Alle kolmekymppinen nainen, voisitko seurustella miehen kanssa jolta on jo päälaelta alkaneet hiukset harventumaan?
Eli jos mies on kaljuuntumassa niin onko silloin hyvästeltävä ajatus tyttöystävästä siihen asti kunnes muutkin oman ikäiset miehet alkavat jo olla huomattavan kaljuja
Kommentit (38)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Totta kai. Kunhan se ei olisi miehelle ongelma, että itse olen kaljuuntuva 23v nainen :)
Ei haittaa ollenkaan, kunhan leikkaat kaikki pois etkä yritä epätoivoisesti peitellä kaljuasi niillä vähillä haituvilla.
Mietipä tosiaan parantaisiko hermanni-, spede- tai juicekalju tuon naisen viehättävyyttä.
Miksei, mutta siedätkö itse naisen epätäydellisyyttä ja ehkä rumiakin ominaisuuksia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Totta kai. Kunhan se ei olisi miehelle ongelma, että itse olen kaljuuntuva 23v nainen :)
Ei haittaa ollenkaan, kunhan leikkaat kaikki pois etkä yritä epätoivoisesti peitellä kaljuasi niillä vähillä haituvilla.
Mietipä tosiaan parantaisiko hermanni-, spede- tai juicekalju tuon naisen viehättävyyttä.
Naisilta ei tyypillisesti hiusraja lähde vetäytymään kuten miehillä. vaan hiukset joko harvenevat tasaisesti tai sitten kaljuuntuminen alkaa päälaen keskeltä. Milloin viimeksi näit nahkakaljun naisen?
Ja se pois ajeleminen auttaa miten? Se kattoikkuna pilkistää sieltä silti, vaikka kaljuksi ajelisikin. Ellei sitten joka aamu halua ruveta höyläämään partavaahdolla. Mutta mitä siitä pilkistelevästä päälaesta on haittaa? Ihoahan se vaan on. Aikamoista turhamaisuutta miettiä tuollaista.
Vierailija kirjoitti:
Ohut tukka+ohut lompakko=en voisi
ohut tukka+paksu lompakko=voisin
paksu tukka+ohut lompakko=en voisi
paksu tukka+paksu lompakko=voisin
Mutta todellinen kysymys kuuluu, että voisitko imeskellä mun määnbuubseja ja uikuttaa hiljaa samalla?
t. paksulompsainen ukkeli
Vierailija kirjoitti:
Eli jos mies on kaljuuntumassa niin onko silloin hyvästeltävä ajatus tyttöystävästä siihen asti kunnes muutkin oman ikäiset miehet alkavat jo olla huomattavan kaljuja
Jos saa lapsia joskus nuorena kaljuuntuvan miehen kanssa, niin miespuoliset lapsenne on salettiin kaljua nuorena.
Vierailija kirjoitti:
Ja se pois ajeleminen auttaa miten? Se kattoikkuna pilkistää sieltä silti, vaikka kaljuksi ajelisikin. Ellei sitten joka aamu halua ruveta höyläämään partavaahdolla. Mutta mitä siitä pilkistelevästä päälaesta on haittaa? Ihoahan se vaan on. Aikamoista turhamaisuutta miettiä tuollaista.
No eihän se tukattomuus miehiä itseään usein haittaakaan, mutta naisten kiinnostuksen katoaminen kaljuuntumisen vuoksi haittaa sitäkin enemmän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos saa lapsia joskus nuorena kaljuuntuvan miehen kanssa, niin miespuoliset lapsenne on salettiin kaljua nuorena.
Höpö höpö. X-kromosomissa on paljon enemmän asiaan vaikuttavia geenejä kuin Y-kromosomissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisilta ei tyypillisesti hiusraja lähde vetäytymään kuten miehillä. vaan hiukset joko harvenevat tasaisesti tai sitten kaljuuntuminen alkaa päälaen keskeltä. Milloin viimeksi näit nahkakaljun naisen?
Televisiossa näin joku aika sitten. Muilla varmaan peruukit yleensä. Mutta palatakseni itse asiaan, jos nainen kaljuuntuisi miestyyppisesti, lisäisivätkö yllä kuvatut hiusmallit hänen viehättävyyttään vai siirtäisivätkö kategoriaan ei ikinä?
Oon alle 20 ja miehen hiusraja vetäytyy jo.
Onneks en oo miehen hiusten kanssa kihloissa vaan miehen (:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No eihän se tukattomuus miehiä itseään usein haittaakaan, mutta naisten kiinnostuksen katoaminen kaljuuntumisen vuoksi haittaa sitäkin enemmän.
Itseasiassa muita miehiä asia on tuntunut haittaavan enemän kuin naisia. Tyyliin "miks et aja pois, äijä kaljuuntuu. Näyttää rumalta".
Kyllä ja seurustelen parhaillaan. 💕
Kyllä aviomiehelläni oli jo hiukset päältä ohentuneet, pahastikin, kun alettiin seurustella, minä olin 25 ja mies 35, mutta miehellä ei ole hiuksilla mitään väliä, mun mieskin on kymmeniä vuosia ajellut hiukset parin millin sängelle. Hyvin yleinen hiusmuoti hänen alallaan. Olen katsonut miehen nuoruuskuvista että ei sille kyllä pidemmät hiukset ole koskaan sopineetkaan.
Vastaan vaikka olenkin jo 33.
Voisin seurustella elämäntapatyöttömän, pelkän peruskoulun käyneen, täysin persaukisen ja väkivaltaisen miehen kanssa.
Kaljun kanssa en lähtisi edes treffeille.
Vierailija kirjoitti:
Auttaa siten, että se ei todellakaan pomppaa silmään samalla tavalla kuin Seppo Taalasmaa-tyyli, jossa on selvä kontrasti kun sivuilla on hiuksia normaalisti mutta päältä kalju. Jos tilanne on spede, kalju on paljon nuorekkaamman ja viriilimmän näköinen ratkaisu. Kaikki eivät siitäkään pidä, mutta jokainen voi tehdä valintansa.
Oma kolmekymppinen avomieheni kaljuuntuu parhaillaan, mikä selvisi minulle jo treffailun alussa. En miettinyt kuontaloa hetkeäkään, kun mies oli ja on yhä täydellinen pakkaus minulle ja tekee minut onnelliseksi. Harva nainen haluaa parisuhteeseen hiusten kanssa. Ja ne jotka haluavat, voi jättää omaan arvoonsa. Tsemppiä AP:lle oman kullan etsintään!
Nainen 22 v.
Kaljuilla miehillä on sitä paitsi kadehdittava maine makuukamarin puolella, kannattaa muistaa se! ;)
Oletko räväkkäkin?