Huomaako Normaali mies jos nainen on ihastunut häneen paljon?
Kommentit (21)
Tule ihan rohkeasti vaan juttelemaan. Sano vaikka "On se ilmoja pidellyt.." niin tiedän, että se olet sinä.
Ei tajua. Eikä tajua mitään hienovaraisia vihjauksia. Aika suoraan saa sanoa ja silloinkaan ei välttämättä mene perille.
No, ainakin nuorempana mulla saattoi mennä joku kaksi päivää ennen kuin tajusin että mulle yritettiin flirttailla. En sitten tiedä olenko normaali, mutta näin voi käydä.
m42
Itse luulisin ainakin, että kyseessä on jokin pila. Vaikea uskoa, että kukaan mulle flirttailisi.
Ei naisista ota mitään selvää. Eli ei.
Suomalaiset ymmärtävät flirtistä saman verran kuin sika sinfoniasta. Eli aika suoraan kannattaa niin miesten kuin naistenkin tuoda tunteensa julki pakkienkin uhalla, jos jotain menaavat aikaan saada.
Ai sori, ei ollutkaan puhe Naantalin miehestä. Ei sit mitää
Voi huomata jonkin olevan erilailla kuin muiden kanssa, mutta ei ymmärrä mistä on kyse. Miksi? Siksi koska tavismies ei juuri koskaan koe tuollaista, niin sen tullessa kohdalle on sitten ihan pihalla. Jopa suoraan ehdotukseen voi tulla kielteinen vastaus, vaikka oikeasti haluaisi alkaa tapailemaan, koska menee lukkoon.
Eipä tosiaan näytä suomalaismiehet yhtään tajuavan naisen vihjailuja.
Ei välttämättä huomaa. Nainen saattaa osoittaa ihastumisen esim. juoksemalla karkuun tai välttelemällä ihastuksensa kohdetta.
Tajuaahan sen tyhmäkin. Jos en itse ole vähääkään kiinnostunut ihastuksesta pumattakaan, pyrin olemaan niin neutraali kuin mahdollista ja pahimpia on pakko kartella. Pahaahan se tekee nähdä toisen kärsimys. Joskus olen yrittänyt sanoa nätisti, että unohda minut. Mutta eipä siitäkään hyvää ole seurannut.
Jos itse ihastun, niin yritän kyllä luoda syvempää tuttavuutta. Jos en saa vastakaikua, niin ymmärrän yskän enkä jää roikkumaan ja jankkaamaan enkä surkeena ruikuttamaan.
Vierailija kirjoitti:
Tajuaako sen?
AP, kyllä se normaali kuuluu kirjoittaa ihan vaan pienellä alkukirjaimella ellei sana joko aloita virkettä tai ole erisnimi. Tolla tavalla sä vaan näytät että olet kouluttamaton ja sivistymätön juntti. joka luottaa liikaa kännykkänsä autocorrectiin. Noloa.
Vierailija kirjoitti:
Itse luulisin ainakin, että kyseessä on jokin pila. Vaikea uskoa, että kukaan mulle flirttailisi.
Olet suloinen <3
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet suloinen <3
Kiitos. Niin olet sinäkin :)
En ainakaan vielä ole huomannut,ei kukaan ole kertonut ihastuneensa minuun.
Vierailija kirjoitti:
No, ainakin nuorempana mulla saattoi mennä joku kaksi päivää ennen kuin tajusin että mulle yritettiin flirttailla. En sitten tiedä olenko normaali, mutta näin voi käydä.
m42
Heh, oot varmaan mun ihastus. :) Ikä ainakin täsmää.
N28
Joskus sitä kuvittelee jotain huomaavansa, muttei uskalla olettaa mitään. Ettei tule nokille.
Riippuu mitä teet.