Kysy 15-vuotiaalta
Kommentit (36)
Ihan tavallisia, tylsiä vaatteita. Neuleita, huppareita, farkkuja ja t-paitoja. Minulle mukavuus on tärkeintä.
Ap
Oletko tyytyväinen kotipaikkakuntaasi, vai haaveiletko muutosta esim. Helsinkiin tai johonkin muuhun isompaan kaupunkiin?
Harvemmin tulee kuunneltua muuten kuin autossa radiosta. Tykkään kyllä Ultra Brasta, Eppu Normaalista, Tiisusta ja Tuure Kilpeläisestä.
Ap
Olen kyllä ihan tyytyväinen, mutta toisaalta kiinnostaisi tietää millaista olisi asua jossain muualla. Joskus haaveilin muuttavani Kannukselle, mutta eipä sieltä taida töitä löytyä. :D
Ap
En oikein tiedä vielä. Haluaisin ehkä opiskella valtiotieteitä tai jotain kieliä.
Ap
Mikä pelottaa sinua tulevaisuudessa?
Väyrynen keskustan puheenjohtajana, työttömyys, ilmastonmuutos, köyhyys, sairastuminen, ehkä sota.
Ap
Minkä ikäisenä aloitit masturboinnin?
En ole vielä aloittanut. Ei kiinnosta.
Ap
Mikä siinä ilmastonmuutoksessa pelottaa? Ilmastohan on jatkuvassa muutoksessa. Mielestäni ilmastonmuutosta pelkäävät ovat sellaisia höynäytettyjä ja koen myötähäpeää aina kun joku julkisesti pelkää ilmastonmuutosta.
Haluatko parisuhteen ja lapsia joskus tulevaisuudessa?
Parisuhteen joo, lapsia en.
Ilmastonmuutos pelottaa, koska pelkään maan muuttuvan asuinkelvottomaksi.
Ap
On mulla onneksi kavereita koulun ulkopuolella, heidän kanssaan voin sitten jutella noista asioista. Harmittaa vaan, kun heitä näkee niin harvoin.
Ap