sossut uhkaa viedä lapsen
Eli tilanne on se että minulla on lapsi, ja lapsi oli hoidossa, join itseni sammumispisteeseen, joku teki sossu ilmotuksen ja nyt sossut uhkaa viedä lapsen vaikka se oli vanhemmillani hoidossa tapahtuma aikana! Seuraavana päivänä en juonut.
Kommentit (20)
Jos juo itsensä tiedottomaan tilaan, niind tottakai ne huolestuu miksi et lopettanut aiemmin... sinulla on alkoholiongelma
"Seuraavana päivänä en juonut"
Vaikuttaa vähän siltä, ettei toi sammuksiin juominen ole mikään harvinainen tapahtuma sinulla
No jos vanhempasi voivat Todistaa lapsen olleen sielä niin mun mielestä ei ongelmaa.
Vai onko sulla jotain taustaa tai päihdeongelmia ollut?
Kekkuloitko jossain pihamaalla sammumispisteessä vai miten ihmeessä joku osasi tehdä ilmoituksen? Jokin tässä nyt mättää.
jouduitko tekemisiin sammumispisteeseen niin sairaalan tai poliisien kanssA?
No en juo usein mutta en pysty lopettamaan kesken silloin kun juon. On minulla ollut lastensuojelun kanssa asiaa mutta ne on tulleet siitä kun juon kerralla mukamas liikaa, vaikkakin lapsi ei ole silloin kotona. Niinhän moni muukin tekee eikä siitä sossujen kanssa tekemisiin joudu, tiedän tapauksia jotka saattaa juoda kännit vaikka lapsi on kotona, kunhan sillä on selväpäinen hoitaja!
Höpö höpö ja hevonhumppaa. Yhdeltäkään aikuiselta ei viedä lapsia juomisen takia, jos lapset ovat turvallisessa hoidossa. Ei edes ongelmakäyttäjiltä, mitä yksittäinen tapaus ei todellakaan ole. Ei yksinkertaisesti ole resursseja. Joten lopeta paskanjauhaminen.
Ei vie yksittäisen tapauksen jälkeen eli provo tai et ap kerro kaikkea.
Mistä sossut sai tietää, että dokasit huolella, kun lapsesi oli hoidossa?
Vierailija kirjoitti:
No en juo usein mutta en pysty lopettamaan kesken silloin kun juon. On minulla ollut lastensuojelun kanssa asiaa mutta ne on tulleet siitä kun juon kerralla mukamas liikaa, vaikkakin lapsi ei ole silloin kotona. Niinhän moni muukin tekee eikä siitä sossujen kanssa tekemisiin joudu, tiedän tapauksia jotka saattaa juoda kännit vaikka lapsi on kotona, kunhan sillä on selväpäinen hoitaja!
Sun mielestä itsensä tajuttomaksi juominen ei muka ole liikaa?
Juupa juu. Taitaa olla hyvä vaan, että sossut veisi sinun lapsesi
Sanotaanko näin että lähikapakassa kaikki tuntee toisensa ja ilmeisesti joku on joko vittuillessaan tehnyt ilmoituksen tai sitten naapurit. Kaveri talutti minut sinä iltana kotiini.
Vaikutat hienolle äidille.
Varmasti vielä oiekein yh?
Vierailija kirjoitti:
Eli tilanne on se että minulla on lapsi, ja lapsi oli hoidossa, join itseni sammumispisteeseen, joku teki sossu ilmotuksen ja nyt sossut uhkaa viedä lapsen vaikka se oli vanhemmillani hoidossa tapahtuma aikana! Seuraavana päivänä en juonut.
Älä huijaa meitä jooko.
Vierailija kirjoitti:
Höpö höpö ja hevonhumppaa. Yhdeltäkään aikuiselta ei viedä lapsia juomisen takia, jos lapset ovat turvallisessa hoidossa. Ei edes ongelmakäyttäjiltä, mitä yksittäinen tapaus ei todellakaan ole. Ei yksinkertaisesti ole resursseja. Joten lopeta paskanjauhaminen.
Kyllä muuten vie, tosin ei yhdestä kerrasta. Jos juo eikä tunne rajojaan, lapsi voidaan viedä koska vanhemman juominen ei ole lapsen etu, etenkään jos juominen on viikoittaista. Huostaanottoa ennen tehdään tarvittaessa kiireellinen sijoitus, jossa lasta ei oteta kokonaan pois. Jos ongelmat jatkuvat, viimekädessä se otetaan pois. Nykyään lastensuojelu on muutakin kuin huostaanotto, kaikki tukitoimet käydään läpi ennen sitä. Perheitä halutaan auttaa, ei rangaista. T. Entinen sossun täti, vaihdoin alaa, koska on liian rankka työpaikka minulle.
Miten te pystytte? Itse en ikinä ollut näin käynnissä. Jos tykkäisin alkoholista, voisin olla kateellinen.
No, pääasia että lapsesta huolehditaan.
Kamalan surullista katseltavaa tällaiset ongelmajuojien lapset. Kun olisikin joku konsti estää etteivät pystyisi lisääntymään.
Ärsyttää nämä en osaa lopettaa tai juoda kohtuullisesti, jos ei osaa lopettaa pitäää osata olla aloittamatta.
Jumaliste, viina ei ole mikään hyvän elämän välttämättömyys, ilmankin elää oikein mainiosti.
Ja ei, en ole raivoraitis, mutta kun otan päämääränä ei ole jumalattoman humalan päälle saaminen. Minun ongelmani on tupakka. Koska en osannut tyytyä yhteen tai kahteen vaan röökaaminen päälle, niin ainoa ratkaisu on yksinkertaisesti olla polttamatta. Ja joo, kyllä se nikotiini huutaa aina edes vähän, niin monesti kovaakin, mutta koska ei osaa ottaa kohtuudella, olen ennemmin ilman.
Jep jep. Huostaanotto ei ole ensisijainen tukitoimi kuin äärimmäisissä tapauksissa.
Eli joko niitä ongelmia on kasaantunut jo pitkään eikä mitkään muut toimet auta, tai sitten ap provoilee.
Veikkaan jälkimmäistä.
No kannattaisko lopettaa se juominen ?!