Mua niin v.tuttaa nämä löllöt roikkuvat, tyhjät d-kupin rinnat
Leikkaukseen ei ole varoja eikä kukaan sitä maksa, joten nyt haluan jotain vinkkejä saisko näille jotenkin tehtyä JOTAIN!!
Harmittaa kun ystävä kehuskelee kun on 45 v ja rinnat on tosi kiinteät.
Kommentit (39)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ootko jo yrittäny julkisen puolen? Eli rankkaa valitusta siitä, että niska- ja hartiakipuja on, migreeniä pukkaa ja liikunnassa haittaavat ja kipeytyvät (no tämä ei ehkä mene läpi, sen verran hyviä liivejä on). Mutta siis haittaa elämää ja työssäkäynti vaikeutuu...... Pienennys (kohotus) siis tarpeen. Jos terveydelliset perusteet löytyy, niin julkiselle pääsee.
D-kuppi ei ole niin iso että saa pienennyksen julkisella.
Leikkaushoidon perusteet
Pisteytys tehdään välillä 0–100. Leikkaukseen pääsyn perusteena on pääsääntöisesti 50 pisteen raja.
Rinnan mitta kaulakuopasta nänniin
Alle 27 cm: 40 pistettä
27–31 cm: 50 pistettä
Yli 31 cm: 60 pistettä
Niska- ja hartiaoireet
Painoindeksi yli 35: 0 pistettä
Painoindeksi 30–35: 10 pistettä
Painoindeksi alle 30: 20 pistettä
Toimintakyvyn rajoittuminen
Painoindeksi yli 35: 0 pistettä
Painoindeksi 30–35: 10 pistettä
Painoindeksi alle 30: 20 pistettä
Oireita katsotaan aina kokonaisuutena, ja leikkauksen tarve määräytyy yksilöllisesti.
– Leikkaukseen tulevien naisten kuppikoot ovat varmaan yleensä D-kupista eteenpäin. Täytyy kuitenkin muistaa, että esimerkiksi 150-senttisellä ja 50-kiloisella ihmisellä pienempikin kuppikoko voi olla hänelle suhteessa iso.
Myös paino vaikuttaa leikkaukseen pääsyyn. Painoindeksiraja julkisella puolella on tavallisesti 32.
Löhde:https://www.mtv.fi/lifestyle/hyvaa-elamaa/artikkeli/isoista-rinnoista-v…
Niska-hartia-oireet ja toimintakyvyn rajoittuminen on aina henkilökohtaisia tuntemuksia. Mitään kuppikokorajaa ei ole olemassa.
Niin. Naiset (puhumattakaan miehistä) ovat valitettavan ulalla siitä, miltä rintaliivien kuppikoot näyttävät, koska käyttävät väärän kokoisia liivejä. Silloin onkin parempi mennä noiden senttien ja mittausten mukaan ja jättää kuppikoot koko homman ulkopuolelle.
Jep, tiedän tunteeen. Olen vasta 30+, mutta neljä lasta imettänyt ja b-kupin rinnat on nykyään roikkuvat e-kupin läpsyttimet. Suurin osa rinnasta on ylimääräistä ihoa, täytettä ei paljoa ole... Lisäksi toinen rinta on paljon toista isompi ja roikkuu siis vielä alempana :( Urheilu on hankalaa, nukkuminen ilman liivejä kamalaa kun rinnat valuvat kainaloihin.. Joo vaihtaisin mielelläni pieniin rintoihin nämä :(
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaihdetaanko? Saat mun aa-kupit mutta niiden avulla ei sitten kyllä miehiä saada. T: Katkera aa-kuppinen lauta ja ikisinkku joka tekisi melkein mitä vaan että saisi riipparit :(
Voin kyllä luvata että pienet rinnat ei ole este miehen saannille. Jos sua noin paljon ahdistaa niin miksi et mene hakemaan silareita?
Pienet tissit ja ruma naama; voin luvata että on este miehen saamiselle. Mä olen siitä elävä todiste. Ja miksen ota silareita? Ei ole varaa ja vaikka olisikin, en uskalla ja se tarkoittaisi sitä, että mun pitäisi näyttää tissini lääkärille ja ties kuinka monelle muulle ihmiselle. En näytä niitä kenellekkään ikinä sillä häpeän niitä niin paljon.
