IS: Timo, 37, kilahtaa tv:ssä täysin kesken häävalssin – jättää morsiamen tylysti tanssilattialle: ”Ei tästä tule hevonv***uakaan”
Eroottisena tanssijana toimivan Susannan ja putkiasentajana työskentelevän Timon häät sujuvat Unelmahäät-ohjelmassa leppoisissa merkeissä, kunnes tulee valssin vuoro.
Aamun parhaat naurut sain videosta :D
Onko teille käynyt samoin?
Kommentit (570)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
uskomatonta, pakko olla lavastettu
Missä kuplassa elät, jos et ole törmännyt ton pariskunnan kaltasiin ihmisiin.
En ole tuo jolle kommentoit, mutta en minäkään ole koskaan törmännyt tällaisiin irl.
Mene Poriin, niin et voi välttyä noilta.
Kertoo miehen pienestä itsetunnosta. Todellakin itsevarma mies olisi vaikka ottanut halitanssin tai sen samban tai discon kylmästi tilalle todeten vieraille, että valssi ei nyt taivu ja nauranut päälle. Nämä on näitä nakkikioskimiehiä, joiden itsetunto ei kestä mitään vaan olematonta kunniaa perätään nyrkit pystyssä. " V***u, ootko sä sanonut, että mä oon sekopää? Saat tu****s!" Normaali ihminen ei kysele selän takana puhuttavien puheiden perään. Nämä elämämkoululaiset sen sijaan elää märehtimällä, mitä heistä puhutaan sen sijaan, että ottaisivat etäisyyttä paskanpuhujiin, niin nämä vaatii perumaan sanansa. "Juu, olet tosi kiva tyyppi, et yhtään sekaisin.."
Yngwie MalmsteenNro1 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Video löytyy
lapsellinen tyyppi, siis aikuinen mies käyttäytyy kuin 15 vuotias! hohhoijaa mutta rumat oli naisen tatskatkin ja lopulta le---sbopari saikin toisensa
hi--tto tuolla yhdellä häävieraalla on valkoinen hihaton paita päällä! voi mikä yhteisö varmaan lisää kaalipäitä syntyy taas Suomeen tuota liitosta
"hei mä voin mennä vit---tuun täältä en mä osaa"
Se yksi hihaton häävierashan on meidän kaikkien iki-ihana Arttu "tissimaito" Wiskarimme...
Paniikkihäiriö ja moottoripyöräkerho..hmm jotenkin vaikea yhtälö[/quote]
Minusta ei ollenkaan vaikea, yhdessä uskalletaan ja ollaan kovaa poikaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
uskomatonta, pakko olla lavastettu
Missä kuplassa elät, jos et ole törmännyt ton pariskunnan kaltasiin ihmisiin.
En ole tuo jolle kommentoit, mutta en minäkään ole koskaan törmännyt tällaisiin irl.
Minä olen, kyllä niitä on Suomi täynnä, jossain kuplassa elätte jos ette ole tavanneet.
Tosin en minäkään ole tavannut kaikenlaisia suomalaisia "ihmistyyppejä", esim kallion hipstereitä, livenä. Tai jotain varakkaita espoolaisia yms.. että kai itsekin elän aika pienessä kuplassa.
No ihan totta ei kuulu tuttava- tai muuhun elämänpiiriin, enkä edes asu Kallioissa tai Espoossa, tai edes ole mitenkään erityisen varakas. Mutta uskottava se kai on, että nämä olivat tosissaan (tosin en voinut katsoa kuin pikkupätkän tuosta linkistä, en kestänyt enempää). Mutta jos olivat tosissaan, niin minusta tuo oli tosi surullista katsottavaa. Ei tod mikään "unelma häät".
Ei jukolauta. Varsinaiset Unelmahäät. Onko pakko mennä reteesti naimisiin, kun kyliltä on saatu revittyä muutamia ihmisiä istumaan viinapalkalla?
Jos mun pitäis kuvailla white trash pari, niin tämä pariskunta on juuri mitä oon ajatellut. En uskonut että oikeasti löytyy!
Vierailija kirjoitti:
Tässäkin ketjussa on viljelty tuota wt-termiä, ja tuonpa vielä yhden näkökulman asiaan. Minusta kyseisen ohjelmaformaatin katseleminen on wt. Ohjelma on rakennettu siten, että katsoja saa kokea ylemmyyden tunteita, mutta samalla ruokkia omaa pientä sisäistä wt:ään. Ohjelma antaa katsojalle tunteen, että enhän minä onneksi ole samanlainen kuin nuo. Kuka muu tarvitsisi näin kärjistettyjä esimerkkejä erottuakseen alemmasta yhteiskuntaluokasta, ellei sitten sellainen, joka on itsekin himpun verran wt?
Tämä. Minusta aika surullista, että tällaisia ohjelmia tehdään ja katsotaan. Minulle nuo pienet klipit mainoksina riittävät hyvin. Halpaa huvia, kaikissa merkityksissä.
