Samanaikaisesti usealla tasolla rakastuminen toiseen ihmiseen?
Olen ihastunut ja rakastunut yhteen ihmiseen todella voimakkaasti romanttisessa mielessä, mutta myös platonisesti ja lisäksi unelmoin siitäkin, että hän olisikin vanhempani. Mikä minua vaivaa vai onko tämä normaalia? Miten mä voisin selittää tämän hänelle ilman, että hän säikähtää/ihmettelee/yllättyy/pitää epäuskottavana?
Kommentit (3)
Vierailija kirjoitti:
Ööö, toi "että olisi vanhempani", on vähän outoa. Tota, normaalia on toi ihastuminen, rakastuminen, ja platonisessa mielessä, mutta mutta, en nyt tiiä, mitä sanoisin tohon vikaan.
Hän on minua sen verran vanhempi, että voisi ikänsä puolesta juuri ja juuri olla vanhempani. Kun ihastuin häneen, muistan ajatelleeni kaihoisasti, että kunpa mulla olisi ollut lapsena noin ihana vanhempi/aikuinen elämässäni.
Unelmoin myös siitä, että saisin olla hänen sylissään paijattavana ja saisin silitellä ja ihailla häntä. Vain katsella häntä rakastavasti ja olla lähellä, sanomatta sanaakaan. Toki haluaisin jutellakin, mutta olisi upeaa hykerrellä siinä onnentunteessa, jos hän olisi vierelläni.
Ööö, toi "että olisi vanhempani", on vähän outoa. Tota, normaalia on toi ihastuminen, rakastuminen, ja platonisessa mielessä, mutta mutta, en nyt tiiä, mitä sanoisin tohon vikaan.