Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

vakipano tai seksisuhde - mainettaan parempi järjestely

07.03.2018 |

Olen 40+ sporttinen akateeminen mies ja minulla on kokemuksia erilaisista seurusteluyrityksistä. Aika epäonnisesti ne tuntuvat menevän erilaista syistä. Liekö syynä että odotukset ovat liian korkeat puolin ja toisin? En ole muutamaan vuoteen edes havitellutkaan varsinaista parisuhdetta.

Olen siis tajunnut että luottamuksellinen seksisuhde eli vähän tylsästi ilmaistuna "vakipanosuhde" saattaakin olla varsin hyvä järjestely. Kokemusta minulla tästä on, hyvin ovat menneet ja seksi toiminut erinomaisesti! Tällaiseen suhteeseen kuuluu mielestäni myös läheisyys, hellyys ja hierontakin. Ruokaakin voi kokata yhdessä ja katsoa telkkariakin! Suojauksesta luonnollisesti huolehditaan eli käytetään aina kondomia.
Jos asut pääkaupunkiseudulla, haluatko kokeilla kanssani tällaista luottamuksellista suhdetta? Itse asun Helsingissä. Olen tällä hetkellä vapaa kaikista suhteista ja siksi haluaisin taas hyvän seksisuhteen.

Lähetä rohkeasti meiliä osoitteeseeni veikkoazhakkarainen(at)gmail.com. Jutellaan ekaksi meilissä ja tunnustellaan että löytyykö yhteistä säveltä :)

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kaksi