Naiset, käytättekö kotona rintsikoita?
Itse heitän rintsikat heti pois kun tuun töistä kotiin. Kotona käytän vain jos tulossa vieraita. Perheen kesken en ikinä.
Kommentit (31)
Rupeaa tissit roikkumaan kun kotioloissa ilman rintsikoita hyppii! Jos rintaliivit on epämiellyttävät niin ne on väärän kokoiset.
Isot tissit tulee kipeiksi jos antaa pitkään vaan hölskyä eli useimmiten. Pikkarit sen sijaan lentää nurkkaan kun tulen kotiin.
Vierailija kirjoitti:
Rupeaa tissit roikkumaan kun kotioloissa ilman rintsikoita hyppii! Jos rintaliivit on epämiellyttävät niin ne on väärän kokoiset.
Mulla ne roikkui jo 20v. Lapsen sain 30v. Että se siitä. Nuorena mulla oli aina rintsikat paitsi nukkuessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla ne roikkui jo 20v. Lapsen sain 30v. Että se siitä. Nuorena mulla oli aina rintsikat paitsi nukkuessa.
Minulla ne kasvoivat roikkuviksi heti kun kasvoivat. En voi olla ilman liivejä, ajatuskin ahdistaa.
Käytän aina kotonakin. Joskus saatan olla ilman mutta silloin on outo olo, ihan kuin jotain puuttuisi. Rintani ovat myös ruman malliset, pienet ja pitkulaiset ketunnenät.
T. 70c
Vierailija kirjoitti:
En käytä kotona. Koko E.
Pistä kuvaa, että uskotaan.
Käytän urheiluliivejä tai muita pehmeitä, kaarituettomia liivejä joissa ei ole hakasia. Rinnanaaluset hikoaa muuten.
On niin onnettomat tissinpuolikkaat, ettei tarvitse näyttää rintsikoita alkuunkaan. Teininä käytin rinsikoita kodin ulkopuolella lähinnä muodon vuoksi, parikymppisestä eteenpäin ihan tyytyväisenä hiippaillu kommandona joka paikkaan.
Joihinkin tyylikkäämpiin juhliin saatan liimata rintaan sellaiset kananrintafilettä muistuttavat läpyskät, että mekot istuu nätimmin.