Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naiset, käytättekö kotona rintsikoita?

Vierailija
04.03.2018 |

Itse heitän rintsikat heti pois kun tuun töistä kotiin. Kotona käytän vain jos tulossa vieraita. Perheen kesken en ikinä.

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
04.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On niin onnettomat tissinpuolikkaat, ettei tarvitse näyttää rintsikoita alkuunkaan. Teininä käytin rinsikoita kodin ulkopuolella lähinnä muodon vuoksi, parikymppisestä eteenpäin ihan tyytyväisenä hiippaillu kommandona joka paikkaan.

Joihinkin tyylikkäämpiin juhliin saatan liimata rintaan sellaiset kananrintafilettä muistuttavat läpyskät, että mekot istuu nätimmin.

Vierailija
22/31 |
04.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
04.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Never

Vierailija
24/31 |
04.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rupeaa tissit roikkumaan kun kotioloissa ilman rintsikoita hyppii! Jos rintaliivit on epämiellyttävät niin ne on väärän kokoiset.

Vierailija
25/31 |
04.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isot tissit tulee kipeiksi jos antaa pitkään vaan hölskyä eli useimmiten. Pikkarit sen sijaan lentää nurkkaan kun tulen kotiin.

Vierailija
26/31 |
04.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rupeaa tissit roikkumaan kun kotioloissa ilman rintsikoita hyppii! Jos rintaliivit on epämiellyttävät niin ne on väärän kokoiset.

Mulla ne roikkui jo 20v. Lapsen sain 30v. Että se siitä. Nuorena mulla oli aina rintsikat paitsi nukkuessa.

Vierailija
27/31 |
04.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla ne roikkui jo 20v. Lapsen sain 30v. Että se siitä. Nuorena mulla oli aina rintsikat paitsi nukkuessa.

Minulla ne kasvoivat roikkuviksi heti kun kasvoivat. En voi olla ilman liivejä, ajatuskin ahdistaa.

Vierailija
28/31 |
04.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän aina kotonakin. Joskus saatan olla ilman mutta silloin on outo olo, ihan kuin jotain puuttuisi. Rintani ovat myös ruman malliset, pienet ja pitkulaiset ketunnenät. 

T. 70c

Vierailija
29/31 |
04.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käytä kotona. Koko E.

Vierailija
30/31 |
04.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En käytä kotona. Koko E.

Pistä kuvaa, että uskotaan.

Vierailija
31/31 |
04.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän urheiluliivejä tai muita pehmeitä, kaarituettomia liivejä joissa ei ole hakasia. Rinnanaaluset hikoaa muuten.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän neljä