Mitkä vaunut vauvalle?
Suositelkaa hyviä vaunuja vauvalle. Asutaan Helsingin keskustassa vanhassa talossa, jossa aika pieni hissi. Vaunujen tulisi olla aika sirot, että mahdun hissiin ja pääsen näppärästi ratikkaan jne. Ei ole parveketta eli en tule nukuttamaan ulkona.
Jotenkin ei kiinnosta yhtään, mutta pakkohan ne jotkut on ostaa.
Kommentit (4)
Vierailija kirjoitti:
Ota mitat mukaan ja käy vaunuliikkeessä pällistelemässä. Olen kyllä saanut hyökkäysvaunu-Emmaljungatkin viikattua yllättävän pieniin, vanhoihin hisseihin, mutta jos joka päivä pitää sitä harrastaa, niin tarvitset oikeasti pienet vaunut. Helsingissä on paljon ratikkakiskoja, kiveyksiä jne., joten pienirenkaiset rattaat ovat vittumaisia työnnettäviä.
Parissa liikkeessä olen käynyt, mutten ole oikeen mistään innostunut. Emmaljungat tuntuu todella matalilta. Pitää vielä käydä jossain, missä myydään Bogaboota. Niitä näyttää valtaosa nykyään lykkivän.
Juu, mutta korkeat ja kapeat vaunut saattavat olla kiikkerät. Jos käytät paljon julkisia, niin matalat vaunut saattavat olla turvallisemmat, kun eivät heilahda niin helposti. Muutenkin kivempi työntää jämäkäntuntuisia vaunuja kuin sellaisia joissa pitää jännätä, että kaatuuko tiukoissa käänteissä tai ratikkakiskoilla.
Vierailija kirjoitti:
Suositelkaa hyviä vaunuja vauvalle. Asutaan Helsingin keskustassa vanhassa talossa, jossa aika pieni hissi. Vaunujen tulisi olla aika sirot, että mahdun hissiin ja pääsen näppärästi ratikkaan jne. Ei ole parveketta eli en tule nukuttamaan ulkona.
Jotenkin ei kiinnosta yhtään, mutta pakkohan ne jotkut on ostaa.
No toivottavasti edes se vauva kiinnostaa. Ja eihän sun ole mikään pakko vaunuja hankkia. Senkus kannat lasta käsissäsi tai liinassa. Tai kyhnäät himassa.
Ota mitat mukaan ja käy vaunuliikkeessä pällistelemässä. Olen kyllä saanut hyökkäysvaunu-Emmaljungatkin viikattua yllättävän pieniin, vanhoihin hisseihin, mutta jos joka päivä pitää sitä harrastaa, niin tarvitset oikeasti pienet vaunut. Helsingissä on paljon ratikkakiskoja, kiveyksiä jne., joten pienirenkaiset rattaat ovat vittumaisia työnnettäviä.