Naurettavan ristiriitaiset ihmiset.
Oletko tavannut yhtään naurettavan ristiriitaista ihmistä, jonka arvot/tavat yms. ovat hänen väittämiään arvojaan vastaan naurettavalla tavalla?
Kerro havainnoistasi.
Kommentit (48)
Vierailija kirjoitti:
Perverssit, jotka puhuvat pervoja koko ajan, mutta sitten muuttuvat yht'äkkiä konservatiiveiksi, kun olisi heille sitä heidän puhettaan käytännössä tarjolla.
Sulkeutuvat pervot ovat erittäin ristiriitaisia tyyppejä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
#metoo-näyttelijät.
Itsehän he halusivat uraansa edistää makaamalla tuottajien kanssa.
...mutta sehän on eri asia!
Ei ole.
Niillä naisilla oli valinta: ura vai katuoja.
Jennifer Lawrencenkin makaamalla loi uransa, eikä näyttelijänlahjoillaan.
Me muut sitten elämme katuojassa? Vai oliko meillä vaihtoehtoja, joita Lawrencella ei ollut? Mutta onhan se aika hassua joo, että ensin hyödynnetään omaa seksuaalisuuta uralla etenemiseen, käytetään siis uraan liittymätöntä asiaa hyväkseen, eli käytetään etua mitä vastaavalta miespuolisilta puuttuu, ja sitten valitetaan. Minua on sorrettu, koska en pystynyt siihen mihin muut pystyivät. Minua on sorrettu, koska halusin minulle meriittipohjaisessa valinnassa kuulumatonta etua.
Ihmiset jotka ovat toisille empaattisia ja toisille vain heidän ulkoisten seikkojensa takia ilkeitä, antaa kuvan ettei ole rakentanut arvomaailmaansa terveeltä pohjalta ja vain oppinut empaattisuutta kokemistaan traumoistaan lapsuudessaan, "tunnevammainen".
En tiedä mistään mitään, mutta uskon hyvyyden olevan voimassa koska linkki oli jälkipäässä etusivun ensimmäisestä sivusta. En tiedä kuinka sokea lintu täyttyy olla.
Henkilö, joka omien sanojensa mukaan melkein oksentaa, jos kuulee kun joku haukkuu näitä muualta meille tulleita ihmisiä (tää sensuroitu sana). Kuitenkin hän itse on jo vuosia haukkunut työkavereitaan ja kokee että on ihan ok ladella muille ilkeitä ja ilkkuvia kommentteja päin naamaa ja toisten edessä.
Helsingissä, hyvien liikenneyhteyksien äärellä asuva vegaani ja muutenkin luonnonsuojelusta aktiivisesti innostunut tuttava. Omistaa auton, koska käy kerran viikossa harrastuksiensa vuoksi paikassa, jonne julkiset kulkee vain kerran tunnissa. Käyttää autoa kuitenkin päivittäin. Matkustaa vähintään kerran vuodessa ulkomaille lentäen. Käyttää nahkakenkiä, mutta aktiivisesti eläinsuojelutyössä mukana vastustaen mm. turkiksia ja nahkavaatteita (paitsi niitä kenkiä). Vastustaa kaikkea metsästystä, mutta voivottelee citykanien aiheuttamaa tuhoa. Kauhistelee jos pk-seudulla havaitaan karhu tai susi luonnossa lähellä asutusta tai virkistysalueita. Syö mielellään tuontihedelmiä ja -kasviksia.
Vierailija kirjoitti:
Naisilla usein "viihdyn sinkkuna enkä tarvi mitään miestä", vähän aikaa eteenpäin ja tapaillaan jo jotain tyyppiä ja pian seukataan.
Eivät nuo asiat ole mitään kiveen hakattuja, dille. Osa tarvitsee aikaa itsekseen ennen seuraavaa suhdetta.Ei se ole sinulta veks.
Vierailija kirjoitti:
Sellainen, joka kommentoi estottomasti toisen henkilökohtaisia asioita, tyrkyttää neuvojaan ja arvostelee. Mutta hyppää kiljuen kattoon, jos hänestä itsestään sanoo mitään.
Nämä ihmiset nimittävät itseään suorapuheisiksi ja rehellisiksi.
