Nauratti, kun joku miesfeministi ihan tosissaan väitti, että naiset preferoisivat miehillä jotenkin enemmän feminiinisiä kuin maskuliinisia kasvoja :D
Taitaa jätkä ite olla vähän hukassa oman miehisyytensä kanssa, ja uskottelee itselleen tuollaista. Oikeasti kaikki naisten komeana pitämät miehet ovat aina jykeväleukaisia ja kasvoiltaan miehekkään ja testosteronia tursuavan näköisiä.
Kommentit (45)
Mä tykkään kauniista miehistä enkä näistä testosteroni hirmuista, mutta pakko sanoa että nuo k-pop pojat on sieviä, mutta vähän turhankin omaan makuun. En nää siis eroottisina noita parikymppisiä, vaikka alle kolmekymppinen olen itsekin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hmm.. Itse pidän kyllä feminiinisistä kasvoista miehillä, esim. toisistaan kaukana olevat silmät miellyttää
Selitit juuri Väyrysen suosion.
No en mä nyt tarkottanut mitään liskosilmiä kuitenkaan. :D Naisilla on yleensä silmät kauempana toisistaan kuin miehillä, siksi se on feminiinen piirre.
Naisten silmät ovat myös paljon sirommat ja äidillisemmät toisin kuin miehillä. Myös pitkät ripset tuovat naisellisuutta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laatikkopää! Älä unohda laatikkopäätä! Me kaikki naiset lankeamme laatikkopään edessä!
Paitsi sitten joku linkitti kyselyn missä selvisi että laatikkopää onkin miesten miesihanne. Onko nää lievästi kallellaan omaan suuntaan nämä palstan ulit?
Sydänpää! Älä unohda Sydänpäätä! Myös Di Caprio ja Kutcher ovat sydänpäitä.
Vierailija kirjoitti:
Nainen, joka väittää, ettei syty tämän näköisistä miehistä, valehtelee:
https://images.huffingtonpost.com/2016-04-10-1460276866-2126352-unnamed…
Toikin olis paljon paremman näköinen kapeammilla kasvoilla ja korkeammalla otsalla.
Kataja vs. tukki on hauskasti kiteytetty. Just noin se on, nyt on helpompi selittää toisillekin! Kiitos :)