Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Alle kolmekymppinen nainen, voisitko seurustella miehen kanssa jolta on jo päälaelta alkaneet hiukset harventumaan?

Vierailija
05.03.2018 |

Eli jos mies on kaljuuntumassa niin onko silloin hyvästeltävä ajatus tyttöystävästä siihen asti kunnes muutkin oman ikäiset miehet alkavat jo olla huomattavan kaljuja

Kommentit (38)

Vierailija
1/38 |
05.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

?

Vierailija
2/38 |
05.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nyt jo vanha akka, mutta ensimmäinen poikaystävä joka minulla oli kaljuuntumassa jo silloin kun 17-vuotiaina alettiin seurustelemaan. Oltiin 8 vuotta yhdessä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/38 |
05.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en voisi. Olen 46.

Vierailija
4/38 |
05.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En

Vierailija
5/38 |
05.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin. Olettaen että mies on muuten itselle sopiva. :)

Vierailija
6/38 |
05.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kai. Kunhan se ei olisi miehelle ongelma, että itse olen kaljuuntuva 23v nainen :)

Vierailija
7/38 |
05.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kalju ei haittaa. Kunhan sitä ei yritä peitellä kampaamalla hiuksia kaljun yli poikittain.

Vierailija
8/38 |
05.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet Britannian kruununprinssi niin sitten ainakin voisin.

Vierailija
9/38 |
05.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko ap kuinka vanha? Jos lähenet jo kolmeakymppiä niin ei tuo hiusten harveneminen nyt maailmanloppu ole vaikkakin monet kaljuuntuvat huomattavasti myöhemmin. 

Vierailija
10/38 |
05.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No haloo tietenkin! Ja jos hiukset alkaa harvenemaan niin että miestä itseään häiritsee, kannattaa ajella kaljuksi vaan. Kalju on tyylikäs! Kaljut kunniaan!

Vierailija
11/38 |
05.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi a ei mene lääkäriin ja hanki finasteridireseptiä? Ei tarvitsisi murehtia asiaa enää, koska lääke pysäyttää kaljuuntumisen ja tuuhentaa kuontaloa. Itse olen käyttänyt hyvällä menestyksellä jo 15 vuotta.

Vierailija
12/38 |
05.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toki. Oletko ap muuten aktiivinen naisten suhteen vai oletatko että hiukset ovat syy sinkkuudelle? 

Leuka pystyyn. Fiksuja nuoria naisia tuskin hirveästi haittaa ja karsiintuupahan pinnallisimmat pois jos harveneviin hiuksiin kaatuu. 

Vierailija
13/38 |
05.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vakavasti. En halua surkeita geenejä lapsilleni.

Vierailija
14/38 |
05.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun miehen hiukset olivat harventuneet jo parikymppisinä kun tavattiin. Ei ollut mikään ongelma. Oli muuten vielä juuri samaan aikaan kun alettiin seurustella toinenkin mies, joka olisi ollut musta kiinnostunut ja hänellä oli tosi paksu ja upea tukka. En hetkeäkään ajatellut valita tuota toista hiusten takia.

Vierailija
15/38 |
05.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

IOlen yli kolmekymppinen enkä voisi.

Vierailija
16/38 |
05.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En vakavasti. En halua surkeita geenejä lapsilleni.

Uskon että lapset olisivat onnellisimpia kaljuuntuvan kuontalon kanssa kuin sinun lapsinasi. 

N22.

Vierailija
17/38 |
05.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on muuten sopiva mies niin eipä tuo mitään haittaa. Kaikilla meillä on omat "ongelmakohtamme", jos nyt näin edes voi sanoa. Enemmän kiinnostaa mitä sen tukan alta löytyy, vai löytyykö mitään.

N27

Vierailija
18/38 |
05.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Totta kai. Kunhan se ei olisi miehelle ongelma, että itse olen kaljuuntuva 23v nainen :)

Ei haittaa ollenkaan, kunhan leikkaat kaikki pois etkä yritä epätoivoisesti peitellä kaljuasi niillä vähillä haituvilla.

Vierailija
19/38 |
05.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin, olen itse XXL kokoinen 22-vuotias nuori hehkee tytteli

Vierailija
20/38 |
05.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohut tukka+ohut lompakko=en voisi

ohut tukka+paksu lompakko=voisin

paksu tukka+ohut lompakko=en voisi