Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pelimiesten liikkeet - mitä "ovelaa" teihin on yritetty?

Vierailija
06.03.2018 |

Minkälaisia tosi viekkaita taktiikoita teihin on kokeiltu?
Multa yksi entinen säätö pyysi usein pieniä palveluksia. Oli selvästi jostain lukenut, että kun pyytää jotakin niin saa toiset pitämään itsestään enemmän. Tapahtui niin usein, että alkoi olla aika läpinäkyvää ja ärsyttävää :D tuo mulle samalla lasi vettä, pidätkö tätä hetken, anna mulle toi paita tosta... Sitten myös jotain lievästi mustasukkaiseksi tekemistä kehumalla erinäköistä naista kuin minä.
Yksi kaverini, jonka kanssa olin kerran harrastanut seksiä lähetti "vahingossa" mulle romanttisen biisin kun oli jonkun muun naisen seurassa. Ei paljon hetkauttanut, kun ei kiinnostanut minua enää.
Minkälaisia pelejä teihin on yritetty? Onnistuiko?

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
06.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työpaikkaromanssi vuosien takaa.

Työpisteet sattuivat olemaan viereisillä paikoilla ja kaikki alkoi small talkista. Meillä synkkasi hyvin ja tauot vietettiin yhdessä.

Sitten edettiin tapailuvaiheeseen. Mies kertoi olevansa suuri romantikko ja paljasti, että hänellä on romanttisia tunteita minua kohtaan. Katsoi aina syvälle silmiini ja oli hyvä suutelija.

Mies sai vieteltyä minut sänkyyn käyttäytymällä kuin herrasmies. Edeltävästi olimme viettäneet romanttista ravintolaillallista. Sitten viestit muuttuivat tuhmemman sävyisiksi ja seksiin viittaaviksi. Tapailumme muuttuivat seksintäyteisiksi mutta halusin jotain enemmän. Tunsin, että hänestä tuli viileämpi minua kohtaan. Vietimme ainoastaan yhden yhteisen yön, jolloin jäin hänen luokseen yöksi. Ja silloinkin hän halusi nukkua sohvalla, koska hänen mielestään emme olleet pari. Viimeistään siinä vaiheessa ymmärsin, että minua on johdateltu harhaan. :D

Lopulta nostin kissan pöydälle ja sanoin haluavani seurustelusuhteen. Mies ei tätä halunnut. Lopetin jutun, mutta sitten miestä alkoi kaduttaa ja hän halusi sittenkin seurustelusuhteen kanssani. Mutta se oli jo myöhäistä. Ymmärsin lopulta, että hän halusi vain seksiä.

Vierailija
2/32 |
06.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Klassinen karaokebaarin tapaus: mies laulaa karaokessa jotain kliseistä romanttista rakkauslaulua ja katsoo juuri minua silmiin.

Jep, sai hurmattua minut sänkyyn ja kaduin kovasti, koska hölmönä nuorena luulin, että siitä kehittyisi vuosisadan rakkaustarina. Mies ei vastannut sen yhden illan jälkeen viesteihini ja kuulemma harrasti tätä yhtenään. En ollut ainoa "uhri".

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
06.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapailin pelimiestä vähän aikaa ihan vain hauskanpitomielessä vaikka olinkin salaa ihastunut häneen. Miehen todellinen luonne tuli vasta esiin kun kerran pyysi minut luokseen. Olin juuri kuntosalilla ja sanoin että pääsen tulemaan vasta parin tunnin päästä ja hänelle se oli ok.

Matkalla miehen luokse hän ei enää vastanut viesteihin tai soittoihin. Kun saavuin hänen talonsa pihalle, rivarin päätyhuoneisto, pimpotin ovikelloa ja huomasin että valot laitettiin pois ja sain samantien viestin mieheltä ettei hän olekaan kotona ja tapaamisemme pitää siirtää :D Siinä vaiheessa tiesin että mua on kusetettu ja odotinkin ulkona niin kauan, että valot laitettiin takaisin päälle. Kurkkasin ikkunasta sisälle ja siellä olikin kylässä joku toinen bimboblondi. Kyllä otti päähäni oma tyhmyyteni!

Mies siis vissiin laittanut viestiä kaikille naisilleen ja katsonut kuka pääsee ensimmäisenä paikalle!

