Kirja, jonka lukemisella oli myönteinen vaikutus sinuun?
Erityinen/koskettava/innostava tms. voimakas positiivinen lukuelämys?
Kommentit (10)
Kuhnin The Structure of Scientific Revolutions. Auttoi todella kehittämään ajatteluani, sain siitä sellaisia käsitteitä ja sellaista ymmärrystä jota olin aina kaivannut mutten itse (ylläri) kyennyt keksimään tyhjästä. Ilahduin siitä niin että olin pitkään aivan huumassa.
Lukeminen kannattaa aina. Melkeen kautta linjan voi sanoa, että nämä kirjallisuuden klassikkoteokset on kaikki sellaisia jotka muuttaa ajattelumaailmaa ja avaa silmiä.
Aloita vaikka tuosta lukemaan listaa läpi:
https://fi.wikipedia.org/wiki/Le_Monden_vuosisadan_100_kirjaa
En muista nimeä, mutta joku sosiologia-aiheinen kirja, antoi tosi hyvän kuvan siitä, miten asiat menee. Emt, laajens mun maailmankuvaa. :D
Vierailija kirjoitti:
En muista nimeä, mutta joku sosiologia-aiheinen kirja, antoi tosi hyvän kuvan siitä, miten asiat menee. Emt, laajens mun maailmankuvaa. :D
Todellisuuden sosiaalinen rakentuminen?
Joonas Konstigin kirja Vuosi herrasmiehenä muutti minua huomattavasti positiivisemmaksi ihmiseksi. Tajusin, miten epähienoa on nyrpistellä, kuittailla ja kiukuta. Olen myös alkanut kohdella perhettäni kauniimmin ja kulkea huolitellumpana. Hyvä kirja, kannattaa lukea!
Konmari. Siivosin keittiön kaapit, kuten muutkin, mutta keittiön kaapit ovat parhaiten pysyneet kunnossa. Ennen oli täyskaaos.
Up