Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voisitko olla miehen exän ystävä?

Vierailija
04.03.2018 |

Onko täällä naisia, jotka ovat hyvissä väleissä miehen exän kanssa. Mietin voiko tälläinen ystävyys olla mahdollista. Meillä se olisi täysin mahdotonta. Miehen exältä irtosi viimeinenkin ruuvi, kun sai tietää 4kk heidän eronsa jälkeen miehellä olevan uusi naisystävä. Puoli vuotta jaksoi yrittää sabotoida ja kiusata ennen kuin luovutti.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
04.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm...olen miettinyt tuota. Minulla ja miehelläni ei ole yhteisiä lapsia, mutta jos olisi ja meille tulisi ero niin aivan varmasti saattaisin ottaa yhteyttä yksinhuoltaja ex-vaimoon sillä meidän lapsethan olisi sisarpuolia keskenään ja samassa 'veneessä' oltaisiin. Molemmat saman miehen jättäminä jääty yksinhuoltajiksi. Meillä olisi varmasti paljon keskusteltavaa. Nykyisessä tilanteessa, kun olen mieheni kanssa onnellisessa parisuhteessa niin en voisi olla miehen exän Kaveri, koska olen vähän mustasukkaista sorttia eikä mieheni hyväksyisi meidän ystävyyttä.

Vierailija
2/7 |
04.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei jatkoon, miesystäväsi on sarjanussija

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
04.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen hyvä ystävä yhden mieheni eksän kanssa. Ei mitään ongelmaa.

Vierailija
4/7 |
04.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin ja olenkin. 😊 Exän nyxästä pidän myös ja jutellaan aina kun nähdään, mutta ystävystymisen estää ex heikon itsetuntonsa kanssa, häntä häiritsee, jos olemme tekemisissä. 😂

Vierailija
5/7 |
04.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei jatkoon, miesystäväsi on sarjanussija

Kaks vuotta yhteiseloa takana. 😂 Ei ihan oo sarjanussija.

Vierailija
6/7 |
04.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ikinä

Vierailija
7/7 |
04.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan kolmen kimppaakin kokeiltu

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän yksi