Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aijaijai ! Aion pitää lomaa toukokuun alusta syyskuun loppuun

Vierailija
07.03.2018 |

Viime kesänä, syksynä ja erityisesti joulun aikaan tuli tehtyä niin paljon töitä, että voin pitää kunnollisen pitkän kesäloman, ihan mahtavaa 😎😍 oon odottanut tätä tilannetta 15 vuotta työelämässä ja nyt se onnistuu. Aion sienestää, marjastaa ja asua mökillä. Roomassa, Tallinnassa ja Berliinissä käyn myös kesän aikana. Ihan parasta. Tuon lomarupeaman jälkeen jaksaa odottaa taas joulukuun alussa alkavaa Thaimaan matkaa.

Millaisia teidän suunnitelmat on?

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
07.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaapa kivalta, nauti lomasta olet sen selvästi ansainnut!❤️

Vierailija
2/21 |
07.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en edes suunnittele asioita noin pitkälle.

Oon siihen liian spontaani.

Oloneuvos voi tehdä mitä haluaa, milloin vain🤣

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
07.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peru ne ulkomaanmatkat, koska hupilentäminen saastuttaa järjettömästi!

Vierailija
4/21 |
07.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa mukavalta, hauskaa lomaa! 

Vierailija
5/21 |
07.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on sama suunnitelma, paitsi että töihinpaluu on avoin😊

Vierailija
6/21 |
07.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työnarkomaanin korviin kuulostaa kamalalta. Itse ahdistun jo kahdessa viikossa, jos en saa tehdä töitä.

Vierailija
7/21 |
07.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa ihanalta! Hyvä, että osaat palkitakin itseäsi, ihanaa lomaa :)

Vierailija
8/21 |
07.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oispa mahdollisuus siihen. No, ehkä heittäydyn tyhjän päälle...sen verran veemäinen työnantaja.

Vierailija
9/21 |
07.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tehnyt tuon joskus myös ja se (piiiitkä kesä) oli uskomattoman antoisa breikki tauottoman töissä paahtamisen jälkeen :)

Vierailija
10/21 |
07.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Peru ne ulkomaanmatkat, koska hupilentäminen saastuttaa järjettömästi!

No en peru! Säästän luontoa omalta osaltani mökillä ja kasvattamalla itse vihannekset, yrtit, juurekset, hedelmät ja marjat. Ei se tosin varmaan riitä, mutta tällä perusteella pystyn nukkumaan yöni ahdistumatta saasteista. Ap

Vierailija
11/21 |
07.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa aivan ihanalta :). täällä yritän saada edes muutaman päivän normaalin 4 viikon kesäloman lisäksi. Sekin haastavaa. Eikä mökkiä, heh.

Vierailija
12/21 |
07.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Työnarkomaanin korviin kuulostaa kamalalta. Itse ahdistun jo kahdessa viikossa, jos en saa tehdä töitä.

Mulla ei koskaan ole ollut ongelmaa olla tekemättä mitään. Tai toki koko ajan vapaalla puuhailen jotain, mutta pakollista tarvetta tehdä työtä ei ole. Ap

Vierailija
13/21 |
07.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selvä huithapeli, joka elää yli varojensa. Jonka taskussa raha polttelee. Matkustelu on ok mutta joku raja siinäkin tulee vastaan ja että koko kesän resuat tuolla pitkin Eurooppaa, ei siinä ole mitään hohtoa. Pikku reissu silloin tällöin, (ei missään nimessä Thaimaahan) kultturelleihin kaupunkeihin, sivistyneisiin paikkoihin on oma mieltymykseni.

Ja moukka olet, kun tänne tulet retostelemaan lomillasi ja varoillasi- sitähän sä tarkoitit.

Vierailija
14/21 |
07.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa aivan ihanalta :). täällä yritän saada edes muutaman päivän normaalin 4 viikon kesäloman lisäksi. Sekin haastavaa. Eikä mökkiä, heh.

Toivottavasti onnistuu 😊 ap

Vierailija
15/21 |
07.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millä alalla voi noin heittäytyä? Meillä ei saa edes 4 viikkoa pitää putkeen ikinä. Paitsi esimiehet tietenkin. Yritin kerran lomarahatkin muuttaa vapaaksi mutta eeeeiii sellainen rivityöntekijälle onnistu.

Vierailija
16/21 |
07.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse jään äitiyslomalle. Lomaa sentään töistä ja saa olla kotona, mutta muutenhan sitä ei ihan voi verrata tuollaiseen vapauteen. :)

Vierailija
17/21 |
07.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Selvä huithapeli, joka elää yli varojensa. Jonka taskussa raha polttelee. Matkustelu on ok mutta joku raja siinäkin tulee vastaan ja että koko kesän resuat tuolla pitkin Eurooppaa, ei siinä ole mitään hohtoa. Pikku reissu silloin tällöin, (ei missään nimessä Thaimaahan) kultturelleihin kaupunkeihin, sivistyneisiin paikkoihin on oma mieltymykseni.

Ja moukka olet, kun tänne tulet retostelemaan lomillasi ja varoillasi- sitähän sä tarkoitit.

Kukas sun aamumuroihin on pissinyt?

Vierailija
18/21 |
07.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en kyllä puhunut rahasta mitään omassa aloituksessa. Jos siitä haluat keskustella, niin toki voidaan se tehdä.

Ensinnäkin, mä olen tehnyt ihan älyttömästi töitä, jotta tämä onnistuu, itse asiassa mulla on kaksi työtä. Me eletään arkena melko vaatimattomasti, jotta päästään matkustamaan. Meillä ei ole autoa, kuljetaan pyörällä tai kävellen. Lapset harrastaa, itse en, siis mitään sellaista mikä maksaisi. Lennot näihin meidän kesäreissuihin on olleet tosi edulliset, Berliinin matkan sain lahjaksi. Tallinnaan mennään laivalla, joka ei maksa juuri mitään, siellä myös yöpyy ja elää aika halvalla. Thaimaan matkaa varten ollaan säästetty ja karsittu arkisista menoista. Ja se on meidän matkakohde, koska me todellakin halutaan juuri sinne. Ollaan muutamassa eri paikassa koko perhe, pienillä saarilla. Halutaan snorklata, opetella sukeltamaan, syödä hyvää thairuokaa ja ihania hedelmiä, nukkua bungalowissa meren äärellä, nähdä vaaleanpunaisia delfiinejä, nauttia rennosta olosta ja rauhasta, lukea rauhassa kirjoja ja ladata akkuja, käydä rannalla hieronnassa, käydä kokkauskurssilla ja niin edelleen. Ap

Vierailija
19/21 |
07.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa ihanalta, voisinpa itsekin pitää joskus noin pitkän loman. Nauti! 

Vierailija
20/21 |
07.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa ihanalta, voisinpa itsekin pitää joskus noin pitkän loman. Nauti! 

Kiitos! Parhaani yritän. Mulla on ollut viimeksi kunnon kesäloma 2010 😅 ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kaksi