Terapian paikka olis tässä kohtaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaihdetaanko? Saat mun aa-kupit mutta niiden avulla ei sitten kyllä miehiä saada. T: Katkera aa-kuppinen lauta ja ikisinkku joka tekisi melkein mitä vaan että saisi riipparit :(
Voin kyllä luvata että pienet rinnat ei ole este miehen saannille. Jos sua noin paljon ahdistaa niin miksi et mene hakemaan silareita?
Pienet tissit ja ruma naama; voin luvata että on este miehen saamiselle. Mä olen siitä elävä todiste. Ja miksen ota silareita? Ei ole varaa ja vaikka olisikin, en uskalla ja se tarkoittaisi sitä, että mun pitäisi näyttää tissini lääkärille ja ties kuinka monelle muulle ihmiselle. En näytä niitä kenellekkään ikinä sillä häpeän niitä niin paljon.
Ymmärrän tunteesi ihan täysin, mulla on jokseenkin sama tilanne. Mulla olisi periaatteessa varaa leikkaukseen, mutta pelkään leikkausta enkä tosiaan haluaisi mitään silikoonia sisälleni koteloitumaan. Jatkuva häpeä omasta epämuodostuneisuudesta kulkee mukana.
Ymmärrän että tavallaan harmittaa jos oma keho ei miellytä. Tilanne on kuitenkin se että olet oletettavasti jo 4kymppinen. On täysin luonnollista että alkaa roikkuu ja rupsahtamaan iän myötä. Jos on imetetty niin vielä todennäköisempää.
Itse olen vasta 19 mutta tissini koen suhteellisen rumaksi. Ovat leveät, koko 85C. Toinen roikkuu enemmän kuin toinen mutta eivät todellakaan ole terhakat ja nätit niin kuin monilla ikäisistäni on. En silti toisaalta jaksa välittää. Geenit on mitä on. Äidilläni on samanlaiset. Laihdutus vain pienentäisi kuppikokoa ja aavistuksen ympörysmittaa. Malli kuitenkin pysyy samana. Nännini ovat ns. vetäytyvät ja suht isot eli todella rumat.
Elämässä kuitenkin pitäisi osata arvostaa enemmän sitä mitä on kuin harmitella sitä mitä ei ole. Nykyään kaikki on niin ulkonäkökeskeistä. Ei saa edes vanhentua nykyään vaikka luonto on niin määrännyt. 40 vuotiaan pitäisi näyttää parikymppiseltä. Minusta se on surullista.
Näin eräänä päivänä vahingossa 50+ naisen alasti ja vitsi kun oli upea vartalo hänellä. Olin aivan ällikällä lyöty että ohhoh
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa yrittää elää niin että ei valita asioista joita ei voi muuttaa, ja muuttaa ne asiat joihin pystyy vaikuttamaan.
Itse olen myös ruma, miehetön AA-kuppinen ja monta harmistuksen aihetta elämästä löytyy mutta tissit eivät ole yksi niistä.
Joko säästät leikkaukseen tai opit elämään niiden kanssa. Kovin moni henkilö niitä tuskin näkee, ja jos sinusta pidetään niin rintasi menevät siinä ohessa. Rintsikoilla ne saa kurottua paikoilleen, eikä kukaan ulkopuolinen tiedä missä kenenkään rinnat riippuvat kun liikkuu paita päällä.
Jos rinnat eivät ole tiellä tai aiheuta kipua, niin kannattaa oppia hyväksymään ne. Kenenkään kroppa ei ole täydellinen jokaiselta osa-alueelta, eikä tarvitsekaan olla.
Mulla on riipparit kokoa F. Kamalinta, kun pitäisi aina kotonakin olla kireä sporttitoppi, jos vähänkin kumartuu kotitöitä tehdessä, niin yli-ikäiset "tytöt" pulpahtaa liivien reunasta ja olo on tuskallinen. Nännit on aina arat heiluriliikkeen takia. Nuorempana oli myös kähmimistä, joku löikin kokeeksi, että rinnat on kuin tyyny johon ei satu. Itsellä hengitys salpaantui ja meni paniikkiin. Muutama tuollainen "kevyt"kokemus, vaikka häpeä kuuluisi kiusaajille, uhri sitä kantaa kehossaan.
