Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suhtaudutaanko autokaupassa naisiin oikeasti vähätellen

Vierailija
06.03.2018 |

Väitän että moneen mieheen myös.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
06.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kohtelee huonosti. Ne meinaa, että nainen vain katselee kivan väristä kauppakassia, tulee sitten myöhemmin miehen kanssa ostoksille, miehen rahapussin kanssa ja mies tarkastaa auton ja päättää kuitenkin mikä ostetaan. Eivät vaivaudu millään tavalla kiinnostumaan asiakkaasta. Ehkä isoissa kaupungeissa voi olla eri asia. Täällä pikkukaupungissa kun kurvasin autokaupan pihaan, myyjä oli röökillä ja siinä "vitsaili", että pitihän se arvata; heti kun sytyttää tupakan, tulee asiakkaita. Hyvä etten lähtenyt saman tien. En ole kertaakaan saanut asiallista palvelua.

Ekoilla kerroilla otin sitten veljeni mukaan ja nykyään poikani.

Itse teen päätöksen ja maksan auton, käteisellä olen tähän asti aina ostanut.

Kohta se on taas ajankohtaista, nykyisellä ajanut jo 7 vuotta.

Toiset hoitaa isommat ostokset kortilla, pimeää työtä tekevät käteisellä.

Käteiskauppaa se on pankkikortillakin maksaminen.

Vierailija
22/26 |
06.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulisi ettei myyjillä olisi varaa väheksyä maksavia asiakkaita, etenkään automyyjillä, joilla kauppa ei käy mitenkään liukuhihnalta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
06.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä myyjä tarttuu jokaiseen liidiin ja selvittää tarpeen.

Nuori tyttö saattaa olla itsekseen liikkeellä etsimässä itselleen autoa ja koeajamassa sen.

Tytöllä voi olla omaa rahaa tai voi tulla pappa betalar-miehen kanssa perästä ostoksille.

Vierailija
24/26 |
06.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole päässyt vertailemaan, koska en ole ollut miespuolisen henkilön kanssa autoliikkeessä. Aina on palvelu ollut asiallista. Voisiko se johtua siitä että aktiivisesti hankkiudun myyjän puheille ja alan esittää asiaani, sen sijaan että passiivisesti odottaisin myyjän tulevan luokseni ja johdattelevan keskustelua?

"Teillä oli netissä xx auto, olisin kiinnostunut... onko muita samanlaisia... ei, Fiat ei kiinnosta... entä tuolla vasemmalla? Kyllä, diesel... Tätä voisin vaikka koeajaa..."

Vierailija
25/26 |
06.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M51 kirjoitti:

Itse automyyjänä kohtelen naisia asiallisesti ja kysyn jokaiselta " minkä väristä kauppakassia pikku rouva on vailla"? Osa naisista ei osaa suhtautua kohteliaisuuksiin ja nakkelevat niskojaan. Toisaalta voi olla rättiviikot jotka rassaa. Aina kuitenkin olen kohtelias.

Tuollainen asenne on valitettavan yleinen. Monet naiset ovat sekoittaneet päänsä feminismillä ja kuvittelevat osaavansa miesten töitä. Jäävät lapsettomiksi ja elävät 10 kissan kanssa ja jauhavat tuubaa voimaantumisesta.

Pirjo

Vaikka Pirjo on selvä provo, niin menen tähän kuitenkin. Lapsia kolme ja töissä it-alalla. Tyytyväinen kun saan käyttää aivojanikin ja auton ajaminen ja tekniikan ymmärtäminen ei vaadi miehistä välinettä housuihin.

Onneksi saan olla juuri sellainen nainen kuin olen, ulkoisesti hyvinkin naisellinen, mutta kuitenkin tehdä niutä hommia, jotka luontaisesti multa sujuu enkä niitä mutä naisen pitäisi tehdä.

Vierailija
26/26 |
06.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M51 kirjoitti:

Itse automyyjänä kohtelen naisia asiallisesti ja kysyn jokaiselta " minkä väristä kauppakassia pikku rouva on vailla"? Osa naisista ei osaa suhtautua kohteliaisuuksiin ja nakkelevat niskojaan. Toisaalta voi olla rättiviikot jotka rassaa. Aina kuitenkin olen kohtelias.

Tuollainen asenne on valitettavan yleinen. Monet naiset ovat sekoittaneet päänsä feminismillä ja kuvittelevat osaavansa miesten töitä. Jäävät lapsettomiksi ja elävät 10 kissan kanssa ja jauhavat tuubaa voimaantumisesta.

Pirjo

Vaikka Pirjo on selvä provo, niin menen tähän kuitenkin. Lapsia kolme ja töissä it-alalla. Tyytyväinen kun saan käyttää aivojanikin ja auton ajaminen ja tekniikan ymmärtäminen ei vaadi miehistä välinettä housuihin.

Onneksi saan olla juuri sellainen nainen kuin olen, ulkoisesti hyvinkin naisellinen, mutta kuitenkin tehdä niutä hommia, jotka luontaisesti multa sujuu enkä niitä mutä naisen pitäisi tehdä.

Niin että naisen pitää sinusta toitottaa olevansa it.alalla ja teknisesti orientoitunut ollakseen varteenotettava autonostaja?

Ts päteä asioissa, jotka ovat perinteisesti miehisiä?

Kun taas mies saa olla millainen tahansa, ja voi mennä autokauppaan ilman paineita olla pätevä.

Sinähän olet sovinistinainen.

Mies voi tehdä kuten Mika Waltari ja saada silti palvelua:

"Onko teillä sinistä autoa, jossa on tuhkakuppi? Minä otan sen sitten."

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi yhdeksän