Vaimo osti taas uuden kissan
Ensimmäiseen kissaan suostuin, mutta en näihin sen jälkeen hankittuihin. Eilenkin kotiin oli ilmestynyt uusi kissa ilman mitään varoitusta. Nyt kissoja on kuusi ja alkaa mennä hermot.
Olen yrittänyt keskustella asiasta vaimoni kanssa ja hän aina väittää ettei enää osta lisää kissoja, mutta tekee sen kuitenkin. Miten saan vaimon lopettamaan holtittoman kissojen keräilyn?
Kommentit (69)
Asiatonta ostaa lemmikkejä pariskunnalle vain toisen osapuolen päätöksellä.
Mielestäni teidän kannattaisi erota.
Kyllähän tommonen käytös kielii jonkunlaisesta mielenterveydellisestä ongelmasta. Helppohan se on tälleen netin välityksellä huudella, mutta kyllä mä varmaan eroa harkitsisin hyvin vakavasti.
Vierailija kirjoitti:
Kissalauma syö vauvan. Ihan on mahdollista. Viimeistään ennen vauvan syntymää kissat muualle.
No ei kai nyt sentään :D
Ap
Ja se kusen haju tarttuu vaatteisiin. Kyllä töissä haistaa nää kissatyypit. Yök.
Vierailija kirjoitti:
Olen yrittänyt keskustella asiasta vaimon kanssa. Alkaa aina itkemään ja huutamaan niin että kissatkin säikähtävät :/
Ap
... et ole tosissasi. Ja noin epätasapainoisen kanssa ajattelit hankkia jälkikasvua?
Mutta kaippa ne ihmiset vaan valitsee puolisoikseen tommosia. Ihmettelevät sitten ruuhkavuosina kun 9 kissaa pyörii nurkissa, 6 lasta huutaa nälkäänsä ja itsellä on melkein ranteet melkein auki, kun Anneli 40v taas huutaa ja itkee kun asiat ei mee hänen haluamallaan tavalla :D millaisen mallin ne lapsetki saa, isi kyllä antaa myöten kunhan itkee tarpeeks. Kissojen kappalemäärä on se pienin ongelma. Tsemppiä vaan ja jaxuhaleja!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kissalauma syö vauvan. Ihan on mahdollista. Viimeistään ennen vauvan syntymää kissat muualle.
No ei kai nyt sentään :D
Ap
Toksoplasmoosi on vaarallinen raskauden aikana. http://www.terveyskirjasto.fi/terveyskirjasto/tk.koti?p_artikkeli=dlk00…
Meille jäi nyt kaksi vaimolle ja minulle rakkainta kissaa. Loput annoimme pois parempiin koteihin. Nyt ollaan jo viikko elelty kahden kissan kanssa ja vaimo on aivan romuna. Itkee ja huutaa ja syyttää minua elämänsä pilaamisesta. En tiedä mitä teen hänen kanssaan.
AP