Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Te, jotka pääsette haastatteluun sihteeriksi

Vierailija
06.03.2018 |

Millainen tausta teillä on? Ihan mielenkiinnosta, millainen henkilö erottuu 200 -300 hakijan joukosta?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
06.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossa yhdessä toisessa ketjussa on just useaan kertaan väitetty, että sihteerin hommia voi tehdä ilman koulutustakin, joten korostaisin kouluttamattomuutta ja sitä, että kaikki hommat hoituu pelkältä fiilispohjalta.

Vierailija
2/4 |
06.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yli 10 v. kokemus määräaikaisista sihteerintöistä samalla hallinnonalalla. Silti vain yhden vakituisen työn saanut, mutta muutamissa haastatteluissa ollut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
06.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yli 10 v. kokemus määräaikaisista sihteerintöistä samalla hallinnonalalla. Silti vain yhden vakituisen työn saanut, mutta muutamissa haastatteluissa ollut.

Niin, ja maisterintutkinto.

Vierailija
4/4 |
06.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tradenomi (liiketalouden ko/markkinointi sv), jolla on kokemusta taloushallinnosta, palkanlaskennasta, asiakaspalvelusta yms. Kokemus merkkaa mun tapauksessa enemmän ku koulutus. Tällä hetkellä en kyllä etsi töitä (löysin jo), mutta silloin kun etsin, niin pääsin kyllä haastatteluihin.

Panosta hakemukseen ja cv:n laatimiseen. Räätälöi ne aina sitä paikkaa varten. Soita aina ennen hakemusta. Siinä mun vinkit. Ai joo, laita kuva, mun on cv:ssä valmiina.