Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehille kysymys!! Silikoonit vs. Naturaalit tissit

Vierailija
05.03.2018 |

Eli siis olen harkinnut silokoonien ottamista niin olisi kiva tietää mitä miehet niistä ovat mieltä.
Pidättekö enemmän silikoneista vai naturaaleista rinnoista vai onko ihan sama kummat jos pitäisi valita?

Rehellisiä vastauksia kiitos!

Kommentit (61)

Vierailija
21/61 |
05.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Roikkuvaa tissiä ei siedä yksikään mies..

M37

Aika jännästi silti moni pariskunta elä keskenään aivan onnellisessa parisuhteessa, vaikka toisen osapuolen rinnat/vatsa(takapuoli/kivekset/kaulaheltta/tms kehon osa. vähän roikkuukin. Eri asia tietysti, jos on kokemusta vain suhteesta pumpattavan barbaran kanssa.

Vierailija
22/61 |
05.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos omat rintasi ovat kiinteät ja kokoa B tai C niin ne ovat useimpien miesten mieleen. Myös A-kupeille löytyy faneja etenkin jos ne törröttävät eteenpäin tai nännit jopa yläviistoon.

Jos taas sinulla on roikkuvat pienet tissit tai veltot ja roikkuvat D-kupit tai suuremmat hinkit, niin hanki silarit, ne eivät ainakaan pahenna tilannetta.

Kiitos kattavasta vastauksesta. Kuulun tuohon ensimmäiseen ryhmään. Rinnoissani ei siis ole mitään vikaa ovat kiinteät ja pyöreät ainoastaan ottaisin silikonit saadakseni isommat rinnat.

Ap

Jos sinulla ei ole mitään kosmeettista, elämänlaatuusi vaikuttavaa ongelmaa rinnoissasi (esim. tubulaarisuus, rintasyöpäleikkauksen jäljet tms), niin sinuna kyllä vielä harkitsisin terveen vartalosi leikkelyä. Leikkauksissa on joka tapauksessa isot riskit, ja silikonit pitää myös vaihdattaa muutaman vuoden välein. Myös rikkoontuessaan silikoni-implantit voivat aiheuttaa vakavia terveysongelmia. Ota siis selvää asiasta etukäteen äläkä ainakaan juokse halvimman hinnan perässä jonnekin epämääräiselle puoskariklinikalle. 

Kiitos vastauksesta. En siis ole vielä päättänyt mitään vasta harkinta vaiheessa olen.

Erityisesti mua häiritsee toi että ne pitää vaihtaa muutaman vuoden välein.

Olen kyllä myös kuullut että jos mitään ongelmaa ei niissä ole niin voisi pitää ihan useamman vuoden 5-8 vuotta ainakin.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/61 |
05.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos omat rintasi ovat kiinteät ja kokoa B tai C niin ne ovat useimpien miesten mieleen. Myös A-kupeille löytyy faneja etenkin jos ne törröttävät eteenpäin tai nännit jopa yläviistoon.

Jos taas sinulla on roikkuvat pienet tissit tai veltot ja roikkuvat D-kupit tai suuremmat hinkit, niin hanki silarit, ne eivät ainakaan pahenna tilannetta.

Kiitos kattavasta vastauksesta. Kuulun tuohon ensimmäiseen ryhmään. Rinnoissani ei siis ole mitään vikaa ovat kiinteät ja pyöreät ainoastaan ottaisin silikonit saadakseni isommat rinnat.

Ap

Olisi todella typerä virhe ottaa silikonit ns turhan takia, jos rinnoissasi ei ole mitään vikaa, eli ovat keskikokoiset ja kauniin muotoiset. Jos tuleekin komplikaatioita tai joudut jossain kohtaa poistattamaan implantin, jäljelle voi jäädä pahasti runnellut löystyneet arpiset pussit. Riski ei ole ottamisen arvoinen, jos siihen ei ole mitään pakottavaa tarvetta. Olisin ikionnellinen jos itselläni olisi keskikokoiset normaalit rinnat. Naisen vastaus, vaikka miehiltä kysyttiinkin.

Vierailija
24/61 |
05.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

naturaali jos siinä on jotain olemassa, silikooni sitte jos pelkkä nänni, aina ei mene nallekarkit tasan, voi hyvällä moraalilla ottaa tiettyyn pisteesee asti, kunha ei vedä överiksi, en tuomitse

Vierailija
25/61 |
05.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tissit pitää olla: 70E, pyöreät ja kiinteät, vaaleat nännit eteenpäin osoittaen, pienet nännipihat.

Ei väliä, onko silikoni vai luomu.

Mulla on 70E ja ei nämä mitenkään kovin isot ole eivätkä juurikaan riipu. Tai ei näillä ainakaan miestä saa tukahdutettua rintavakoon.

Googlaa "32E bra" niin näet kuvia minkä kokoiset.

Vierailija
26/61 |
05.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tissit pitää olla: 70E, pyöreät ja kiinteät, vaaleat nännit eteenpäin osoittaen, pienet nännipihat.

Mulla on 70E ja ei nämä mitenkään kovin isot ole eivätkä juurikaan riipu. Tai ei näillä ainakaan miestä saa tukahdutettua rintavakoon.

Ihanaa löysitte siis toisenne:D

Vierailija
27/61 |
05.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta helvetissä aidot!

