Vien teini-ikäiset lapset huomenna traktorilla kouluun mahtaako heitä nolottaa :D? Kaupungissa asutaan, mutta nyt on pakko
Auto ei toimi ja meillä on veneen nostoa varten traktori joka kulkee n. 40 km/h ja on erittäin huomiota herättävä ja kovaääninen.
Kyyditsen sillä lapset huomenna kouluun kaksosia ovat ja kumpakin 7 luokalla eli yläasteen pihaan vien heidät.
Kommentit (24)
Minä vein monestikin lapset traktorilla kouluun ja hain myös.
Vierailija kirjoitti:
Miten pitkä matka on kyseessä?
Mitähän väliä sillä on?
Hah, meillä oppilaat tulee traktorilla. Yksi koulun pahimmista pissiksistä tulee myös traktroilla, näyttää huvittavalta se Michael Kors laukku siellä. :D
Jos kyydität pyörällä tai potkukelkalla, ne on ainoat nolot välineet.
Vautsi! Senkus karautat vaan rappujen eteen, pää pystyssä, rinta rottingilla!
Toihan on oikeesti hieno juttu.
Minusta tuo olisi vain varsin hauska matkustustapa.
N33
Meillä poika on amiksessa ja menee aina mönkijällä kouluun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitähän väliä sillä on?
Esim se miksei kulje itse?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitähän väliä sillä on?
Esim se miksei kulje itse?
No ei ole ajokorttia hölmöööö!
Minusta tuo olisi coolia. Jäisi toiseksi vain panssarivaunu- tai pienoiskonekyydille. Olenkin tosin maalta, ja meidän yläasteella yksi suosituimmista pojista tuli aina kouluun omalla traktorillaan ajaen.
Vierailija kirjoitti:
10 km.
T.ap
Porvoossako asutte jos ei 10km päästä järjestetä koululaisille kyytiä?
Mitä noloa siinä on? Käypä Pohjanmaalla jonkun yläkoulun pihalla, sieltä löydät aika rivistön traktoreja parkissa.
Taannoin paikallisen Prisman pihassa oli puolenkymmentä traktoria. Just oltiin itse menossa sinne, kun mäkkäristä tuli lauma finninaamaisia teinejä ja heistä kukin meni yhteen traktoriin ja köröttelivät tiehensä. Olikohan tulleet Ylistarosta tänne Vaasaan syömään vähän paremmin?
Pojan luokkakaveri oli mennyt koulun päättäjäisiin puku päällä ja traktorilla, ysillä. Se oli kavereista hauskaa.
Älä helvetissä ainakaan kysymättä lapsilta. Olisin kuollut häpeästä ja kuolisin vieläkin jos täytyisi esim. työpaikalle ajella traktorilla
Taitaa olla se sama traktori joka tuli liian hitaasti mökille auttamaan.
Jollain on tänään into keksiä traktorijuttuja.