Oon niin suuttunut itselleni, mikä lammas olen!
Aina ensimmäisenä auttamassa sukulaisia (siskoja). Soittavat vaikka keskellä yötä, aina menen jos joku fiasko käynnissä tai soitetaan aamulla, mitä pitää tuoda kaupasta.
Nyt kun multa leikattu jalka ja tarvisin apua, ei edes vastata puheluihin ja viesteihin.
Loppu NYT tämä lampaan ura! Tuntuu vaan niin pahalta, kun aina itse auttanut, AINA. 😢
Kommentit (10)
Tekstarilla tavoittaa aina.
Hei, tarvitsen apua kaupassakäyntiin kun jalkani on leikattu ja itse en nyt pääse. Odotan vastaustasi huomiseen, sitten menen taksilla. Odotan vastapalvelustasi koska olen auttanut sinua lukuisia kertoja. Jos teet minulle nyt oharin niin tulkitsen sen niin, että apua puoleen tai toiseen ei enää tarvita.
Laitoin jo yhteisviestin, että kovin yksipuolista tämä auttaminen. Voinet jatkossa kysyä apua muilta kuin minulta. En jaksa enää.
Ap
Ongelma on varmaan se, miten lammas pysyy päätöksessään ettei auta muita sitten taas kun jalka on terve.
Vierailija kirjoitti:
Ongelma on varmaan se, miten lammas pysyy päätöksessään ettei auta muita sitten taas kun jalka on terve.
Kyllä se on tässä nyt. Ap
Jos olet isosisko niin se kuuluu vähän niin kuin toimenkuvaan. Valitusoikeus hylätty!
Mulla on kans vaikea hyväksyä, että olin liian kiltti. Sitten luin "ohutnahkainen narsisti" ja tunnistin oman vikani.
Matka terveeseen kiltteyteen on pitkä. Pääasia ettet nyt syytä itseäsi. Ole itsesi puolella. Jatkossa ignooraat avunpyynnöt ja voit varautua että tulee kuraa niskaan. Nykytekniikalla voi onneksi rajata mihin vastaa ja mitä. Etkä peru mitä sanot.
Vierailija kirjoitti:
Jos olet isosisko niin se kuuluu vähän niin kuin toimenkuvaan. Valitusoikeus hylätty!
Nuorin olen. Ap
Kuinka monta kertaa olen keskellä yötä lähtenyt avuksi, kun miehen kanssa on ollut riitaa/tuntuu, että tappaa itsensä/jonku pitäs käyttää pizzeriassa/tarvis kotiin kyydin ym ym ja mulla aamulla töihin meno.
Siskot tiesivät leikkauksesta. Kukaan ei tarjonnut apua.
Oon niin surullinen 😞. Eihän mua pidetä minään. Ap
Vierailija kirjoitti:
Laitoin jo yhteisviestin, että kovin yksipuolista tämä auttaminen. Voinet jatkossa kysyä apua muilta kuin minulta. En jaksa enää.
Ap
Tuliko vastauksia?
Sama täällä,aina valmis auttamaan ja sitten kun itse pyytää apua yhden kerran niin alkaa selittely miten ei pysty/onko pakko,siihen loppui minun apuni muille