Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Petin miestäni

Vierailija
06.03.2018 |

Olin kusipää, alhainen ihmissaasta, tiedän. Sitä ei tarvitse enää kertoa. Kukaan teistä ei voi haukkua ja solvata minua niin paljon kuin minä itse.
No, kerroin miehelle tästä pettämisestä mutta hän ei tahdo erota. Minä tahdon koska en voi antaa itselleni anteeksi, nyt poden kuitenkin syyllisyyttä myös siitä että minä tahdon erota ja hän ei. Voisinko olla niin julma että kaiken tämän lisäksi vielä jätän miehen, vai jäisinkö hänen mielikseen suhteeseen jossa minulla on paha olla, kun näen miten toiseen koskee ja toisella paha olla koska ei voi enää minuun luottaa. Mitä sinä tekisit? Tuossa tuo nyt kuorsaa sohvalla ja mä mietin et pakkaan pakolliset mukaan ja häivyn :(

Kommentit (42)

Vierailija
21/42 |
06.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korjaa jälkesi ja selvitä asia miehesi kanssa. 

Vierailija
22/42 |
06.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kenen kanssa petit? Käytittekö kumia?

Onko sillä todella mitään väliä, kenen kanssa? Joku random mies tyttöjen laskettelureissulta, en edes nimeä muista.  Käytettiin kumia. 

Oliko hänkin parisuhteessa? Nuorempi vai vanhempi? Montako kertaa hän laukesi?

En tiedä olikiko parisuhteessa, muutaman vuoden nuorempi, en tiedä, olin niin humalassa että olen varmaan sammunut kesken kaiken enkä todellakaan muista tapahtuneesta oikeastaan mitään. 

Minä lemppaisin naisen joka juo itsensä tuohon kuntoon. Pettämisen voisin jopa ”ehkä” antaa anteeksi.

M

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/42 |
06.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko pakko kertoa? Mitäs petit. Hyvä että muistit sentään kupin. Noin sitä saa elämänsä nätisti pistettyä päreiksi hetkessä. Kehtaat vielä kaataa syyllisyydentuntosi miehen syliin.

Vierailija
24/42 |
06.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annoitko myös tuhkista? Kumpi osti kumpparit?

Vierailija
25/42 |
06.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi. Tyttöjen reissulla vähän juomassa ja nussimassa. Miten luulet seuraavien tyttöjen reissujen onnistuvan miehesi mielestä? Minä en jäisi enää miehenäsi katsomaan niitä seuraavia. Eiköhän ne valinnat ole nyt jo tehty ja ero on oikea ratkaisu.

Vierailija
26/42 |
06.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä kun kerroit ja annoit miehellesi tilaisuuden itse päättää, haluaako hän jatkaa suhteessa vai ei. Onko sinun ainut syy eroon se, että tunnet syyllisyyttä pettämisestä? Ovatko muut ongelmat sellaisia, ettet vain niiden takia eroaisi, eli pettämisestä tullut syyllisyys on se, mitä nimenomaan et kestä? Onko parisuhteesi sen arvoinen, että olisit kuitenkin valmis tekemään työtä sen eteen kuten ilmeisesti miehesi haluaisi? 

Meillä on ollut pidempään kitkaa lapsettomuuden vuoksi, vauva ei siis ilmoita tulostaan ja mies syyttää minua, tutkimuksissa on käyty ja minussa ei niiden mukaan ole mitään vikaa, kuten ei miehessäkään. Tämä on yksi syy, miksi tahdon erota mutta eritoten tuo pettäminen ja oma syyllisyydentuntoni siitä. 

Vierailija
27/42 |
06.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oliko pakko kertoa? Mitäs petit. Hyvä että muistit sentään kupin. Noin sitä saa elämänsä nätisti pistettyä päreiksi hetkessä. Kehtaat vielä kaataa syyllisyydentuntosi miehen syliin.

Tottakai mä kerroin, ihan siksi että miehellä olisi oikeus itsellään päättää lähteekö kävvelemään tästä suhteesta. Pakko kyllä sanoa että ei mun elämä silti päreinä ole, kaikki perusasiat mulla on kunnossa ilman miestäkin.

Vierailija
28/42 |
06.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos mies pani ap:tä kun tämä oli sammunut niin se on rikosilmoituksen paikka.

Olkoon vaikka niin. Lisäksi ap:n voisi tuomita pakkohoitoon, kun juo itsensä tuollaiseen kuntoon ja jakelee persettä kaikille.

Vierailija
29/42 |
06.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko sillä todella mitään väliä, kenen kanssa? Joku random mies tyttöjen laskettelureissulta, en edes nimeä muista.  Käytettiin kumia. 

