Kysy 15-vuotiaalta
Kommentit (36)
Hain lukioon ja varalta myös merkonomiksi.
Ap
Käytätkö paskaista Kånken-reppua?
Käytätkö Converse-kenkiä?
Käytätkö Timberland-kenkiä?
Kuljetko nilkat paljaina?
Ajatko jopolla?
Mitä mieltä olet edellä mainituista?
Miksi olet keskellä koulupäivää vastailemassa kysymyksiin etkä paneudu koulussa kouluasioihin?
En käytä Kånken-reppua, en Converseja, en Timberlandeja, en kulje nilkat paljaana mutta Jopolla ajan. Ei mitään erityisiä mielipiteitä, tennareita tosin en voi itse käyttää, kun on lättäjalka. :D
Viimeksi luin Miika Nousiaisen juurihoidon.
Ap
Olen lomalla. En ole kokeillut, enkä aio. Suvussa taipumusta vaikka mihin mt-ongelmiin ja mahdollisimman paljon pyrin välttelemään kaikkia päihteitä.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Olen lomalla. En ole kokeillut, enkä aio. Suvussa taipumusta vaikka mihin mt-ongelmiin ja mahdollisimman paljon pyrin välttelemään kaikkia päihteitä.
Ap
Missä koulussa on tähän aikaan loma?
Mistä juttelette kavereiden kanssa? Puhutteko ikinä kirjallisuudesta tai uutisaiheista?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ApMissä koulussa on tähän aikaan loma?
pohjanmaalla ja lapissa
Miksi ajat jopolla? Siksikö, kun se on massaa ja "kaikki muutkin" ajavat?
Pohjois-Suomessa on lomat nyt.
Timo Soinissa ihmetyttää se, ettei ole koskaan paikalla kyselytunneilla. Smurffiuuvatit puistattaa muutenkin, hyh. :D
Ei mulla oikein ole kavereita, mutta puhuisin mielelläni noistakin aiheista. Yksi syy kaverittomuuteeni onkin juuri se, että mulla on niin tylsät jutut muiden mielestä.
Ap
Ostettiin se Jopo joskus 2006 isosiskolle joltain äidin työkaverilta ja minä perin sen.
Ei ole tarvetta ostaa uutta, kun pyöräiltyä tulee niin harvoin.
Ap
Kyllä olen, kannatan tasa-arvoa.
Ap
Kyllä, kissa ja koira. Kissa on ensimmäinen ikioma lemmikkini. <3
Ap
Vierailija kirjoitti:
Pohjois-Suomessa on lomat nyt.
Timo Soinissa ihmetyttää se, ettei ole koskaan paikalla kyselytunneilla. Smurffiuuvatit puistattaa muutenkin, hyh. :D
Ei mulla oikein ole kavereita, mutta puhuisin mielelläni noistakin aiheista. Yksi syy kaverittomuuteeni onkin juuri se, että mulla on niin tylsät jutut muiden mielestä.
Ap
Niillä ne tylsät jutut on, ei sulla. Olin teininä samanlainen, mutta aikuisena löysin kaltaisiani ystäviä.
Mihin haet yhteishaussa?