Mitä TV Sarjaa olet jäänyt kaipaamaan?
Itse olen jäänyt kaipaamaan Robaa,timanttinen sarja!
Kommentit (67)
Vierailija kirjoitti:
Hill Street Blues, oli älyttömän kova sarja siihen aikaan. Toinen hyvä oli Mullan alla.
Ja on sitä yhä.
Vierailija kirjoitti:
Kymppikerho. Kertoi brittiläisestä halpalentoyhtiöstä, olikohan sen nimi fresh air, tai joku vastaava. Kerran kävivät helsingissäkin :D näkisipä edes uusinnat. Joskus katsoin nettikaupoista löytyisikö tuotantokausia, mutta aina olivat loppu.
Toinen hyvä brittiläinen sarja, hotel babylon.
Oli hyvä sarja! Toinen mitä kaipaan oli footballers wives tai joku sellainen - brittisarja myös! tulisipa uusintana.
Tietääkö kukaan, jatkuuko Mustat lesket enää? Toinen kausi loppui aika äkkinäiseen kohtaan.
Rikollisia naisia
Kuuden miljoonan dollarin mies
Naapurilähiö
Triffidien kapina
Ystäväni avaruudesta
Pertsa ja Kilu
Vierailija kirjoitti:
Babylon 5
Juuri tätä ajattelin!
Pidin noin 7-vuotiaana aivan älyttömästi Liisa Ihmemaassa -sarjasta enkä käsitä, miksei sitä ikinä näytetty uusintana. Nyt omat lapset on jo 8 v+, joten en sitten ilmeisesti koskaan saanut katsoa sitä heidän kanssaan.
Toinen minkä haluaisin nähdä kokonaan on yksi saksalainen lääkärisarja, josta näin vain muutamia jaksoja sieltä täältä. Haluaisin siis nähdä koko sarjan. Joitain jaksoja olen katsonut YouTubesta, mutta en löydä sieltä kaikkia. Tohtori Kleistin perhe on sarjan nimi.
Puhtaat valkeat lakanat
Savannah
Pasadena
Huippumallit (Models Inc.)
Carnivale
Mullan alla
My so called life
Gilmoren tytöt
Skins
Girls
Kotiin takaisin, tulossa on uusia jaksoja.
Joitakin vuosia sitten tuli uudelleen tehtynä scifisarja V, alkuperäinen tuli kai 70-80 -luvulla? Kaksi tuotantokautta näytettiin ja sitten loppui, jäi ihan kesken. Vieläkin ärsyttää.
Gilmoren tytöt
Bones (vaikka kausi 12 juuri ilmestyikin, katsottu jo)
Downtow Abbey
Kova laki
Puhtaat valkeat lakanat
Histamiini
Alias
CSI Las Vegas ja Miami
4400
Taken
Serranon perhe, the o.c., gossip girl, täydelliset naiset, syke....
Villi Pohjola
NYPD blue
Dynastia
Falcon Crest
Käenpesää on hirveä ikävä :( Siitä on jo vuosikausia kun se näky uusintana ja se jäi mulla sillon kesken.
Suomisarjojen parhaimmistoa
Just tuli telkkarista brittisarja Banished- Karkotetut. 7 jaksoa, ei ole kuulemma tulossa lisää 😖
Sitten ysärin lopussa tuli iso liuta näitä pääosin Uudessa-Seelannissa kuvattuja seikkailusarjoja, Xena, Hercules, Robin Hood.. hitto niitä näytettiin lauantaina puoleen päivään asti!
Uusi jaksoja odotan:
Kotiin takaisin
Poldark (vielä pari jaksoa tätä kautta tulossa)
Outlander
Elämä voittaa- sarja olisi ihana nähdä uudestaan. Olisi kiva katsoa omien vanhempien lasten kanssa. China Beach ja Pony Express oli kanssa hyviä sarjoja aikoinaan.
Kunnes jälleen tapaamme
Neljäs armeija
Leskien keikka
Rantojen kunkku, passions