Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi imettävä maidottomalla dieetillä?

Vierailija
19.04.2006 |

Mistä syistä imettävä voi joutua maidottomalle dieetille? Vauvan maitoallergiaepäily varmaan ainakin, onko muita syitä?

Ja miten maitoallergia näkyy vauvassa?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
19.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

sillä vauva sai kauheita ilmavaivoja ruokavaliostani, mutta en tajunnut asiaa silloin kun imetin nyt vasta jälkeenpäin olen miettinyt miksi imetys epäonnistui.

Vierailija
2/4 |
19.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen maidottomalla ruokavaliolla kun 7 viikkoisella pojallani epäollään maitoallergiaa. Pojalla on aikas hurjan näköinen ihottuma, suolistovaivoja ( vatsaa vääntää koko ajan ) ja kasvu ei edisty, vaan käyrä näyttää laskevaa suhdannetta. Mikä tahansa nosta oireista kuulemma yksinäänkin saattaa oireilla maitoallergiaa, mutta kaikki yhdessä on lääkärin mukaan jo melko selvä tapaus :(. Toivottavasti lääkäri on väärässä, maitoa nimittäin näkyy olevan melkein joka paikassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
19.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen ollut maidottomalla, kananmunattomalla ja kalattomalla (tylsää, kun tykätään kalasta toosi paljon) dieetillä imettäessäni moniallergista lasta. Lapsi sai oireita (ripuli, oksentelu, vatsakivut, ihottuma), jos itse söin jotakin edellä mainituista. Lapsella oli myös vilja-allergia mutta viljatuotteita sain silti itse syödä " lääkärin määräyksestä" .

Vierailija
4/4 |
19.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattele, jos lapsi nyt alkaa voimaan hyvin, niin sinä tiedät, millä keinoin tilanne on saavutettu. Sitten vain tsemppaat että pystyt välttämään maitoa. Monella nimittäin kuluu sopivan ruokavalion etsintään aikaa, voimia ja rahaakin, joten se, että joudut imettämisen ajan välttelemään yhtä ruoka-ainetta, on varsin pieni juttu. Ja siihen oppii pian.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi yhdeksän