Vierailija kirjoitti:
Näiden hääohjelmien pointtihan on pilkata vähän säälittäviä ja omituisia hääpareja, ihmettelen ettei osallistujat tajua sitä vielä useammankaan kauden jälkeen.
Musta olisi kiva päästä viereen seuraamaan, miten sellaiset ihmiset reagoi näihin, jotka pitävät ohjelmaa hyvänä ja voisivat itsekin hakea.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huuliveikko kirjoitti:
putkitanssija ja eroottinen asentaja, siinäpä pari
Tuotanoin mun silmään tuo nainen näyttää enemmänkin putkiasentajalta...
M
Niin että jos nainen ei ole siro ja 163cm niin se on automaattisesti mies?
Ja sinun mielestäsi putkiasentaja on automaattisesti mies?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis ihan oikeasti. Joo, varmaan viihdyttävää ohjelmaa ja itsekin katsoin pätkän puoliväliin asti. Sitten ei enää pystynyt, sillä oma kipuraja tuli vastaan siinä vaiheessa kun (todennäköisesti) kaaso kävi hakemassa morsiamen häätanssiin ja sulhanen ilmoitti lähtevänsä kävelemään. Mutta oikeasti, missä on ohjelmantekijöiden moraali? Saavatko nämä pariskunnat edes rahallista korvausta oman "elämänsä onnellisimman päivän" kaupallistamisesta kaiken kansan tirkistely ja myötähäpeä materiaaliksi? Todella kamalaa realitya. Aivan hireveää. Surullisuus ja sääli on myötähäpeän lisäksi päälimäinen tunne.
Tämä kiinnostaa : saavatko parit rahallista korvausta siitä että laittavat itsensä alttiiksi kokokansan julkiselle arvostelulle tarjoten medialle kirjoitettavaa ja lehtien juttutäytettä?
Tulisi saada kunnon korvaus.
Olisi mielenkiintoista nähdä sopimus.
Jos ovat niin julkisuudenkipeitä että lähtevät ilmaiseksi itsensä nolaamaan tuonne saadakseen pärstänsä telkkariin ja sen oman 15-minuuttisensa, niin ihan on oma asiansa. Kun ei ole kyseeessä mitkään holhouksenalaisena olevat ihmiset niin kyllä vapaassa maassa on lupa itsensä nolatakin.
Timon huonosta itsetunnosta on ollut täällä puhetta. En kyllä usko, että huonon itsetunnon omaava mies valitsisi itselleen stripparia elämänkumppaniksi.
Jos nämä on unelmahäät, niin millaiset on ns. tavishäät?
🙃Yle tv esitti näitä juttuja joskus taannoin. Joitakin katsoin, mutta sitten kyllästyin. Pitkäveteistä jaarittelua alussa pitkät pätkät ja sitten yleensä tuli jotain traamaa tai muuta katsojan silmille noloa. Joskus todella säälitti heidän "juhlintansa". Tästä tanssijupakasta luin IP-lehdestä ja mietin, miksi näitä kuvataan edelleen tv-ohjelmiksi. Tuntuu enemmän vähäosaisten hyväksikäytöltä tv-tuotannon puolelta. En nykyisin haksahda kyseisiin ohjelmiin. Olen ymmärtänyt, että tv-liitot ovat olleet melko lyhytkestoisia.
On tietenkin myös muita vastaavia surkeita tosi-tv-ohjelmia joita en kerrassaan käsitä miksi niitä tehdään. Esim. "surkein kuski" ohjelma: Mikäli niin surkeita kuskeja todella on, niin kortti vaan heti pois ja ohjattava jatkokoulutukseen. Näin pätkän joka esitettiin super-suositussa Sohvaperunat ohjelmassa ja jouduin keskeyttämään Sohvis-ohjelman katsomisen. Mutta, Minkäs sille voi jos jotkut tarvitsevat vastaavanlaista "viihdettä".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaiken lisäksi tuo tollo ei tajua edes hävetä. Luuli varmaan käytöksensä olevan miehekästä ja oikein ylpeä on itsestään.
Häpeäähän tuo mies oikein urakalla. Näkee koko olemuksesta kun istuu pöydän ääressä. Miestä hävettää kun ei osannut tanssia ja häpeä pisti lopettamaan tanssin kun homma kuvataan koko kansan eteen, eikä halunnut nolata itseään tanssimalla huonosti. Lopulta istuu nolona ja häpeää kun pilasi morsiameltaan sen ainutkertaisen häävalssin omaa osaamattomuuttaan ja kaikki taas koko kansan edessä.
Vähän liian vakavasti otti mies koko tanssin. Itsevarmempi mies olisi jorannut ihan mitä vain sambaa ja olisi kompastellut homman nauraen finaaliin.
Juuri näin. Mies lopetti tanssi, koska selvästi häpesi sitä, ettei osannut. Selkeä defenssi tuo raivostuminen sitten.
