Hauskimmat/typerimmät/oudoimmat naapurien valitusaiheet
Mitä kaikkea olette kuulleet tai saaneet kuulla naapureiltanne? Tarkoitan nyt siis ihan selvästi älyttömiä valituksia.
Itse aikoinani sain kauniisti kirjoitetun kirjeen alakertaan vastamuuttaneelta perheeltä, jossa minua pyydettiin lopettamaan liharuokien ostaminen kaupasta, koska "heidän vegaaninen perheensä voi pahoin nähdessään raakaa lihaa". Ihan siis tavallisia kauppapakkauksia ostin, en edes mitään voimakkaasti tuoksuvia marinoituja tai mitään ruhoja raahannut taloon. Kuulema olivat isännöitsijälle muistakin asukkaista valittaneet liharuokien syömisestä...
Kommentit (23)
Ovessani oli Pelastuslaitoksen tarra ilmoittamassa asunnossa olevista eläimistä. Yllätyin suuresti isännöitsijän puhelusta, jossa hän kertoi että koirani haukkuu päivät ja yöt läpeensä. Isännöitsijä oli yhtä yllättynyt, kun kerroin että minulla ei ole koiraa. Minulla oli(ja on edelleen) kilpikonna ja viljakäärme, joista ei lähde minkäänlaista meteliä. :D
"Tuulipuvut suhisevat liian äänekkäästi kävelytiellä" -naapuri asunnon ohi menevästä ulkoilureitistä
Talomme kaikesta valittava eukko valitti liian hiljaisesta naapurista, on kuulemma jotenkin "epäilyttävä tapaus" 😐