Mitäs te kaupungissa asuvat tykkäsitte, jos minä tulisin kesällä pörräämään teidän kotitielle moottoripyörällä?
Taidankin valita jonkun kivan omakotitalo asuinlähiön ja tulla pyörimään sinne moottoripyörällä. Huudatan konetta oikein helkkaristi ja pörrään ja pörrään ja pörrään.
Mitäs tykkäsitte?
Kommentit (44)
Vierailija kirjoitti:
Kaikki kaupunkilaiset jotka eivät tiedä melkein mitään luonnosta ja asuvat siellä saastassa ja pakokaasujen keskellä tulee tänne kovistelemaan ja pissistelemään koska on ”ihan sama” että joku pörrää moottoripyörillä omalla lähitiellä. Ette edes tajua kuinka ärsyttävää on kuunnella joidenkin kaipunkilaisjunttien tuntitolkulla kestävää pörräilyä omalla metsäpolulla. Teille on ihan sama, mutta hei haloo, se on MINUN yksin MINUN metsätie, minun tontillani, (en ole ap, mutta tiedän tämän tunteen) ajelemassa joku v**un kaupunkilais paska. Antakaa palaa alapeukkuja, tehdään hei ennätys! Ei minua haittaa semmonen tuleva pissistely tai haukkuminen, mutta olevinaan ollaan niin ”kovia ja cooleja” kaupunkilaisia että ihan tullaan sanomaan ap:lle että hän pelkäisi kaupunkia. Teillä ei ole minkäänlaista aihetta ruveta arvostelemaan ap:ta täällä sivulla jos ette tunne häntä. Herätkää kaupunkilaispaskat!
Mitä ihmettä sä mahdat selittää? Ap kysyi itse otsikossa, että mitä kaupunkilaiset tykkäisivät jos hän tulisi meidän kotikadulle pörräämään mopolla. Kaikki kaupunkilaiset tietty vastasivat, että ei haittaa yhtään, sinne vaan muiden autojen sekaan pörisemään.
Hienosti puhut myös itsesi pussiin, haukut ensin kaupunkilaiset pissiksiksi ja kovistelijoiksi ja p*skoiksi ja sitten perään toteat, että ei meillä ole aihetta haukkua ap:ta kun ei tunneta häntä. No eipä ole vissiin sit sullakaan aihetta haukkua kaupunkilaisia, kun et meitä tunne. :D
Vierailija kirjoitti:
Kaikki kaupunkilaiset jotka eivät tiedä melkein mitään luonnosta ja asuvat siellä saastassa ja pakokaasujen keskellä tulee tänne kovistelemaan ja pissistelemään koska on ”ihan sama” että joku pörrää moottoripyörillä omalla lähitiellä. Ette edes tajua kuinka ärsyttävää on kuunnella joidenkin kaipunkilaisjunttien tuntitolkulla kestävää pörräilyä omalla metsäpolulla. Teille on ihan sama, mutta hei haloo, se on MINUN yksin MINUN metsätie, minun tontillani, (en ole ap, mutta tiedän tämän tunteen) ajelemassa joku v**un kaupunkilais paska. Antakaa palaa alapeukkuja, tehdään hei ennätys! Ei minua haittaa semmonen tuleva pissistely tai haukkuminen, mutta olevinaan ollaan niin ”kovia ja cooleja” kaupunkilaisia että ihan tullaan sanomaan ap:lle että hän pelkäisi kaupunkia. Teillä ei ole minkäänlaista aihetta ruveta arvostelemaan ap:ta täällä sivulla jos ette tunne häntä. Herätkää kaupunkilaispaskat!
Jos sinulla oikeasti olisi omilla maillasi metsäpolku, tietäisit hyvin, että sinulla on oikeus kieltää moottoriajoneuvoilla ajo sillä. Ja moottorikelkoilla ajo ilman maanomistajan lupaa on kielletty.
Joko olet täysin kädetön oikeuksiesi suhteen, tai trolli. Epäilen jälkimmäistä.