Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hei työtön!

Vierailija
05.03.2018 |

Kuinka monta työhakemusta olet lähettänyt ja kuinka kauan työttömyytesi on kestänyt? Oletko päässyt haastatteluihin saakka?

Ja kiinnostaa toki myös tietää, mikä on koulutuksesi?

Tsemppiä!

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
05.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syö pääs!

Vierailija
2/10 |
05.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen ahkerasti joka viikko hakemuksia, aktiivimallin myötä entistä vähemmän..Liikaa paineita, viekööt rahani prkl.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
05.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työttömyyteni on kestänyt puoli vuotta nyt, eipä se ole vielä taloutta kaatanut. En ole tehnyt työhakemuksia enkä käynyt haastatteluissa koska alani töitä ei ole ollut tarjolla.

Vierailija
4/10 |
05.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin 150 hakemusta ja haastatteluihin olen päässyt parikymmentä kertaa. Nyt olen ollut viisi vuotta työttömänä. Koulutus on media-alalta mutta niitä hommia en ole koskaan tehnyt vaan aivan muita hommia.

En usko työllistyväni tähän maahan enää.

Vierailija
5/10 |
05.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nolla työhakemusta, 7 vuotta työttömyyttä, ei koulutusta.

Vierailija
6/10 |
05.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työhakemuksia n. 50kpl, työttömyyttä takana vasta kolmisen kuukautta ja ainoastaan yhteen haastatteluun olen päässyt. Olen vastavalmistunut (AMK) ja ilman oman alani työkokemusta, jollei opintojen harjoittelujaksoja lasketa.

Vierailija
7/10 |
05.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valmistuin 1 1/2v sitten, tehnyt kaksi pätkää (2kk ja 8kk), nyt ilman työtä vuodenvaihteesta. Hakemuksia lähettänyt reilut 20kpl, käynyt 12 haastattelua. Kahteen paikkaan haastattelu loppuviikolla. AMK takana, toiveissa olisi saada töitä edes vuodeksi ja sitten kouluttautua lisää. 

Vierailija
8/10 |
05.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi koulutusta ja pisin työttömyys jakso 8 vuotta. Vasta olin vähän yli vuoden töissä. Nyt jännään koska työttömyys vaihtuu karenssiksi. Ainoa toivo on epätoivo.

Vierailija
9/10 |
05.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ennen ahkerasti joka viikko hakemuksia, aktiivimallin myötä entistä vähemmän..Liikaa paineita, viekööt rahani prkl.

Sama täällä. Voin ottaa prosenttivähennyksen ja jatkossa hakea sen neljä työpaikkaa viikossa, (jos sääntö tulee voimaan), mutta mitään muuta en tee. Elättäköön yhteiskunta minut.

Vierailija
10/10 |
20.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole tehnyt yhtään hakemusta viimeiseen viiteen vuoteen...Työttömänä nyt 8 vuotta.

Ylioppilas.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän yksi