Lue keskustelun säännöt.
Alue: Aihe vapaa
Ummetus
04.03.2018 |
Vatsa on kivikova. Pegorionia vetänyt 6 pussia tänään jo eikä helpotusta. Ei oo ruokahalua, koska tuntuu ettei mahassa oo tilaa ruoalle kun ei se edes tyhjene. Lisäksi närästää ja ylävatsassa on pienoista kipua toisinaan. Viimeksi saanut tavaraa pyttyyn 3 päivää sitten. Ahdistaa tämä niin pirusti. Magnesiumiakin olen kokeillut sekä ihan oliiviöljyä, mutta paska on ja pysyy sisällä. Auttakaa nyt! En jaksa tätä enää.
Kommentit (3)
Lisään vielä, että ummetukseen tarkoitetut liukset on mun mielestä paljon tehokkaampia kuin jauheet, ja maksavat jotain yli 10 kertaa vähemmän. Runsas vedenjuonti pitää muistaa niiden kanssa, varsinkin jauheiden mutta myös liuosten.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Laktuloosiliuosta vaikka 1dl sekoitettuna suureen määrään vettä, sanotaan vähintään 1/2 litraa. Lisäksi pari Laxoberonia - niitä ei pidä ottaa enempää koska sisältävät lääkeainetta. Jos tuntuu että jotain olisi tulossa ulos mutta on vaan liian kovalla, niin ota peräruiske. Se voi olla pelkkää (suola)vettä vähintään 1dl, pidä sisällä niin kauan kuin pystyt. Nää toimii mulla.