Naurettavan ristiriitaiset ihmiset.
Oletko tavannut yhtään naurettavan ristiriitaista ihmistä, jonka arvot/tavat yms. ovat hänen väittämiään arvojaan vastaan naurettavalla tavalla?
Kerro havainnoistasi.
Kommentit (48)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmiset (poikkeuksetta naisia) jotka tuomitsevat metsästyksen tai joiden mielestä telkkarissa ei pitäisi näyttää "raakoja" luontodokumentteja, mutta syövät kuitenkin lihaa.
No mua kyllä ällöttää mun miehen metsästysharrastus mutta se ei tarkoita sitä että mä tuomitsisin sen. Se on ihan siitä kiinni että tapetaanko niitä eläimiä ravinnoksi vai huvikseen. Ehkä sä oot vaan tavannu moraalisia naisia ja nyt sun miehelstä ne onkin tuomitsevia. Eli sunlaiset ihmiset on mun vastaus.
Mäkin oon sen verran herkkä tietyissä asioissa että kaikki raaka materiaali ja eläinten tappamisjutut saa mut pyörtymään mutta en mä tuomitse niitä jotka ei pyörry. Kiitos niille, joutuisin muuten oleen kasvissyöjä. Ja ei en tuomitse ketään muuta kuin itseni herkkyydestä.
Yhden muijan tiedän ainakin jolla on outoja vakaumuksia se on samaan aikaan mm. eläinten/luonnonsuojelija, skini yms.
En tiedä sotivatko nämä toisiaan vastaan, mutta hän on lisäksi hyvin lapsellinen... huutaa vaan omia mielipiteitään vakaumuksiinsa liittyen.
Vierailija kirjoitti:
Eräs nainen, joka kritisoi ja vitsailee muiden kustannuksella, ei kestä samoja asioita itseensä kohdistuvana. Samoin myös kehuskelee olevansa empaattinen, mutta käyttäytyy kusipäisesti.
Tämä! Voi että ovat ärsyttäviä. Opiskelukaveri oli just tämmönen, aina piilovittuili muille, mutta kun hänelle tehtiin samaa niin oli niin loukkaantunut...
Eräs kaverini on aina kovaan ääneen moittimassa naisia joilla miehet vaihtuu ja jotka pettävät. No itse harrastaa samaa :D
Minä: en halua että minuun ihastutaan ulkonäön perusteella, haluan että minuun ihastutaan ajatusteni perusteella. En pysty kuitenkaan itse viehättymään yhtään miehestä jonka ulkoinen habitus ei miellytä, oli muuten kuinka mahtava persoona tahansa.
Vierailija kirjoitti:
En tiedä liittyykö aiheeseen niinkään:
persut jotka huutavat yhteen ääneen kuinka muslimit ovat naisia ahdistelevia raiskareita, ja heillä on nollatoleranssi naisten ahdisteluun. Kuitenkin esim persuissa on monta tuomittua , ja Hakkarainen viimeksi oli kohussa kun oli ahdistellut poliisinaista ja kollegaa pikkujouluissa. Seurusteli myös alaikäisen kanssa.
Ja odineissa sama. Huudetaan tiettyä mantraa, vaikka ovat itse ihan mätämunia eikä tuomitse ''valkoisen'' tekemää väkivaltaa.
Ps. Mä olen mamukriitikko itsekin, mutta yllämainitut ovat silti ristiriitaisia minun mielestä.
No mutta persujen toimintahan perustuu just kaksinaismoralismiin. Eikä ne sitä kyllä näytä edes peittelevän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Maajussit, jotka luulevat elävänsä ympäristöystävällisemmin kuin cityvihreät. Samalla tuutataan fosfaattia peltoon jokiin huuhtoutuvaksi, pihalla säilötään kymmeniä ruostuvia työkoneita ja dumpataan jäteöljyt siihen vanhaan maakuoppaan, "kun ei siinä kohtaa kasva kuitenkaan mitään". Niin miksiköhän ei?
Tiesit kai että siitä voi tehdä ilmoitukset kunnan/kaupungin ympäristötoimeen? Siitä tulee maajussille isot sanktiot jos tuollaista hommaa tekee. Ennemmin huolehtisit asioista kuten pitää etkä viitsisi marista pitkin keskustelupalstoja.
Tottakai teinkin ilmoituksen tuosta öljyn dumppaamisesta. Ylilannoituksesta ei valitettavasti rangaistuksia anneta.
Ihmiset, ketkä ovat kiusaamista vastaan, mutta kiusaavat itse.
No mua kyllä ällöttää mun miehen metsästysharrastus mutta se ei tarkoita sitä että mä tuomitsisin sen. Se on ihan siitä kiinni että tapetaanko niitä eläimiä ravinnoksi vai huvikseen. Ehkä sä oot vaan tavannu moraalisia naisia ja nyt sun miehelstä ne onkin tuomitsevia. Eli sunlaiset ihmiset on mun vastaus.