Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nauratti, kun joku miesfeministi ihan tosissaan väitti, että naiset preferoisivat miehillä jotenkin enemmän feminiinisiä kuin maskuliinisia kasvoja :D

Vierailija
05.03.2018 |

Taitaa jätkä ite olla vähän hukassa oman miehisyytensä kanssa, ja uskottelee itselleen tuollaista. Oikeasti kaikki naisten komeana pitämät miehet ovat aina jykeväleukaisia ja kasvoiltaan miehekkään ja testosteronia tursuavan näköisiä.

Kommentit (45)

Vierailija
41/45 |
06.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sehän on kulttuuristakin kiinni mitkä piirteet noin yleensä koetaan miellyttäviksi ja mitkä ei. Mongoliassa pyöreät kasvot ovat kuuminta hottia koska Tšingis-kaanillakin oli kuulemma sellaiset. Venäläisnaiset taas kuulemma pitävät suomalaisnaisia enemmän sellaista jenkkifutaajan ja lätkänpelaajan näköisistä (vähän pelottavankin näköisistä) järkäleistä.

Tästä uutisoitiin ja täällä keskusteltiin tästä viime vuonna. Suomalaisnaiset mieltyvät vähemmän maskuliinisiin piirteisiin kuin monet kanssasisarensa muissa maissa. Itse taisin päätyä sellaiseen johtopäätökseen, että Suomen kaltaisessa maassa naisilla "on varaa" preferoida vähemmän totutusti maskuliinista miestyyppiä. Suomessa kovimmat työmiehet ovat katajoita. Monissa muissa maissa tukkeja.

Kataja vs. tukki on hauskasti kiteytetty. Just noin se on, nyt on helpompi selittää toisillekin! Kiitos :) 

Vierailija
42/45 |
06.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tykkään kauniista miehistä enkä näistä testosteroni hirmuista, mutta pakko sanoa että nuo k-pop pojat on sieviä, mutta vähän turhankin omaan makuun. En nää siis eroottisina noita parikymppisiä, vaikka alle kolmekymppinen olen itsekin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/45 |
06.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hmm.. Itse pidän kyllä feminiinisistä kasvoista miehillä, esim. toisistaan kaukana olevat silmät miellyttää

Selitit juuri Väyrysen suosion.

No en mä nyt tarkottanut mitään liskosilmiä kuitenkaan. :D Naisilla on yleensä silmät kauempana toisistaan kuin miehillä, siksi se on feminiinen piirre.

Naisten silmät ovat myös paljon sirommat ja äidillisemmät toisin kuin miehillä. Myös pitkät ripset tuovat naisellisuutta.

Vierailija
44/45 |
06.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laatikkopää! Älä unohda laatikkopäätä! Me kaikki naiset lankeamme laatikkopään edessä!

Paitsi sitten joku linkitti kyselyn missä selvisi että laatikkopää onkin miesten miesihanne. Onko nää lievästi kallellaan omaan suuntaan nämä palstan ulit?

Sydänpää! Älä unohda Sydänpäätä! Myös Di Caprio ja Kutcher ovat sydänpäitä.

Vierailija
45/45 |
06.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nainen, joka väittää, ettei syty tämän näköisistä miehistä, valehtelee:

https://images.huffingtonpost.com/2016-04-10-1460276866-2126352-unnamed…

Toikin olis paljon paremman näköinen kapeammilla kasvoilla ja korkeammalla otsalla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kahdeksan