Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hyvä pesukone?

Vierailija
05.03.2018 |

Hyvin palvellut 15v ikäinen Cylinda-pesukoneeni hajosi. ei kannata korjata kuulemma. Olen selannut vaihtoehtoja netistä silmäni kipeiksi, mutta en tahdo löytää yhtään kunnollista. Onko ehdotuksia hyvät ihmiset?

Allergiaperhe kyseessä, joten toivoisin seuraavia ominaisuuksia:

- lämpötilasäätö vapaasti valittavissa tai ainakin valkopesu eli 90 asteen pesu mahdollinen
- hyvä pesutulos
- hyvä huuhtelu/ lisähuuhtelu valittavissa vapaasti
- pikapesu urheiluvaatteille/ työpaidoille (tarvitaan päivittäin)

Lisäksi luksusta olisi:
- vaahdontunnistus (lisää huuhteluja jos pesuainetta vielä vedessä)
- villaohjelma
-tahranpoisto-ohjelma
-kohtuullinen pesuaika
- sähkön/vedenkulutus
- ei automaattista pesuaineannostelua

Ymmärrän, että näitä kaikkia ei varmasti löydy yhdestä koneesta. Meillä pesuaineallergia on vaikea, joten huuhtelutuloksella on suuri merkitys. Hinta ei ole ihan ykkösasia, tonnilla toivon selviäväni.

Löytyisikö mielipiteitä? Konemerkkikin jo auttaisi eteenpäin. Mielellään EU-alueella valmistettu.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
05.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siemens ja miele. Et pety.

Vierailija
2/6 |
05.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me ostettiin Miele tuossa joulun alla, kun edellinen (Siemens) hajosi. Meillä myös allergiaperhe eli mikään näistä: annostelen itse pesuaineen" -koneista ei käy. Iso perhe ja paljon urheileva, joten vähintään 9kg kone tarvittiin ja sitten khh typerän muodon takia luukun piti aueta oikealle. Eli käytännössä jäljelle jäi toi Miele ja yksi suomalainen merkki. Tyytyväisiä on oltu. Kaikki mainitsemasi toiminnot löytyy, erityisen tyytyväinen olen siihen hienopesuohjelmaan, linkoaa hyvin kaikki urheiluvaatteet. Ja kauluspaidat pesee ohjelmalla, joka höyryttää ne lopuksi eli siliävät hyvin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
05.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itellä on nykyää 700e siemenssin kone ja on niin paljon parempi pesutulos kuin entisessä samsungin melki saman hintasessa koneessa. Mieleä suosittelen jos 1000e on varaa koneesee laittaa.

Vierailija
4/6 |
05.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miele meilläkin. Oletan sen maksavan hintansa takaisin, kun on jo kestänyt käyttöä 10 vuotta ja toivottavasti tulee kestämään vielä kauan. Pesutulos ja -nopeus ovat hyviä.

Vierailija
5/6 |
05.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä sitten ainakaan Candyä osta, takuuhuolto ei ole tältä vuosisadalta, vaikka kone toimiva onkin ja kohtuu hintainen. 

Olipa kone merkiltään, mikä tahansa niin 1600 kierroksen linkouksesta en olisi valmis tinkimään. Vähentää kuivamisaikaa todella merkittävästi.

Vierailija
6/6 |
05.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä malli Mielen koneesta sinulla on 2/3? Mieleä tai siemensiä olen miettinyt. Miele tahtoo olla pahimmoilleen vähän iso. Syvyys saisi olla vain 60 cm