Mies: syitä miksi saatat suudella silmät auki uutta tuttavuutta?
Johtuuko siitä, ettet ole täysillä mukana vai onko nainen niin kaunis että haluat samalla välillä vilkuilla häntä? Kertokaa mahdollisia syitä kun kyse siis aivan tuoreista tuttavuuksista.
Kommentit (10)
Eikö kukaan voi vastata? Viime viikonloppuna olin miehen luona, uusi tuttavuus. Kehui todella kauniiksi suudellessamme. Huomasin jossain vaiheessa että oli välillä hänellä silmät auki. Huono?
Ap
Tarkistan että pitääkö nainen silmät kiinni vai mulkoileeko tyyliin "ounou lopettas jo".
M
Mies tarkistaa ovatko ripsesi aidot.
Vierailija kirjoitti:
Eikö kukaan voi vastata? Viime viikonloppuna olin miehen luona, uusi tuttavuus. Kehui todella kauniiksi suudellessamme. Huomasin jossain vaiheessa että oli välillä hänellä silmät auki. Huono?
Ap
Juu, on huono provo.
Avasithan itsekin silmäsi koska tiedät hänellä olleen silmät auki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Juu, on huono provo.
Ei tämä mikään Provo ollut. Tuntuu vain oudolta.
Vierailija kirjoitti:
Avasithan itsekin silmäsi koska tiedät hänellä olleen silmät auki.
Jos avaat silmäsi vaikka sekunniksi ja huomaat toisen katsovan sinua, onko todennäköistä, että tämä olisi katsonut sinua pelkästään sen saman sekunnin ajan?
Miksi pitäisi suudella silmät kiinni?
Itse olen opetellut katsomaan rakastani kun duutelen. On ihana nähdä hymy hänen silmissään.
Ja ihan nainen olen.