Vierailija
4/32 |
06.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Multa yksi entinen säätö pyysi usein pieniä palveluksia. Oli selvästi jostain lukenut, että kun pyytää jotakin niin saa toiset pitämään itsestään enemmän. Tapahtui niin usein, että alkoi olla aika läpinäkyvää ja ärsyttävää :D tuo mulle samalla lasi vettä, pidätkö tätä hetken, anna mulle toi paita tosta... quote]

Kuulostaa aika kaukaa haetulta :D älä nyt yli analysoi ihan kaikkea, jos sä olet hanan vieressä niin on iha ok pyytää tuomaan vettä. Tai jos kädet on täynnä niin on ihan ok pyytää toista pitämään tavaroita hetken aikaa. Kaikki kommunikaatio ei aina tarkoita isku yritystä.

Vierailija
5/32 |
06.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minulla vientiä riittää.

Ei vaan toiminut minuun. Ehkä jos löytää joku tosi kilpailuhenkisen joka ei niin siitä henkisestä estä puolet sitten välitä...

Vierailija
6/32 |
06.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tapailin pelimiestä vähän aikaa ihan vain hauskanpitomielessä vaikka olinkin salaa ihastunut häneen. Miehen todellinen luonne tuli vasta esiin kun kerran pyysi minut luokseen. Olin juuri kuntosalilla ja sanoin että pääsen tulemaan vasta parin tunnin päästä ja hänelle se oli ok.

Matkalla miehen luokse hän ei enää vastanut viesteihin tai soittoihin. Kun saavuin hänen talonsa pihalle, rivarin päätyhuoneisto, pimpotin ovikelloa ja huomasin että valot laitettiin pois ja sain samantien viestin mieheltä ettei hän olekaan kotona ja tapaamisemme pitää siirtää :D Siinä vaiheessa tiesin että mua on kusetettu ja odotinkin ulkona niin kauan, että valot laitettiin takaisin päälle. Kurkkasin ikkunasta sisälle ja siellä olikin kylässä joku toinen bimboblondi. Kyllä otti päähäni oma tyhmyyteni!

Mies siis vissiin laittanut viestiä kaikille naisilleen ja katsonut kuka pääsee ensimmäisenä paikalle!

Harmi että kävi näin, mutta miksi nimittelet tuota toista naista? Olitko sinäkin bimbo? Molemmat olitte ihan tasa-arvoisessa asemassa tuossa.

Vierailija
7/32 |
06.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä onko se a) joku "liike" vai b) ihan suora merkki ettei kiinnosta, että käännytään korostuneesti katsomaan muita naisia tai kehutaan naisjulkkiksien seksikkyyttä somessa.

Voin kyllä taata, että liikkeenä ei toimi ja jälkimmäisessä tapauksessa viesti kyllä menee perille.

Vierailija
8/32 |
06.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Harmi että kävi näin, mutta miksi nimittelet tuota toista naista? Olitko sinäkin bimbo? Molemmat olitte ihan tasa-arvoisessa asemassa tuossa.

Eri pohtii: olisi hauska tietää miten mies oli selittänyt tuon valojen sammuttamisen vieraalleen.

Vierailija
9/32 |
06.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis sille joka oli sisällä hänen kanssaan.

Vierailija
10/32 |
06.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä onko se a) joku "liike" vai b) ihan suora merkki ettei kiinnosta, että käännytään korostuneesti katsomaan muita naisia tai kehutaan naisjulkkiksien seksikkyyttä somessa.

Voin kyllä taata, että liikkeenä ei toimi ja jälkimmäisessä tapauksessa viesti kyllä menee perille.

Tähän ilmiöön olen myös törmännyt ja se on varma keino tappaa mielenkiinto miestä kohtaan.

Vierailija
11/32 |
06.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei suomalaisen naisen iskeminen mitään peliliikkeitä vaadi vaan vähän satsausta ulkonäköön, itsevarmuutta ja kaksimielistä läppää. Ja sen tajuaminen, että vedessä riittää kaloja.

Vierailija
12/32 |
06.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkälaisia tosi viekkaita taktiikoita teihin on kokeiltu?

