Mitä olet tehnyt tänään?
Minä olen pessyt molemmat kylppärit, vaihtanut pyyhkeet, pessyt kolme koneellista pyykkiä ja rummuttanut ne, viikannut puhtaat ja kuivat pyykit, käynyt kävellen kaupassa, leiponut sämpylöitä, tehnyt ruokaa (silakkapihvejä, peruna-bataattimuussia), tyhjentänyt ja täyttänyt astianpesukoneen, keittänyt mansikkahilloa ja siivonnut keittiön.
Vielä ois vähän pyykkiä pestävänä.
Kohta kerman vatkaus ja lettuja ja sit saunaan.
Kommentit (18)
Pessyt pyykkiä, tehnyt broiskupastaa, käynyt hiihtämässä 7km, saunonut+käynyt avannossa, loppuillan löhöän.
Löhöilyä, lenkkeilyä ja leikkejä koiran ja mieheni kanssa.
Ihana vapaapäivä, pakkanenkin mukavissa lukemissa, aurinko paistoi ja lämmitti😀
Voi miten te ootte ahkeria. Mä oon pessyt pyykkiä, tiskannut, lakassut lattiat ja sitten sohvalla roikkuen perehtynyt laiskiaisen sielunelämään. Lämmitinhän mä takankin.
Syönyt hyvää ruokaa viinin kera, lojunut sohvalla, ollut hieronnassa ja katsonut sarjoja ja missannut hienon aurinkoisen päivän laittamatta nenääni kertaakaan ulos. (Hierontakin oli omalla kotihierontapäydällä).
Hakenut auton n.1,5km:n päästä räpylästä lähtemisen vuoksi, tehnyt helewetin hyvää ruokaa,syönyt sitä,juonut n.10 olutta (koff), käynyt pashalla,käynyt suihkussa,katellu Salppureita ja vanhentunut lähes vuorokauden.
Nuuin pitkään, puolen päivän aikaa nousin ylös ja menin pienelle aamulenkille koirien kanssa.
Sitten kävin ruokaupassa ja lagailin koneella ruokaillen sen jälkeen. Jossain vaiheessa pistin tiskikoneen päälle. Myöhään iltapäivällä imuroin kämppäni.
Sen jälkeen kävin koirien kanssa taas lenkillä ja nyt olen vaan lagaillut.
Kohta olisi tarkoitus tehä oppariin viimeiset viimeistelyt muotoiluihin sun muihin tekstiin ennen kuin lähetän sitä arvioitavaksi. Mietin pistäisinkö saunaa päälle kans illaksi niin sitten iltalenkin jälkeen sinne.
Käynyt kaupassa, pessyt pyykkiä, kuunnellut musiikkia, kirjoittanut päiväkirjaa, etsinyt netistä uutta asuntoa ja syönyt herkkuja.
Lähinnä löhönnyt sohvalla katsellen netflixistä Hemlock Grovea ja syönyt pariin otteeseen. Ai niin ja räplännyt puhelinta.
Ajanut 400 km kotikaupungista työkaupunkiini. Täällä taas seuraavat viikot. Tulee ikävä perhettä.
Heräsin iltapäivällä, missasin koko päivän katsellen sarjoja ja syöden pizzaa. Mutta eipä siinä, menee se sunnuntai näinkin.
Aamupalan jälkeen käytiin lapsen kanssa pihalla leikkimässä. Tehtiin yhdessä ruokaa. Päiväunien aikana selasin nettiä ja söin jäätelöä. Välipalan jälkeen pistin pesukoneen pyörimään ja itse jumitan netissä, kun lapsi touhuaa omiaan. Taidan pistää koneen kiinni, on aika tehdä ruokaa.
Navetoinut, tehnyt kaksi lämmintä ruokaa, käynyt kaupassa, juonut ihan liikaa kahvia, pyykännyt, ulkoiluttanut omat ja naapurin koirat, navetoinut toisen kerran, käynyt suihkussa ja kohta teen sämpylätaikinan.
Kävin lenkillä ja kukkakaupassa, sitten ruoka ja istahdin tähän koneelle ja jäin selaamaan amerikkalaisia vankeja jotka etsivät kirjekavereita :) Sauna on päällä, kohta sinne.