Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Huomaako Normaali mies jos nainen on ihastunut häneen paljon?

Vierailija
06.03.2018 |

Tajuaako sen?

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
06.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu mitä teet.

Vierailija
2/21 |
06.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tule ihan rohkeasti vaan juttelemaan. Sano vaikka "On se ilmoja pidellyt.." niin tiedän, että se olet sinä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
06.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tajua. Eikä tajua mitään hienovaraisia vihjauksia. Aika suoraan saa sanoa ja silloinkaan ei välttämättä mene perille. 

Vierailija
4/21 |
06.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, ainakin nuorempana mulla saattoi mennä joku kaksi päivää ennen kuin tajusin että mulle yritettiin flirttailla. En sitten tiedä olenko normaali, mutta näin voi käydä.

m42

Vierailija
5/21 |
06.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse luulisin ainakin, että kyseessä on jokin pila. Vaikea uskoa, että kukaan mulle flirttailisi.

Vierailija
6/21 |
06.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei naisista ota mitään selvää. Eli ei.

Vierailija
7/21 |
06.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei.

Vierailija
8/21 |
06.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaiset ymmärtävät flirtistä saman verran kuin sika sinfoniasta. Eli aika suoraan kannattaa niin miesten kuin naistenkin tuoda tunteensa julki pakkienkin uhalla, jos jotain menaavat aikaan saada.

Vierailija
9/21 |
06.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai sori, ei ollutkaan puhe Naantalin miehestä. Ei sit mitää

Vierailija
10/21 |
06.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi huomata jonkin olevan erilailla kuin muiden kanssa, mutta ei ymmärrä mistä on kyse. Miksi? Siksi koska tavismies ei juuri koskaan koe tuollaista, niin sen tullessa kohdalle on sitten ihan pihalla. Jopa suoraan ehdotukseen voi tulla kielteinen vastaus, vaikka oikeasti haluaisi alkaa tapailemaan, koska menee lukkoon.

Vierailija
11/21 |
06.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä tosiaan näytä suomalaismiehet yhtään tajuavan naisen vihjailuja.

Vierailija
12/21 |
06.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei välttämättä huomaa. Nainen saattaa osoittaa ihastumisen esim. juoksemalla karkuun tai välttelemällä ihastuksensa kohdetta.

Vierailija
13/21 |
06.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tajuaahan sen tyhmäkin. Jos en itse ole vähääkään kiinnostunut ihastuksesta pumattakaan, pyrin olemaan niin neutraali kuin mahdollista ja pahimpia on pakko kartella. Pahaahan se tekee nähdä toisen kärsimys. Joskus olen yrittänyt sanoa nätisti, että unohda minut. Mutta eipä siitäkään hyvää ole seurannut.

Jos itse ihastun, niin yritän kyllä luoda syvempää tuttavuutta. Jos en saa vastakaikua, niin ymmärrän yskän enkä jää roikkumaan ja jankkaamaan enkä surkeena ruikuttamaan.

Vierailija
14/21 |
06.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei ne mitään tajua.

Vierailija
15/21 |
06.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tajuaako sen?

AP, kyllä se normaali kuuluu kirjoittaa ihan  vaan pienellä alkukirjaimella ellei sana joko aloita virkettä tai ole erisnimi. Tolla tavalla sä vaan näytät että olet kouluttamaton  ja sivistymätön juntti. joka luottaa liikaa kännykkänsä autocorrectiin. Noloa.

Vierailija
16/21 |
06.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse luulisin ainakin, että kyseessä on jokin pila. Vaikea uskoa, että kukaan mulle flirttailisi.

Olet suloinen <3

Vierailija
17/21 |
06.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet suloinen <3

Kiitos. Niin olet sinäkin :)

Vierailija
18/21 |
06.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ainakaan vielä ole huomannut,ei kukaan ole kertonut ihastuneensa minuun.

Vierailija
19/21 |
06.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, ainakin nuorempana mulla saattoi mennä joku kaksi päivää ennen kuin tajusin että mulle yritettiin flirttailla. En sitten tiedä olenko normaali, mutta näin voi käydä.

m42

Heh, oot varmaan mun ihastus. :) Ikä ainakin täsmää.

N28

Vierailija
20/21 |
07.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus sitä kuvittelee jotain huomaavansa, muttei uskalla olettaa mitään. Ettei tule nokille.