Jotenki "pelottavaa" miten väärin ihmiset tätäkin miestä luki täällä.
Siis mitä helkkaria te selitätte, tyyppihän oli kuin pahempikin draamagueen, löytyyköhän samoja selittelyjä kun "defenssimekanismit" näillä defenssiukoilla raivostumisineen ilmenevät esim vauvanitkusta ....?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaiken lisäksi tuo tollo ei tajua edes hävetä. Luuli varmaan käytöksensä olevan miehekästä ja oikein ylpeä on itsestään.
Häpeäähän tuo mies oikein urakalla. Näkee koko olemuksesta kun istuu pöydän ääressä. Miestä hävettää kun ei osannut tanssia ja häpeä pisti lopettamaan tanssin kun homma kuvataan koko kansan eteen, eikä halunnut nolata itseään tanssimalla huonosti. Lopulta istuu nolona ja häpeää kun pilasi morsiameltaan sen ainutkertaisen häävalssin omaa osaamattomuuttaan ja kaikki taas koko kansan edessä.
Vähän liian vakavasti otti mies koko tanssin. Itsevarmempi mies olisi jorannut ihan mitä vain sambaa ja olisi kompastellut homman nauraen finaaliin.
Juuri näin. Mies lopetti tanssi, koska selvästi häpesi sitä, ettei osannut. Selkeä defenssi tuo raivostuminen sitten.
Jotenki "pelottavaa" miten väärin ihmiset tätäkin miestä luki täällä.
Älä selitä. Ei ole normaalin aikuisen defenssejä tuollaiset v*tun huutamiset häissä.
Voi olla jos vielä sai paniikkikohtauksen. Näytti vähän panikoitunelta ja kävi istumaankin. Kai tärisytti ja huimasi ja reagoi oloon agressiivisesti.
Tuollaista se on. En minäkään koskaan osallistunut tanssitunneille koulussa vaan lintsasin tunnit. En myöskään ole koskaan tanssinut ja samasta syystä jättäisin häävalssinkin väliin. Tuo on yksi syy miksi olen mieluummin avoliitossa. Ihan normaalia tuo on.
Paniikkihäiriö ja moottoripyöräkerho..hmm jotenkin vaikea yhtälö
Yhden ketjussa mainitun kerhotalon vieressä olen töissä ja mopopoikien kanssa tulee oltua paljon tekemisissä tahtomattani.
Aika reppanoitahan ne suurimmaksi osaksi on. Yksinään ovat ujoja ja epävarmoja, mutta sitten tulee se suurin ja mahtavin, jolla on ne ballsit. Sen jälkeen on muillakin.
Yllättävän monella on joku puhevika ja muuten vaan tyhmät jutut, vaikka kuvittelevatkin olevansa hurjiakin naisten naurattajia. Lähinnä säälittäviä.
Vierailija kirjoitti:
carpevitundiem!
live life ja hevonvitun love.
Vierailija kirjoitti:
Olipa onnellisen oloista porukkaa sekä hääpari että vieraat... :D
Häät on iloinen juhla.
Vierailija kirjoitti:
🙃Yle tv esitti näitä juttuja joskus taannoin. Joitakin katsoin, mutta sitten kyllästyin. Pitkäveteistä jaarittelua alussa pitkät pätkät ja sitten yleensä tuli jotain traamaa tai muuta katsojan silmille noloa. Joskus todella säälitti heidän "juhlintansa". Tästä tanssijupakasta luin IP-lehdestä ja mietin, miksi näitä kuvataan edelleen tv-ohjelmiksi. Tuntuu enemmän vähäosaisten hyväksikäytöltä tv-tuotannon puolelta. En nykyisin haksahda kyseisiin ohjelmiin. Olen ymmärtänyt, että tv-liitot ovat olleet melko lyhytkestoisia.
On tietenkin myös muita vastaavia surkeita tosi-tv-ohjelmia joita en kerrassaan käsitä miksi niitä tehdään. Esim. "surkein kuski" ohjelma: Mikäli niin surkeita kuskeja todella on, niin kortti vaan heti pois ja ohjattava jatkokoulutukseen. Näin pätkän joka esitettiin super-suositussa Sohvaperunat ohjelmassa ja jouduin keskeyttämään Sohvis-ohjelman katsomisen. Mutta, Minkäs sille voi jos jotkut tarvitsevat vastaavanlaista "viihdettä".
Surkeimmassa kuskissahan kuskeilta otetaan kortit pois ja kyllä suurin osa oppiikin jotain tuossa ohjelmassa, koska heille opetetaan asioita. Ei sitä ohjelmaa tehdä vain katsojille. Ennemmin ihmettelisin sitä, miten he ovat alun perinkin saaneet kortin, joten osoittaisin valituksesi autokouluihin ja inssin valvojille.
Ohis.
Tragikomedian ja tragiikan raja on varsin häilyvä