Vaimo osti taas uuden kissan
Ensimmäiseen kissaan suostuin, mutta en näihin sen jälkeen hankittuihin. Eilenkin kotiin oli ilmestynyt uusi kissa ilman mitään varoitusta. Nyt kissoja on kuusi ja alkaa mennä hermot.
Olen yrittänyt keskustella asiasta vaimoni kanssa ja hän aina väittää ettei enää osta lisää kissoja, mutta tekee sen kuitenkin. Miten saan vaimon lopettamaan holtittoman kissojen keräilyn?
Kommentit (69)
Mä lähtisin ja lujaa.
Terv eläinrakas nainen, joka ei tajua kissa- ja koirahulluja.
Yks mies otti tossa vaiheessa avioeron. Nyt sillä naisella on varmaan 20 kissaa seuranaan. Ihan älytöntä.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on kaksi kissaa. Ne riittää.
Avaat ikkunan ja kohta sinullakin on kaksi kissaa jäljellä
En tiedä kehtaanko
Ap
Jo kuusi hiekka-astiaa! Meillä kissat eivät suostu enää tekemään samaan astiaan. Kerro tämä vaimollesi, että näin voi käydä vielä teilläkin!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiedä kehtaanko
Ap
Joo laita vaan viattomat kissat kitumaan vaimosi tyhmyyden takia.
Vierailija kirjoitti:
Toivon ettei sulla ole yhtään kissaa kun kannustat tuollaiseen.
Meillä on seitsemän kissaa ja puolet niistä on mieheni. En kyllä olisikaan muunlaisen ihmisen kanssa.
Epistä! Miks jollain on kuusi kissaa, kun meillä on vaan viisi. Mäkin tahdon vielä yhden!
Vierailija kirjoitti:
Katkase kissoilta niskat nurin niin ongelma ratkaistu. Kissat on turhia eläimiä.
Hyi
Onko tämä totta vai provo? Jos totta niin huolestuisin kyllä kahdesta asiasta. Ensinnäkin lemmikin hankinta pitäisi olla yhteinen päätös eikä ylläri kotiin tulevalle puolisolle. Toiseksi kissan hoito on kallista ja vaativaa puuhaa, joten talouden pitää olla kunnossa.
Oi miten ihanaa! Kuusi suloista pehmeää kehrääjää. Olet onnenmyyrä! Nauti saamastasi huomionosoituksesta, ei ole joka äijällä noin hyviä kotioloja.
Palauta viimeisin kissa vaimon kanssa myyjälle. Sano, että lopuista saa valita 2 ja muut 3 lähtee eläinsuojaan/myydään eteenpäin. Ja enempää ei tule/sinä lähdet.
Vierailija kirjoitti:
Palauta viimeisin kissa vaimon kanssa myyjälle. Sano, että lopuista saa valita 2 ja muut 3 lähtee eläinsuojaan/myydään eteenpäin. Ja enempää ei tule/sinä lähdet.
Tämä on ihan hyvä idea. Toivottavasti vaimo ei vihaa minua tämän jälkeen :(
Ap
Vierailija kirjoitti:
Onko tämä totta vai provo? Jos totta niin huolestuisin kyllä kahdesta asiasta. Ensinnäkin lemmikin hankinta pitäisi olla yhteinen päätös eikä ylläri kotiin tulevalle puolisolle. Toiseksi kissan hoito on kallista ja vaativaa puuhaa, joten talouden pitää olla kunnossa.
Tämä on valitettavasti totta. Rahaa kyllä löytyy kissojen hoitoon, mutta en tosiaankaan halua tällaista kissa-armeijaa.
Ap
Minusta 4 kissaa on hyvä määrä, jos on niille tilaa ja varaa maksaa kulut. Saattaa olla vaimolla menossa hoordauksen puolelle.
Vierailija kirjoitti:
Sanoisinpa että tuollaisen käytöksen jälkeen miehen ei tarvitse uhkailla lähtemisllä. Hänet heitetään kämpästä ulos.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä on ihan hyvä idea. Toivottavasti vaimo ei vihaa minua tämän jälkeen :(
Ap
Voit olla varma ,että vihaa. Tuolla keinolla kyllä pääset vaimostasi eroon nopeasti ja varmasti..
Ota vaimolta rahat pois ja sano, että joko hän lopettaa kissojen holtittoman ostamisen tai sinä lähdet ja jätät akan silittelemään kissojaan.