Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen mielikuva teillä on Loimaan 90 miljooonan euron Eurojackpot-voittajasta? Jostain syystä minä ajattelen

Vierailija
06.03.2018 |

sen olevan yksi, noin 55-60-vuotias mies, joka on pelatessa jakanut tositteen osiin. On joko eronnut tai yksinäinen, vähän ylipainoinen mies. Ei liiku, juo enemmän kuin pitäisi. On asunut koko ikänsä Loimaan seudulla. Tekee duunarihommia, jos on ylipäätään töissä.

Ja miksei ole lunastanut voittoaan vieläkään? Se on hukannut tositteen!

Kommentit (89)

Vierailija
1/89 |
06.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

sen olevan yksi, noin 55-60-vuotias mies, joka on pelatessa jakanut tositteen osiin. On joko eronnut tai yksinäinen, vähän ylipainoinen mies. Ei liiku, juo enemmän kuin pitäisi. On asunut koko ikänsä Loimaan seudulla. Tekee duunarihommia, jos on ylipäätään töissä.

Siis hukannut ne kaikki 5 tositetta?

Vierailija
2/89 |
06.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä luulen, että joku porukka haluaa odottaa että kohu laantuu, mutta toisaalta miksi? Haluaisin ainakin ite rahat nopeesti. Mystinen juttu kyllä. Jospa tositteet ovatkin oikeasti hukkuneet, koko nippu. menneet roskiin tai jätepaperikeräykseen lehtien välissä? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/89 |
06.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä, laittanut ne samaan nippuun pusakan taskuun ja ne ovat sieltä yhtenä nippuna pudonneet jonnekin. Ehkä lumen alta löytyy tässä keväällä kiva yllätys jollekin?

ap

Vierailija
4/89 |
06.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selviää aikanaan.

Vierailija
5/89 |
06.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku dementoitunut vanhus ostanut itselleen ja lapsilleen/lapsenlapsilleen jaetun rivin ja unohtanut sen käsilaukkuunsa. Kukaan ei tiedä asiasta.

Vierailija
6/89 |
06.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä taas mietin eilen sitä, että onpa varmasti pirun kivaa jos tuo voittaja oikeasti on hukannut nuo tositteensa ja lööpit alvariinsa muistuttaa kauppareissulla kuinka se hirmuvoitto vieläkin on lunastamatta. No v*ttu niin on!!

Toisaalta taas jos olisin itse voittanut, niin saattaisin hyvinkin todennäköisesti vartoa protestiajan sen enempää elämöimättä ja kävisin sitten lunastamassa voiton pois. 

Vierailija
7/89 |
06.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Selviää aikanaan.

Tai sitten ei koskaan ja rahat palautuvat sinne jonnekin päämajaan.

Vierailija
8/89 |
06.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä, laittanut ne samaan nippuun pusakan taskuun ja ne ovat sieltä yhtenä nippuna pudonneet jonnekin. Ehkä lumen alta löytyy tässä keväällä kiva yllätys jollekin?

ap

Tai sitten tyyppi on jo ollut sopivassa hutikassa, ostanut koko perheelle kupongit ja pistänyt nipun povariin/lompakkoon ja jatkanut lähikuppilaan ja on autuaan tietämätön koko ostoksesta.

Vierailija
9/89 |
06.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se nippu hukkuu siinä missä yksittäinenkin kuponki.

Vierailija
10/89 |
06.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

joku narkki tai muu pullonkallistelija sen on ostanut ja viskannut taskunpohjalle eikä edes muista koko asian olemassaoloa

Vierailija
11/89 |
06.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisin itse voittaja, niin miettisin kaikessa rauhassa tulevaisuuden suurimmat suuntaviivat selville ja ottaisin väliaikaiset asumisjärjestelyt käyttöön. Lunastaisin voiton vaivihkaa ja häipyisin jälkiä jättämättä. 

Vierailija
12/89 |
06.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi se yksinäinen mies olisi jakanut sen viiteen osaan?

Vierailija
13/89 |
06.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muija pessyt ja lingonnut miehensä housut kupongit taskussa.

Vierailija
14/89 |
06.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko voittoporukka on niin dirlandaa ettei pysty vieläkään hakemaan voittoa

Vierailija
15/89 |
06.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä taas mietin eilen sitä, että onpa varmasti pirun kivaa jos tuo voittaja oikeasti on hukannut nuo tositteensa ja lööpit alvariinsa muistuttaa kauppareissulla kuinka se hirmuvoitto vieläkin on lunastamatta. No v*ttu niin on!!

Toisaalta taas jos olisin itse voittanut, niin saattaisin hyvinkin todennäköisesti vartoa protestiajan sen enempää elämöimättä ja kävisin sitten lunastamassa voiton pois. 

Tuo hukkaamisvaihtoehto on aivan kammottava - ja voisi ihan hyvin sattua minulle, mulla on aina kaikki hukassa.  Ja miettikääpä sitö, että tuollainen Loimaan Prismassa asioinut tyyppi olisi hukannut kupongit, löytäisi ne  ja - PADAM - ei olisikaan voittokuponki vaan ihan tyhjä lappu.....

Vierailija
16/89 |
06.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi se yksinäinen mies olisi jakanut sen viiteen osaan?

Makelle, Pertsalle, Jakelle ja Mikkoselle myös osat.

Vierailija
17/89 |
06.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun ei ole käyttänyt Veikkaus-korttia, niin kannattaisi aika pian jo lunastaa voitto. Lämpöpaperista häviää numerot aika nopeasti, jos unohtaa vaikka kevätaurinkoon ikkunan lähelle pöydälle. 

Vierailija
18/89 |
06.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tulee mieleen joku huoleton, joka on ohikulkumatkallaan ostanut hetken mielijohteesta. Ei seuraa uutisia, ja ajattelee tarkistavansa voittonsa sitten joskus. Mulle voisi käydä näin, mutta en ole koskaan käynyt Loimaan Prismassa. Valitettavasti.

Vierailija
19/89 |
06.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos minä tajuaisin kuponkia kotona tarkistaessa, että olen voittanut ison summan, tarkistaisin vielä muutamaan kertaan, pyytäisin miestä tarkistamaan myös ja jos oikeasti olisi iso voitto, en uskaltaisi säilyttää kotona, vaan soittaisin varmaan konttorille saman tien, että pääsen mahdollisimman pian viemään sen heille ja antamaan kaikki tietoni, ettei mene voitto ohi.

Vierailija
20/89 |
06.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle tulee mieleen joku huoleton, joka on ohikulkumatkallaan ostanut hetken mielijohteesta. Ei seuraa uutisia, ja ajattelee tarkistavansa voittonsa sitten joskus. Mulle voisi käydä näin, mutta en ole koskaan käynyt Loimaan Prismassa. Valitettavasti.

Tosissaan on kupongin täyttänyt kun teki järjestelmän ja jaetutti sen viiteen yhtä suureen osaan. Veikkaus ei ole paljastanut minkä kokoinen järjestelmä oli kyseessä. Kukin viidestä osuuden haltijasta saisi 18 miljoonaa euroa.

Ei tuollaista tehdä ohimennen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi seitsemän