Tuskaa on suurten rintojen kanssa, roikkui jo nuorena.
Tavallisten liivien päälle voi laittaa lisäksi sloggin comfort-topin vähän tukevoittamaan. Siinä on ainakin leveä kantti, jos liikunnassa hikoilee.
Joo suvaitsevaisuutta tarvittaisiin varsinkin tässä asiassa.. on mitä on ja tarviiko muuta ollakkaan? Se on eri asia jos on kipuja tms. mutta muuten antaa mennä vaan...
Vierailija kirjoitti:
Mulla on riipparit kokoa F. Kamalinta, kun pitäisi aina kotonakin olla kireä sporttitoppi, jos vähänkin kumartuu kotitöitä tehdessä, niin yli-ikäiset "tytöt" pulpahtaa liivien reunasta ja olo on tuskallinen. Nännit on aina arat heiluriliikkeen takia. Nuorempana oli myös kähmimistä, joku löikin kokeeksi, että rinnat on kuin tyyny johon ei satu. Itsellä hengitys salpaantui ja meni paniikkiin. Muutama tuollainen "kevyt"kokemus, vaikka häpeä kuuluisi kiusaajille, uhri sitä kantaa kehossaan.
Tuskaa on suurten rintojen kanssa, roikkui jo nuorena.
Tavallisten liivien päälle voi laittaa lisäksi sloggin comfort-topin vähän tukevoittamaan. Siinä on ainakin leveä kantti, jos liikunnassa hikoilee.
Sulla on väärän kokoiset ja varmaan mallisetkin liivit jos rinnat karkaavat kupeista kumarrellessa ja hölskyvät liikkuessa. Oikeassa koossa tarvitse myöskään mitään toisia liivejä päälle, ovat riittävän tukevat itsessään.
Vierailija kirjoitti:
Vai haluatko ap, mun tubulaariset alikehittyneet ketunnokat?
Ei kannata valittaa turhasta, sulla on sentään normaalit rinnat, asiat vois olla paljon huonomminkin.
Älä mitätöi toisen ongelmaa ja kokemusta. Kokemus on kuitenkin henkilökohtainen ja aihe arka.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vai haluatko ap, mun tubulaariset alikehittyneet ketunnokat?
Ei kannata valittaa turhasta, sulla on sentään normaalit rinnat, asiat vois olla paljon huonomminkin.
Älä mitätöi toisen ongelmaa ja kokemusta. Kokemus on kuitenkin henkilökohtainen ja aihe arka.
Onhan ihmisillä ongelmansa ja valittaa saa, mutta halusin vaan muistuttaa, niin kuin jo totesin, että aloittajalla on sentään normaalit ja terveet rinnat, joista on luultavasti jopa joskus voinut iloita, vaikkei niiden ulkonäkö ehkä enää miellytäkään. Minä en ole koskaan saanut kokea miltä tuntuu omata normaalit rinnat ja tuntea itsensä naiseksi. Asiaa voisi verrata siihen, että kävelykykyinen valittaa kipeistä jaloistaan amputaatiopotilaalle.
Vaihtoehdot on tilanteen hyväksyminen ja hyvien rintaliivien hankkiminen tai korjausleikkaus joko rasvansiirrolla tai silikoneilla.
Aika harvalla naisella rinnat on suoraan kuin alusvaatekuvaston mallilla. Hyvin istuvat alusvaatteet ja itsevarmuus omasta kropasta saa rinnatkin näyttämään ihan hyvältä juuri sellaisena kuin ovat. Makuja toki on monia eikä kaikkia voi eikä tarvitse miellyttää - eipä miellytä silikonipallotkaan, jotka omasta mielestäni jäävät aina kakkoseksi aidoille rinnoille. Kannattaakin aloittaa asian työstäminen oman pään sisältä ulkoisen muokkaamisen sijaan.
Ap Minä haluaisin nähdä kuvat niistä edestä ja sivulta.
eiköhän miehet käy niihin kuumina.
onko sulla lapsia?