~~*NELIAPILAT*~~viikkoa 20 mennään~~
Kylmää mutta aurinkoista tiistaita!
Pitihän sitä kokeilla saisinko otsaketta aikaseksi..katotaan nyt onnistuko =DD
Tulen myöhemmin sitte uudelleen turinoimaan vaikkei mulla mitään asiaa ookkaan..
nani kera poikakatraan joka vihdoin näyttää toipuneen viikon vatsatautiepidemiasta
Kommentit (24)
Tule alkuviikolla kertomaan, mikä on kuvio!
Kirjoittelen vielä tähän vanhaan pinoon, kannatan myös tuota kuukausipinoa kun niin harvakseltaan täällä kirjoitellaan.
Meillä ei siis mitään uutta rapotoitavaa. Nyt unohdin (anteeksi) uuden kuumeilijan nimimerkin, mutta onpa mukava kuulla, etten ole ainoa näine mietteineni! Toisaalta ja toisaalta... On se vaan muka niin vaikeaa tehdä päätös! Melkein helpointa olisi, jos vain tulisi raskaaksi, ilman sen suurempia suunnitteluja, yrittämisiä tai miettimisiä. Mutta minun kohdallani se ei ainakaan onnistu.
Katsotaan, katsotaan... :)
kaakaokirahvi
Tervehdys arvon leidit! Varovasti pistän varpaita tähän neljättä toivovien junaan Meillä nuorin on 9kk ja vanhemmat 6- ja 5 -vuotiaita. Kolmannen syntymän jälkeen olin vahvasti sitä mieltä että meidän lapset ovat nyt tässä, mutta kuinkas ollakaan kevään mittaan on alkanut tuntua siltä, että ehkäpä meille vielä yksi mahtuisi. Täysin varma en minäkään vielä ole vaan käyn juupas-eipäs keskustelua itseni kanssa. Toisaalta tuntuu että jaksaako aloittaa kaiken vielä kerran alusta ja miten yleensäkin jaksaisi taas kahden pienen kanssa kun edellisen parivaljakon on jo saanut "helppoon-ikään". Ja toisaalta tuntuu että tämä kolmonenkin ansaitsisi itselleen leikkikaverin, sillä niin hyvin meillä vanhemmilla lapsilla käy leikki yhteen. Mutta kaikkein polttavin tunne on vauvan kaipuu, toive siitä että saisin vielä kerran kokea sen onnen huuman kun saan sulkea syliini pienen ihmeen.
Mies on meillä jo pidemmän aikaa vihjaillut nelosesta, mutta ei ole tohtinut kovin paljon asiasta huudella. Tein nimittäin pahimpaan univaje ja yösyöttö aikaan hänelle hyvin selväksi että meidän lapset on nyt sitten tässä... :D
Paitsi omaa jaksamista niin mietin myös työkuvioita. Minullla on mielenkiintoinen haastava työ, jonne kaipaan välillä todella paljon täältä vaipparallin keskeltä. Toisaalta taas mietin että vuosi sinne toinen tänne, eli sillä rintamalla en ehdi tänä aikana mitään menettää, mutta entä jos emme edes yritä tätä neljättä niin kadunko sitä lopunikääni. Ikäkin alkaa tulla vastaan eli kovin montaa vuotta tätä asiaa ei voi siirtää eteenpäin.
Mutta ehkäpä asiat tästä hiljalleen alkavat loksahtamaan paikoilleen, suuntaan tai toiseen. Minulle tämä asian pyörittely on henkisesti aika rankkaa, vauvat on mielessa illalla viimeisenä ja aamulla ensimmäisenä.
Huh, kylläpä helpotti :) Kummasti auttaa kun purkaa ajatuksiaan tekstiksi, vaikka aikamoista tajunnanvirtaa tuo ylläoleva olikin.
Mutta hyvää yötä siskot, nukkukaa hyvin!
Nyt jo kp 30/28. Oireita on ollut jonkin verran; ihan lievää pahoinvointia silloin tällöin, rinnat pinkeät, oviksen jälkeinen viikko oli alavatsalla tuntemuksia ja pahaaoloa... Eilen ja tänään testasin ja puhdas nega oli :( Eikä menkkaoireista tietoakaan. Eli niin kauan kuin ei vuoto ala, toiveita yhä on................................