Rehellisyys koskee vain muiden asioista tiedottamiseen ja paisuttamiseen, itsestään ja omasta elämästään ei sitten olekaan tarpeen tiedottaa ja olla rehellinen. Kun juuri ne tarinat eivät kestäisi päivänvaloa.
Superlihavat sairaanhoitajat, lääkärit
Eräs tuttavani sanoi olevansa karppaaja, kuitenkin söi joka päivä makaronia, koska niistä "hiilarit pystyi huuhtomaan pois". Sama nainen sanoi olevansa luontoihminen henkeen ja vereen ja maapallon suojeleminen ykkösprioriteetti, kuitenkaan hän ei koskaan astunut jalallaankaan mihinkään missä ei ollut asfalttia. Veti pannukaupalla kahvia ja pari askia röökiä päivässä - ei oikein luonnonsuojelijat sovi tuokaan. Sanoi myös olevansa uskova kristitty, mutta kertoili paljon autoista, chakroista jne.
Koskaan en oikein päässyt perille tuosta ihmisestä.
En tiedä liittyykö aiheeseen niinkään:
persut jotka huutavat yhteen ääneen kuinka muslimit ovat naisia ahdistelevia raiskareita, ja heillä on nollatoleranssi naisten ahdisteluun. Kuitenkin esim persuissa on monta tuomittua , ja Hakkarainen viimeksi oli kohussa kun oli ahdistellut poliisinaista ja kollegaa pikkujouluissa. Seurusteli myös alaikäisen kanssa.
Ja odineissa sama. Huudetaan tiettyä mantraa, vaikka ovat itse ihan mätämunia eikä tuomitse ''valkoisen'' tekemää väkivaltaa.
Ps. Mä olen mamukriitikko itsekin, mutta yllämainitut ovat silti ristiriitaisia minun mielestä.
Eräs nainen, joka kritisoi ja vitsailee muiden kustannuksella, ei kestä samoja asioita itseensä kohdistuvana. Samoin myös kehuskelee olevansa empaattinen, mutta käyttäytyy kusipäisesti.
Vierailija kirjoitti:
Ne kiltit naiset, jotka haluavat kunnon, ihanan miehen, mutta päätyvät yhteen väkivaltaisen elämänkoululaisen, alkoholistin ja/tai narkkarin kanssa suhteeseen.
Varsinkin nämä.
Vierailija kirjoitti:
Maajussit, jotka luulevat elävänsä ympäristöystävällisemmin kuin cityvihreät. Samalla tuutataan fosfaattia peltoon jokiin huuhtoutuvaksi, pihalla säilötään kymmeniä ruostuvia työkoneita ja dumpataan jäteöljyt siihen vanhaan maakuoppaan, "kun ei siinä kohtaa kasva kuitenkaan mitään". Niin miksiköhän ei?
Tiesit kai että siitä voi tehdä ilmoitukset kunnan/kaupungin ympäristötoimeen? Siitä tulee maajussille isot sanktiot jos tuollaista hommaa tekee. Ennemmin huolehtisit asioista kuten pitää etkä viitsisi marista pitkin keskustelupalstoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki vihreät.
City-vihreät varsinkin.
Entisellä kaverillani ei ole ajokorttia, ja saarnaa koko ajan ympäristöasioista, mutta lentää lentokoneella 5 kertaa vuodessa lomamatkoille :D autokyytikin (ilmainen) tuntuu kelpaavan. Joustavat on periaatteet :).
Ihmiset (poikkeuksetta naisia) jotka tuomitsevat metsästyksen tai joiden mielestä telkkarissa ei pitäisi näyttää "raakoja" luontodokumentteja, mutta syövät kuitenkin lihaa.
Vierailija kirjoitti:
Naisilla usein "viihdyn sinkkuna enkä tarvi mitään miestä", vähän aikaa eteenpäin ja tapaillaan jo jotain tyyppiä ja pian seukataan.
Voi viihtyä sekä sinkkuna että suhteessa ja löytää kumppanin vaikkei olisi haku päällä, ei tuo ole ristiriitaista.
Kierot miehet jotka syyttävät naisia juoruämmiksi vaikka itse ovat pahimpia juoruajia sekä selkäänpuukottajia. Työpaikalla tuttua touhua.
Ne kiltit naiset, jotka haluavat kunnon, ihanan miehen, mutta päätyvät yhteen väkivaltaisen elämänkoululaisen, alkoholistin ja/tai narkkarin kanssa suhteeseen.