Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Imetys on luonnollista mutta..

Vierailija
06.03.2018 |

https://www.kaksplus.fi/perhe/minun-tarinani/eskari-ikaista-poikaansa-i…

Onko enää tämä? Lapsi menee kohta kouluun ja käy yhä rinnalla imemässä..

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
06.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se. Ei tarvitse huolehtia muiden imetyksistä tai imettämättä jättämisistä ollenkaan.

Vierailija
2/17 |
06.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei todellakaan ole.

Tuo on jo pedofiili, lapsi pitää vieroittaa rinnasta, jos ei itse sitä lopeta.

Harvoin ne lapset tutistakaan luopuu, mutta kukaan ei pidä normaalina, jos tuttia käyttää 6vuotias.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
06.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei todellakaan ole.

Harvoin ne lapset tutistakaan luopuu, mutta kukaan ei pidä normaalina, jos tuttia käyttää 6vuotias.

Voisitko etsiä googlettamalla jonkun asiantuntijan lausunnon tai virallisen suosituksen, jossa mainitaan imettämisen yläikäraja?

Vierailija
4/17 |
06.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On.

Vierailija
5/17 |
06.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei todellakaan ole.

Mikä tosiaan määrittää normaalin? Onko sinusta normaalia seksualisoida tällaista asiaa?

Vierailija
6/17 |
06.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse mietin lähinnä siltä kantilta jos koulussa saavat tietää , kiusatuksi joutuu pienimmistäki asioista.. ja jos taas kotona sanotaan ettei saa kertoa että käy yhä rinnalla niin siitä tulee lapselle mielikuva että se on jotenkin epänormaalia ja kiellettyä.

Vierailija
7/17 |
06.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei todellakaan ole.

Mikä tosiaan määrittää normaalin? Onko sinusta normaalia seksualisoida tällaista asiaa?

On, myös lapsen seksuaalisuus kehittyy, jo 3-4vuotiaat ovat erittäin tietoisia tyttöjen ja poikien välisistä eroista.

Vanhempien tehtävä on tukea lapsen kehitystä.

Jos äiti imettää lasta, joka on tuon ikäinen, niin uskon vakaasti, että äiti itse saa jotain sairasta mielihyvää asiasta.

Voihan sen lapsen kahlita sängyssä, niin ei se opi kävelemään, silti yleensä kannustetaan vauvaa jo pienestä asti liikkumaan.

Vierailija
8/17 |
06.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuleeko enää maitoakaan, jos imettää vain pari kertaa kuussa?

Vierailija
9/17 |
06.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän todella todella todella outona. Kai lasta voi pitää lähellä vaikka imetys olisi lopetettu?

Vierailija
10/17 |
06.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saatteko te sairasta seksuaalista mielihyvää vauvan imetyksestä? Niin, ette. Imetys ei tunnu koskaan sen seksuaalisemmalta myöhemminkään, voin ihan kokemuksesta kertoa. T: 2,5-vuotiasta imettävä

P.s. En myöskään koe mielihyvää siitä, että lapsi herää yhä kahdesti yössä rinnalle. Muttei se minua haittaakaan, saan riittävästi unta. Ja saapahan lapsi aimo annoksen vastustuskykyä. :)

Vierailija
11/17 |
06.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ihmislapsen luonnollinen vieroitusika on 2-7v. Ei siis mitaan luonnotonta tuossa.

Vierailija
12/17 |
06.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yäk! Sanokaa mitä sanotte mutta YÄK!

Vierailija
13/17 |
06.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tuon ikäistä imettää niin äiti on jo sairaalloisen riippuvainen lapsesta. 

Vierailija
14/17 |
06.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos tuon ikäistä imettää niin äiti on jo sairaalloisen riippuvainen lapsesta. 

Voisitko kertoa hieman tarkemmin tuosta? Vai kuvitteletko, että se isomman lapsen imetys on ihan samanlaista kuin vauvankin?

Vierailija
15/17 |
06.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saatteko te sairasta seksuaalista mielihyvää vauvan imetyksestä? Niin, ette. Imetys ei tunnu koskaan sen seksuaalisemmalta myöhemminkään, voin ihan kokemuksesta kertoa. T: 2,5-vuotiasta imettävä

P.s. En myöskään koe mielihyvää siitä, että lapsi herää yhä kahdesti yössä rinnalle. Muttei se minua haittaakaan, saan riittävästi unta. Ja saapahan lapsi aimo annoksen vastustuskykyä. :)

2,5v on aivan vauva verrattuna 6vuotiaaseen. Eli sinun kokemuksesta ei nyt ole hyötyä.

Aivojen kehitystä ajatellen "vauva ikä" loppuu noi 3vuotiaana.

Minusta 2.5v hyvin normaali ikä lopettaa imetys. Eihän taaperoimetys pahaksi ole, mutta 6vuotias on jo kaikkea muuta kuin taapero.

Vierailija
16/17 |
06.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästähän tulee ihan Pikku-Britannian sketsi mieleen.

Vierailija
17/17 |
06.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on vuotta nuorempi, mutta ei tuntuisi oikealle häntäkään enää imettää. Mielestäni se on vauvoja varten, ei isoja lapsia. Mutta eipähän se minulle kuulu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kolme