Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten voi nolottaa vielä kahdenkymmenen vuoden jälkeen?

Vierailija
06.03.2018 |

Nolasin itseni täydellisesti suuren ihastukseni edessä 20 vuotta sitten. Vieläkin ahdistaa typeryyteni aina kun muistan tilanteen. Onko muilla tämmöistä?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
06.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. Välillä alkaa ihan poskia punottaa ja syke nousee kun joku todella nolo tilanne muistuu mieleen, eikä ole väliä vaikka tästä olisi sen 15-vuotta aikaa.

Vierailija
2/11 |
06.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on jotain ihan naurettavia lapsena tehtyjä "mokia", joiden ajatteleminen ahdistaa vieläkin. Todella rasittavaa...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
06.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei niitä kannata pahalla muistella. Niitä sattuu ja ihmisiä me kaikki vain ollaan. Eteenpäin sano mummo lumessa.

Vierailija
4/11 |
06.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu kyllä, mutta ei siinä mitään noloa ole että on ollut kovin ihastunut ja ei ehkä tullut täydellisesti ymmärretyksi hänen taholtaan :)

Maailman sielu ymmärtää meitä taivaltajia ja rakastaa meitä <3

Vierailija
5/11 |
06.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Abiristeilyn kännisekoilut..... 10 vuotta siitä jo on, mutta ihan järkyttävät häpeät herää edelleen kun ajattelee sitä.

Vierailija
6/11 |
06.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo :-(

Edelleen 20 vuoden jälkeen nolottaa sen silloisen ihastuksen stalkkaus.

En vieläkään voi katsoa häntä normaalisti, vaikka onkin nykyään naimisissa yhteisen kaverimme kanssa.

Vierailija
7/11 |
06.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, mullakin on jopa muutama NOLO juttu nuoruusvuosilta. Ihme tuijottelua ja stalkkaamista olen harrastanu. Ja joskus juttusillekin tunkenut. Niin äärimmäisen noloa!!! Kumpa saisin ne tekemättömiksi!!

Vierailija
8/11 |
06.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minuakin nolottavat jotkut nuoruudessa tapahtuneet jutut. Mutta sitten muistelen jotain vielä pahempaa ja uudempaa mokaa, ja kummasti ne lapsuuden ja nuoruuden jutut alkavat tuntua ihan mitättömiltä. 

Vierailija
9/11 |
06.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina kun herään aamuyöllä, alan käydä läpi kaikkia typeriä asioita joita olen elämäni aikana tehnyt ja sanonut, ja niitä riittää, alkaen jostain sanan väärinlausumisesta koulun englannintunnilla niin isoihin mokiin, etten voi niitä edes täällä anonyymina kertoa. Päivisin en ajattele noita asioita niin paljon, mutta öisin haluaisin kuolla, että pääsisin muistelemasta kaikkia typeryyksiäni.

Vierailija
10/11 |
06.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tapailin teininä yhtä poikaa. Kerran olin sen verran humalassa, että piti mennä vessaan oksentamaan. Samalla pääsi niin järkyttävä iso ja äänekäs pieru, että se kaikuu vieläkin korvissani niinkuin se kaikui silloin 20 vuotta sitten vessan kaakeleissa.

Vierailija
11/11 |
06.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä tapailin teininä yhtä poikaa. Kerran olin sen verran humalassa, että piti mennä vessaan oksentamaan. Samalla pääsi niin järkyttävä iso ja äänekäs pieru, että se kaikuu vieläkin korvissani niinkuin se kaikui silloin 20 vuotta sitten vessan kaakeleissa.[/quote

Sama melkein tapahtui mulle (ilman pierua tosin) jouduin menemään vessaan oksentamaan ihastukseni edestä. hän oli oven toisella puolella kun örisin ja yökkäilin kovaäänisesti oksua. helpotti mutta kyllä hävetti kun oven läpi kuulin kun joku kysyi missä olen ja ihastukseni vastas " ai, no se laattaa tos vessas"

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi kuusi