Vierailija
28/61 |
05.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihanaa löysitte siis toisenne:D

Todellakin, ja nyt voivat painua onnellisina hlvttiin!

Vierailija
29/61 |
05.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voitteko vielä laittaa ikänne ja sukupuolen kun kommentoitte kiitos:)

Ap

Vierailija
30/61 |
05.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka uuvatti kysyy muiden mielipidettä.

Vierailija
31/61 |
05.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka uuvatti kysyy muiden mielipidettä.

Olen sitten vaikka uuvatti mutta mua kyllä kiinnostaa.

Ap

Vierailija
32/61 |
05.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama juttu minulla. 70E löytyy, ja isoista rinnoista ei todellakaan ole kyse. Ehkä jotkyt 90E:t on isot.

Vierailija
33/61 |
05.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä luomutissit on parhaat. Tietenkin edellyttäen, että ne ovat isot ja kiinteät.

m 43

Vierailija
34/61 |
05.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli olet miesten takia menossa ostamaan uudet kannut ;)

Vierailija
35/61 |
05.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidat olla aika nuori. Mieti silikoneja vasta kun lapset on tehty.

Vierailija
36/61 |
05.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taidat olla aika nuori. Mieti silikoneja vasta kun lapset on tehty.

Olen parikymppinen ja vela.

Ap

Vierailija
37/61 |
05.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silikoonit ja hirveet arvet. Onks ne sitte kauniit?

Vierailija
38/61 |
05.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli siis olen harkinnut silokoonien ottamista niin olisi kiva tietää mitä miehet niistä ovat mieltä.

Pidättekö enemmän silikoneista vai naturaaleista rinnoista vai onko ihan sama kummat jos pitäisi valita?

Rehellisiä vastauksia kiitos!

Miehiä ja makuja on moneen junaan. Henkilökohtaisesti saatan edustaa vähemmistöä enkä erityisemmin perusta suurista rinnoista mutta kuitenkin kyseessä on kokonaispaketti. Tätä(kin) palstaa lukiessa unohtuu helposti että naisessa on muutakin kuin rinnat. Rinnat tuntuvat myös olevan suurempi ongelma naisille kuin miehille.

Ehkä olen vanha jäärä mutta vastaan että luomut, vaikka pienetkin, mutta jos nyt kuitenkin haluaisit silikonit niin ei sekään maailmanloppu olisi. Pääasia että olet itse tyytyväinen. Mieluummin kuitenkin soisin sinun olevan tyytyväinen itseesi ilman jälkiasennusosia. Tämä siis oletuksella että olisin parisuhteessa kanssasi.

Kysymys: mitä sinä itse haluat?

M47

Vierailija
39/61 |
05.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli olet miesten takia menossa ostamaan uudet kannut ;)

En niitä pelkästään itseni vuoksi ottaisi. Jos kukaan ei ikinä näkisi mua alasti niin suoraan sanottuna ihan sama minkälaiset tissit omistaisin. Kyllä mua kiinnostaa mitä miehet niistä ajattelee.

Ap

Vierailija
40/61 |
05.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäinen ap olet?

Olen itse nainen, joten mielipiteeni ei varmaan kauheasti merkkaa, mutta mieti nyt vielä pari vuotta (epäilen sun olevan alle 30v.) ja tutki asiaa enemmän.

Mulla on pienet rinnat ja itsekin olen ajatellut silikoneja joskus, mutta haitta olisi suurempi kuin hyöty. Ei ikinä kannata ottaa noita kosmeettisia leikkauksia sillä ajatuksella, että _jos_ kaikki menisi täydellisesti niin olisin tyytyväinen. Vaan tilanteen pitää olla oikeasti niin paha, että uskallat ottaa riskin ja pystyt elämään ajatuksen kanssa, että sulla menee kaikki pieleen. Itse en kestäisi rulsanssia jossa nännit osoittaisivatkin vääriin paikkoihin, tissit olisivat epämuodostuneet, ei yhtään aidon näköiset saati kaikki terveydelliset ongelmat mitä siitä voi seurata. Olen mieluummin nykyisillä rinnoillani. Ikinä ei ole kukaan valittanut rintojeni koosta vaikka tuskin suuremmat olisivat haitaksikaan.

Saat toki tehdä omalle kropallesi mitä haluat, mutta voisit katua myöhemmin, koska rinnoissasi ei ole mitään vikaa tällä hetkellä. Jos olet ajatellut leikkausta jo pidempään ja etsinyt siitä tietoa tarpeeksi, anna mennä.

Itse en ole missään nimessä leikkauksia vastaan, minusta se on jokaisen oma asia. Toivoisin silti jokaisen miettivän syitä leikkauksille, jotta oma elämä ei mene syöksykierteeseen niiden takia jos lopputulos ei miellytäkään tai katuma iskee päälle.

Olen itse tällä hetkellä tyytyväinen näin, mutta jos tulevaisuudessa mieli muuttuisi, menisin leikkaukseen. Ja siihen ei vaikuta miesten mielipiteet mistä he pitävät. Kannattaa varmaan miettiä vielä, miksi koet tarvetta kysellä netissä miehiltä, kelpaisitko heille jos menisit leikkaukseen. Ottajia löytyy varmasti menit tai et. Mutta ehkä tämä ongelma on korjattavissa pelkästään oman ajatusmallin ja itsetunnon nostamisella.?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kuusi