Millainen mielikuva teillä on Loimaan 90 miljooonan euron Eurojackpot-voittajasta? Jostain syystä minä ajattelen
sen olevan yksi, noin 55-60-vuotias mies, joka on pelatessa jakanut tositteen osiin. On joko eronnut tai yksinäinen, vähän ylipainoinen mies. Ei liiku, juo enemmän kuin pitäisi. On asunut koko ikänsä Loimaan seudulla. Tekee duunarihommia, jos on ylipäätään töissä.
Ja miksei ole lunastanut voittoaan vieläkään? Se on hukannut tositteen!
Kommentit (89)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ne voittokupongit on jääneet myymättä. Osuuskauppa odottelee, että milloin kehtais lunastaa voittonsa.
Peli oli järjestelmä eli kupongit ei olleet tiskissä.
Veikkaus on paljastanut että veikkaajan itse valitsemat numerot järjestelmänä on ollut. Ei koneen arpomana.
Esim. Kuuden rastin järjestelmän sisältää 18 riviä. Se kertaa 2=36e. Seitsemän rastin järjestelmässä on 63 riviä eli 126e.
Kahdeksan järjestelmässä 168 riviä jne.
Olettaa voi, ettei ole ollut suurempi kuin seitsemän rastin järjestelmä ja se jaettu viiteen osaan.
Vierailija kirjoitti:
Tässä on enää jäljellä mielestäni ainoastaan kaksi vaihtoehtoa:
a) Joku vanhus, joka on joko kuollut kupongin ostamisen jälkeen tai täysin dementoitunut eikä muista kuponkiaan
b) Jonkinlainen myyntiorganisaatioon ja myymättömien arpojen tilitykseen liittyvä harhaustusyritys, jossa tällä hetkellä odotellaan ja toivotaan kaikkien valvontakameratallenteiden hävittämistä ennen kupongin kanssa esiintuloa.
Näin minäkin luulen. Joko jotain on sattunut kupongille tai lottoajalle tai kyseessä on joku vedätysyritys. Tuo eroskenaario voisi olla kanssa mutta lieneekö niin että lunastaminen on se mistä parisuhdestatus lasketaan, eiköhän se ole itse voiton hetki? Se ettei kuponkiaan kävisi esittämässä Veikkaukselle olisi mielestäni hirveän tyhmää. Entä jos koko talo palaa tai jotain muuta sattuu. Itse hyppäisin seuraavaan junaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
a) Joku vanhus, joka on joko kuollut kupongin ostamisen jälkeen tai täysin dementoitunut eikä muista kuponkiaan
b) Jonkinlainen myyntiorganisaatioon ja myymättömien arpojen tilitykseen liittyvä harhaustusyritys, jossa tällä hetkellä odotellaan ja toivotaan kaikkien valvontakameratallenteiden hävittämistä ennen kupongin kanssa esiintuloa.
Näin minäkin luulen. Joko jotain on sattunut kupongille tai lottoajalle tai kyseessä on joku vedätysyritys. Tuo eroskenaario voisi olla kanssa mutta lieneekö niin että lunastaminen on se mistä parisuhdestatus lasketaan, eiköhän se ole itse voiton hetki? Se ettei kuponkiaan kävisi esittämässä Veikkaukselle olisi mielestäni hirveän tyhmää. Entä jos koko talo palaa tai jotain muuta sattuu. Itse hyppäisin seuraavaan junaan.
Väärin puhua kupongista kun kyse on viidestä identtisestä 18 miljoonan euron kupongista.
Olen lukuisia kertoja lotonnut eri pelejä ja valinnut numerot ja pyytänyt kassalla jakamaan joko kahteen tai viiteen osaan. Kaikki kupongit ovat samanarvoisia kun alkuperäinen jaetaan osiin.
Yleensä laitatan yhden osuuden omalle veikkauskortille niin ainakin varmistuu että mahdollinen voitto tulee tilille.
Muut osuudet olen pitänyt hyvässä tallessa ja tarkistuksen jälkeen heittänyt pois. Muutaman kerran ollut voittoja ( pieniä) ja lunastanut ne muutkin osuudet itse.
Vierailija kirjoitti:
sen olevan yksi, noin 55-60-vuotias mies, joka on pelatessa jakanut tositteen osiin. On joko eronnut tai yksinäinen, vähän ylipainoinen mies. Ei liiku, juo enemmän kuin pitäisi. On asunut koko ikänsä Loimaan seudulla. Tekee duunarihommia, jos on ylipäätään töissä.
Ja miksei ole lunastanut voittoaan vieläkään? Se on hukannut tositteen!
1. Ei ome koko voittoa edes olemassa.
2. Jos on niin laput hukassa
3. Jos laput tallella saanut laakin ja laput löytyvät sitten kun kalmanhaju pistää huoneiston oven avaamaan.
Naapureista ja oven avaajasta tulee miljonäärejä tai sukulaiset jos kyseessä vaikka omakotitalo asuja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei voi olla vedätys. Tietokone näyttää tasan tarkkaan onko arvottu rivi veikattu ja kuinka monta oikeaa riviä löytyy ja missä euroopan maassa oikea rivi on veikattu.
Jotain mystistä tai inhimillistä on voittokupongeille tapahtunut kun veikkaaja lähti veikkauspisteestä. Mihin laittoi lompakkoon, taskuun, unohti ja putosivatko vai mitä tapahtui?
Vierailija kirjoitti:
Tai Prisman veikkauspisteellä ovat pistäneet porukkalotot tarjolle, mutta ovatkin jääneet myymättä. Eivät nyt sitten kehtaakaan ihan heti lunastaa voittoa osuuskaupalle :D.
Sama tuli minullekin mieleen, kun oli se uutinen noista kauppojen lapuista. Luulisi kyllä, että edes yhden olisi joku ostanut ellei sitten tehty just ennen sulkemisaikaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei voi olla vedätys. Tietokone näyttää tasan tarkkaan onko arvottu rivi veikattu ja kuinka monta oikeaa riviä löytyy ja missä euroopan maassa oikea rivi on veikattu.
Jotain mystistä tai inhimillistä on voittokupongeille tapahtunut kun veikkaaja lähti veikkauspisteestä. Mihin laittoi lompakkoon, taskuun, unohti ja putosivatko vai mitä tapahtui?
No mutta jos olet maksanut käteisellä niin kuka sitä tietää kuka kupongit osti viimeistään sitten kun valvontakameranauhat on tuhottu.
Tein tuossa taikoja ja tilasin universumilta tuon voiton itselleni. Laput ovat siis tulossa minulle ihan tässä lähiaikoina, ei kiirettä...
Voiton suhteen ei ole kiirettä. Trumpin pitää ensin vähän rauhoittua ja lopettaa se pörssin heiluttaminen. Voittorahoista ajattelin laittaa 10% haisemaan lopuista sitten 80% pörssiin, 10% velkapapereihin ja 10% hyväntekeväisyyteen.
Nykyisestä tilaanteesta paljastan niin paljon että olen vaimon kanssa etelässä katsomassa isoa kartanoa maaseudulta. Sellainen romanttinen kartano oliivipuutarhalla kun on aina ollut hänen unelma. Ulkomailla aiomme viettää sitä kunnollista miljonäärielämää palvelijoineen ja luksusautoineen hissun kissun. Suomessa saa vaan vihat niskaan jos on rahamiehiä joten siellä olessamme vietämme vaatimatonta keskiluokan kulissielämää.
t. yksi niistä voittajista