En tiedä olikiko parisuhteessa, muutaman vuoden nuorempi, en tiedä, olin niin humalassa että olen varmaan sammunut kesken kaiken enkä todellakaan muista tapahtuneesta oikeastaan mitään. 

Minä lemppaisin naisen joka juo itsensä tuohon kuntoon. Pettämisen voisin jopa ”ehkä” antaa anteeksi.

M

Joo en ymmärrä miten tulin noin humalaan, en pahemmin alkoholia käytä mutta en juonut kuin kuusi lonkeroa illan aikana ja yleensä kestän kyllä sen määrän hyvin, nyt meni muisti. 

Vierailija
30/42 |
06.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tärkein kysymys, onko kuviossa lapsia, sulla, miehellä tai jopa yhteisiä. Jos on, niin kokeile jäämistä. Jos ei, niin lähde. Jos et olisi kertonut, olisit voinut jäädä. Mutta ilman lapsia, koska et osannut pitää tietoa itselläsi, lähde. Ja äl koskaan ikinä kerro pettämisestä kenellekään jatkossa.

Vierailija
31/42 |
06.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tärkein kysymys, onko kuviossa lapsia, sulla, miehellä tai jopa yhteisiä. Jos on, niin kokeile jäämistä. Jos ei, niin lähde. Jos et olisi kertonut, olisit voinut jäädä. Mutta ilman lapsia, koska et osannut pitää tietoa itselläsi, lähde. Ja äl koskaan ikinä kerro pettämisestä kenellekään jatkossa.

Jaa, että jos on lapsia niin vieraiden paneminen on ok ja katsotaan läpi sormien.

Vierailija
32/42 |
06.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M

Joo en ymmärrä miten tulin noin humalaan, en pahemmin alkoholia käytä mutta en juonut kuin kuusi lonkeroa illan aikana ja yleensä kestän kyllä sen määrän hyvin, nyt meni muisti. 

Kuulostaa ap siltä että sinut on huumattu!!!!

Vierailija
33/42 |
06.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
34/42 |
07.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi teit niin? Hyi saasta!

Vierailija
35/42 |
07.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se äijäkin varmasti pettänyt ja siksi häntä ei ns. hetkauta eikä halua erota.

Vierailija
36/42 |
07.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa siltä että halusit vaan erota, etsit nyt vaan "syytä" sille.

Vierailija
37/42 |
07.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tulee hintaa yhdestä ratkaisusta, joka ei vaikuta jääneen plussan puolelle millään muotoa :/ kovia reissuja..

Ison roolin otti random-mies.

Vierailija
38/42 |
07.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvä kun kerroit ja annoit miehellesi tilaisuuden itse päättää, haluaako hän jatkaa suhteessa vai ei. Onko sinun ainut syy eroon se, että tunnet syyllisyyttä pettämisestä? Ovatko muut ongelmat sellaisia, ettet vain niiden takia eroaisi, eli pettämisestä tullut syyllisyys on se, mitä nimenomaan et kestä? Onko parisuhteesi sen arvoinen, että olisit kuitenkin valmis tekemään työtä sen eteen kuten ilmeisesti miehesi haluaisi? 

Meillä on ollut pidempään kitkaa lapsettomuuden vuoksi, vauva ei siis ilmoita tulostaan ja mies syyttää minua, tutkimuksissa on käyty ja minussa ei niiden mukaan ole mitään vikaa, kuten ei miehessäkään. Tämä on yksi syy, miksi tahdon erota mutta eritoten tuo pettäminen ja oma syyllisyydentuntoni siitä. 

Anna nyt Alfa siittää sut, ei tarvii kelata pettämistä.

Vierailija
39/42 |
07.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa harkita tarkkaan, mitä tekee. Ei hätiköityjä päätöksiä. Mutta vastaus on ap sinun sydämessäsi, rakastatko miestäsi niin paljon että haluat jatkaa elämääsi hänen kanssaan? Varsinkin jos on haaveena saada lapsia... Kaikkein tärkein valinta elämässä on, kenen kanssa haluaa yhteisiä lapsia.

Vierailija
40/42 |
07.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi mokasi. Miehesi olisi pitänyt asiasta kuultuaan loukkaantua asiasta verisesti ja vaatia eroa. Seuraavan viikon kuluessa hänen olisi pitänyt leppyä kun pyytelet anteeksi ja vannot rakastavani häntä. Tämän jälkeen teidän olisi pitänyt jutella läpi suhteen ongelmat ja etsiä oikea syy siihen mikä sai sinut pettämään. Lopuksi vielä vihkivalan uusiminen.

Jätä tuollainen lammas!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kuusi