Taas uusi päivä huonolaatuista elämää edessä
Kommentit (15)
Huomenta sinulle..pessimistinen ilonpilaaja!
Mun hyvää tuulta et tosin onnistunut latistamaan, talvilomaviikko.😂
Elämä on juuri niin huonolaatuista/hyvänlaatuista kuin sen itse tekee.
Laatu kuule ap paranee kummasti, kun tapat itsesi. Ja jos ei sinulla parane, niin ainakin kaikilla niillä, jotka muuten joutuisivat olemaan tekemisissä kanssasi.
Vierailija kirjoitti:
Juuri noin! Itse on vastuussa omasta elämästään, ei ole muiden tehtävä huolehtia siitä...ellei ole fyysisiä esteitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juuri noin! Itse on vastuussa omasta elämästään, ei ole muiden tehtävä huolehtia siitä...ellei ole fyysisiä esteitä.
Mistäs arvasit, fyysisiä esteitä.
Ilman terveyttä ihmisellä ei ole mitään muutakaan. Paitsi jos ne ongelmat on tarpeeksi siedettäviä. Ap
Vierailija kirjoitti:
Hienoa, että olet tarpeeksi onnekas ajattelemaan noin! Ap
Aurinko paistaa kirjoitti:
Mitä ajattelit tehdä tilanteen muuttamiseksi?
Mennä leikkaukseen, joka parantaa sitä ehkä hieman, muutamaksi vuodeksi
Toivoa, että lääketiede kehittyy
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistäs arvasit, fyysisiä esteitä.
Ilman terveyttä ihmisellä ei ole mitään muutakaan. Paitsi jos ne ongelmat on tarpeeksi siedettäviä. Ap
Kyllä aika monilla on fyysisiä esteitä, mutta pitää sitten elää vähän vaihtoehtoista elämää. Ei saa jäädä voivottelemaan asioita, joille ei mitään voi.
Rahapula ja terveyden menettäminen ovat isoja asioita, eivätkä läheskään aina ihmisen oma vika. Väitäs silti, että omalla asenteelka on merkitystä. Sairaudet vievät pois monia mahdollisuuksia, mut kenties on jotakin mistä saat kiinni ja pääset eteenpäin....?
Mun mielestä ihmisen kannattaisi olla joko kokonaan elossa tai kuollut. Onko järkeä kärsiä joka päivä?
Ennen haaveilin vaikka mistä, lapsien saamisesta, seksistä, hyvästä sosiaalisesta elämästä. Sellaiset on turhia haaveita enää. Nyt haluaisin että joskus ei olisi kipua ja pystyisi kävelemään nautinnollisesti sinne tänne kuin normaali ihminen. Ap
Huomenta ap!
Mun tasaharmaassa on onneksi jo pientä valoa tunnelin päässä, milestäni pahin ongelma on selätetty, ali alkoholismi. On muuten saatanallinen sairaus!
Mutta on tässä vielä pitkä ja kivinen tie edessä ns hyvään elämään. Fyysiset vaivat ja kivut kun saisi pois, olisi luksusta, mutta pärjäisin tässä elämässä näillä kivuillakin, jos saisin työtä, voisin maksaa edellisen elämän velat. Voisin joskus ostaa vaikka jonkin vaatteen! Olisihan se ihanaa, ehkä vielä joskus. Mutta NYT olen sentään raitis, viina ei enää pyöritä mun elämää.
Yritä tehdä siitä edes paras mahdollinen mitä tällä hetkellä voi. Nappaa särkylääkettä, juo kaakaota, istu ikkunalla auringon valossa. Ajattele, saat olla kotonasi rauhassa, ei tarvitse mennä mihinkään kapiseen duuniin moneksi tunniksi jonkun pomon pompoteltavaksi stressaamaan ja odottamaan kotiinpääsyä. Ei sekään mitään laatuelämää ole.
Vierailija kirjoitti:
Huomenta ap!
Mun tasaharmaassa on onneksi jo pientä valoa tunnelin päässä, milestäni pahin ongelma on selätetty, ali alkoholismi. On muuten saatanallinen sairaus!
Mutta on tässä vielä pitkä ja kivinen tie edessä ns hyvään elämään. Fyysiset vaivat ja kivut kun saisi pois, olisi luksusta, mutta pärjäisin tässä elämässä näillä kivuillakin, jos saisin työtä, voisin maksaa edellisen elämän velat. Voisin joskus ostaa vaikka jonkin vaatteen! Olisihan se ihanaa, ehkä vielä joskus. Mutta NYT olen sentään raitis, viina ei enää pyöritä mun elämää.
Hienoa, onneksi olkoon. Kyllä sinulla nyt raitistuttuasi on moninkertaiset mahdollisuudet hyvään tai ainakin siedettävään elämään. Onnea jatkoon.
Vierailija kirjoitti:
Yritä tehdä siitä edes paras mahdollinen mitä tällä hetkellä voi. Nappaa särkylääkettä, juo kaakaota, istu ikkunalla auringon valossa. Ajattele, saat olla kotonasi rauhassa, ei tarvitse mennä mihinkään kapiseen duuniin moneksi tunniksi jonkun pomon pompoteltavaksi stressaamaan ja odottamaan kotiinpääsyä. Ei sekään mitään laatuelämää ole.
Näin mä yritän kanssa ajatella, ja kiitos kauniista sanoista. Ap
Mitä ajattelit tehdä tilanteen muuttamiseksi?