Multa yksi entinen säätö pyysi usein pieniä palveluksia. Oli selvästi jostain lukenut, että kun pyytää jotakin niin saa toiset pitämään itsestään enemmän. Tapahtui niin usein, että alkoi olla aika läpinäkyvää ja ärsyttävää :D tuo mulle samalla lasi vettä, pidätkö tätä hetken, anna mulle toi paita tosta... Sitten myös jotain lievästi mustasukkaiseksi tekemistä kehumalla erinäköistä naista kuin minä.

Yksi kaverini, jonka kanssa olin kerran harrastanut seksiä lähetti "vahingossa" mulle romanttisen biisin kun oli jonkun muun naisen seurassa. Ei paljon hetkauttanut, kun ei kiinnostanut minua enää.

Minkälaisia pelejä teihin on yritetty? Onnistuiko?

Entinen säätö oli vain ystävällinen, eikä tarkoittanut mitään.

Vierailija
13/32 |
06.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahin peluri on tavallisen mukavan miehen oloinen, vähän vaatimatonkin. Saattaa pyörittää useampaa naista. Komea, avoimesti naistenmies joka ei edes halua kusettaa ketään on paljon reilumpi tapaus. 

Minuahan ei ole kukaan huijannut tai sitten olen niin tyhmä etten ole huomannut:).

Vierailija
14/32 |
06.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eri pohtii: olisi hauska tietää miten mies oli selittänyt tuon valojen sammuttamisen vieraalleen.

No tietysti sillä että joku ihastunut nainen yrittää tulla kylään. Ehkä se oli koko kutsun tarkoitus. Naisiahan kiinnostaa miehet, joista muutkin naisetovat kiinnostuneita.

Vierailija
15/32 |
06.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Todennäköisesti jotain "hullusta exästä joka vainoaa"...

Vierailija
16/32 |
06.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ihan terävin :DD äkkiä valot pois ja väitän että en oo kotona, kun ovikello soi... Oisit soittanut poliisit paikalle, koska jokuhan siellä oli sitten ilman lupaa! Murtovaras! Ap

Vierailija
17/32 |
06.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
18/32 |
06.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Työpaikkaromanssi vuosien takaa.

Työpisteet sattuivat olemaan viereisillä paikoilla ja kaikki alkoi small talkista. Meillä synkkasi hyvin ja tauot vietettiin yhdessä.

Sitten edettiin tapailuvaiheeseen. Mies kertoi olevansa suuri romantikko ja paljasti, että hänellä on romanttisia tunteita minua kohtaan. Katsoi aina syvälle silmiini ja oli hyvä suutelija.

Mies sai vieteltyä minut sänkyyn käyttäytymällä kuin herrasmies. ---

Mies tekee siis jatkossakin täsmälleen samalla kuviolla. Koska se toimii.

Vierailija
19/32 |
06.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kertonut tämän aiemminkin, kun minä ja kämppikseni istuttiin kerran bileiden päätteeksi soluasunnossamme parin miespuolisen vieraan kanssa jotka olivat vielä jäljellä kun muut vieraat olivat jo kömpineet kotiinsa. Tunnelma oli hyvä ja olimme kaikki aika kännissä. Yksi miehistä oli sellainen lievästi umpimielisen oloinen insinööriopiskelija, ja yhtäkkiä kesken kaiken hän sanoi minulle pystymetsästä jotain todella ilkeää. Hyvä tunnelmahan lopahti siihen kuin klassinen levyn neulan juuttuminen, ja tilanne lähti kehittymään siihen suuntaan että laitoimme kämppikseni kanssa miehet pihalle ja menimme nukkumaan. Kämppis vielä kauhisteli että mikä ihme sille oikein tuli yhtäkkiä. Jälkeenpäin olen miettinyt että oliko lukenut takuutoimivia negaamisohjeita jostain pelimiesoppaasta :D.

Vierailija
20/32 |
06.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole kyllä pelimies, mutta karaokessa varaan kaksi mikkiä tai laitan nimen sillä tavalla, että joku muukin voi tulla duettoon. Monesti joku nainen sitten tuleekin kysymään, että saako tulla laulamaan mukana.

Siihen se on jäänytkin, mutta mukavaa silti ja en tiedä onko kukaan muu tehnyt tuota.