Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hypokondrikon läheinen

Vierailija
07.03.2018 |

Kaipaan vertaistukea.., pää hajoaa. Mistä läheiselle tukea, koska sehän sitä myöskin tarvitsisi?!
Hypokondria oikeasti sairastuttaa koko perheen, ainakin puolison =(

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
07.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei se hänelle itselleenkään kivaa ole. Kannustaisin terapiaan, neuroosi ja pakko-oirehan tuo voi olla, jos on oikein voimakas.

Kannattaa kannustaa myös siihen, että ei lainkaan lukisi tai katsoisi terveysaiheisia juttuja mediasta. Se auttaa ainakin minulla.

T. Aiemmin voimakkaasti, nyttemmin paljon vähemmän luulosairas

Vierailija
2/3 |
07.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei se hänelle itselleenkään kivaa ole. Kannustaisin terapiaan, neuroosi ja pakko-oirehan tuo voi olla, jos on oikein voimakas.

Kannattaa kannustaa myös siihen, että ei lainkaan lukisi tai katsoisi terveysaiheisia juttuja mediasta. Se auttaa ainakin minulla.

T. Aiemmin voimakkaasti, nyttemmin paljon vähemmän luulosairas

En sanokaan että hänellä on kivaa, mutta hän käy jo terapiassa ja tekee eri harjoituksia selättääkseen ongelmansa. Mutta kun monta vuotta elät ihmisen kanssa jolla sairaalloinen sairauden ja kuoleman pelko niin vitsit kaukana.

Minimissään 5-10 yötä kuukaudessa paniikissa oleva puoliso herättää, välillä "tekee kuolemaa", välillä miettii itsemurhaa kun ei itseään jaksa.. Ambulanssia pyytää tai kyytiä päivystykseen :'(

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
07.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta älkää siis ymmärtäkö väärin, en missään nimessä harkitse eroa. Rakastan häntä virheineen päivineen!!

Välillä vaan olen niin väsynyt..

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä neljä