Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mieheni päästi tänään pommin --- on HIV++. Ovatko lapsetkin saastuneet? Apua!

Vierailija
04.03.2018 |

Mieheni kertoi, että hän on HIV++, on ollut aina. Olin jo jonkin aikaa ihmetellyt, miksi hän aina käytti kondomia kanssani. Lapsia tehdessämme hän sanoi syöneensä "hulluna" estolääkettä ja rukoilleensa. Itselläni ei AIDSia ole, olen ollut aikaisemmin testissä työpaikan kautta ja mies on tosiaan aina käyttänyt kondomia. Mutta onko vaara, että lapset saastuvat äidin ylitse? Eli äiti ei saa AIDSia, mutta se hyppää lapsiin??

Olen miettinyt avioeroa.

Kommentit (65)

Vierailija
41/65 |
04.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä maalainen?

Vierailija
42/65 |
04.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rukoilen puolestasi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/65 |
04.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää todella on 0/5, järkyttävää. Ap toivon, ettei näin ole käynyt.

Vierailija
44/65 |
04.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huonoin. Jos sulla olisi lapsia niin tietäisit että hiv testataan odottajalta jo äitiysneuvolassa.

Milloin tällainen testaus on tullut kuvioihin? Kaikilta odottajiltako? Ei minulta ainakaan testattu, kun olin raskaana v.2009. Tai ei minulle ainakaan asiasta kerrottu!

Vierailija
45/65 |
04.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet sekoittanut hyppykuppaan. Se hyppii sukupolvien ja henkilöiden yli

Vierailija
46/65 |
04.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

HIV-lääkkeet on otettava minuutin tarkkuudella samaan aikaan joka päivä, jotta ne tehoaisivat. Jos on ollut niin vastuuton, että on harrastanut suojaamatonta seksiä, niin tuleeko ne lääkkeetkään otetuiksi ajallaan.

Muuten, näitä HIV-estolääkkeitä ei haeta tavallisista apteekeista vaan sairaalan yhteydessä olevista sairaala-apteekeista. Yhteiskunnalle ne maksavat 1500 €/kk jokaista HIV+ aa kohden. Eli HIV+ ei näitä itse maksa.

Mistä hän tuollaista keksit? Et ainakaan ole hivin kanssa missään tekemisissä tietäen. Tuollaisille kukaan läheinen ei kerro tartunnastaan. Patentit on menneet useimmista lääkkeistä. Niillä on rinnakkaislääkkeitä ja ne kilpailutetaan. Hinnat ovat nykyään alempana kuin monien muiden sairauksien hoitoon käytettävät. Vaikka hiv-lääkkeensä on lain mukaan maksuton, niin kaikki muut lääkkeet ja tutkimukset maksetaan itse. Saman lain mukaan voidaan kontrolloida positiivisia muutenkin. Eli sen lain saa muuttaa ihan rauhassa, niin syyttämiset yms loppuisi. Ja tuohon lääkitykseen pitää tosiaan sitoutua, siksi on eri paikkoja joista lääkkeitä jaetaan. Mutta mitään minuutin tarkkuuksia ei ole koskaan ollut. Kaikissa lääkkeissä pyritään pitämään lääkeaine kokoajan vaikuttavana. Ihan sama se on hiv-lääkkeissä.

Vierailija
47/65 |
04.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatkan vielä, että ei se virus heti sieltä hyppää vaikka lääkkeet jopa lopetettaisiin jostain syystä.

Minkä takia teillä on hirveä hinku tehdä provoja hivistä? Keskiverto sairaanhoitajakaan ei tiedä mitä hivin hoidossa tänä päivänä tapahtuu. Niin kuin keskiverto farmaseutti ei tiedä hiv-lääkkeistä. Tavalliset lääkärit konsultoivat infektiolääkäreitä. Sitten keskustelupalstalla on ihmisiä, jotka "tietävät" asiasta muka niin paljon.

Vierailija
48/65 |
07.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

HIV-lääkkeet on otettava minuutin tarkkuudella samaan aikaan joka päivä, jotta ne tehoaisivat. Jos on ollut niin vastuuton, että on harrastanut suojaamatonta seksiä, niin tuleeko ne lääkkeetkään otetuiksi ajallaan.

Muuten, näitä HIV-estolääkkeitä ei haeta tavallisista apteekeista vaan sairaalan yhteydessä olevista sairaala-apteekeista. Yhteiskunnalle ne maksavat 1500 €/kk jokaista HIV+ aa kohden. Eli HIV+ ei näitä itse maksa.

Mistä hän tuollaista keksit? Et ainakaan ole hivin kanssa missään tekemisissä tietäen. Tuollaisille kukaan läheinen ei kerro tartunnastaan. Patentit on menneet useimmista lääkkeistä. Niillä on rinnakkaislääkkeitä ja ne kilpailutetaan. Hinnat ovat nykyään alempana kuin monien muiden sairauksien hoitoon käytettävät. Vaikka hiv-lääkkeensä on lain mukaan maksuton, niin kaikki muut lääkkeet ja tutkimukset maksetaan itse. Saman lain mukaan voidaan kontrolloida positiivisia muutenkin. Eli sen lain saa muuttaa ihan rauhassa, niin syyttämiset yms loppuisi. Ja tuohon lääkitykseen pitää tosiaan sitoutua, siksi on eri paikkoja joista lääkkeitä jaetaan. Mutta mitään minuutin tarkkuuksia ei ole koskaan ollut. Kaikissa lääkkeissä pyritään pitämään lääkeaine kokoajan vaikuttavana. Ihan sama se on hiv-lääkkeissä.

https://hivpoint.fi/question/hiv-hoito/

15 000 €/vuosi ja kotikunta maksaa

Kallista on.

Vierailija
49/65 |
07.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huonoin. Jos sulla olisi lapsia niin tietäisit että hiv testataan odottajalta jo äitiysneuvolassa.

Milloin tällainen testaus on tullut kuvioihin? Kaikilta odottajiltako? Ei minulta ainakaan testattu, kun olin raskaana v.2009. Tai ei minulle ainakaan asiasta kerrottu!

Varmasti on testattu. Kaikilta odottajilta testataan ja on testattu jo iät ja ajat. Et ole kuunnellut kun sinulle on selitetty asia neuvolassa. Etkä ilmeisesti lukenut äitiyskorttiasikaan ollenkaan...

Vierailija
50/65 |
07.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ap:n mies kenties ulkomaalainen?

Vierailija
51/65 |
07.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko ap:n mies kenties ulkomaalainen?

Ei ole.

Ap

Vierailija
52/65 |
07.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

https://hivpoint.fi/question/hiv-hoito/

15 000 €/vuosi ja kotikunta maksaa

Kallista on.

Vanhaa tietoa. Ihan niin kuin muut sairaudet ei maksaisi mitään. Hiv-hoidossa hyötysuhde on suuri.

Vierailija
53/65 |
07.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järkytyin. Voimia sinulle!

Vierailija
54/65 |
07.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin jo 1998 testattiin Espoossa. Kysyttiin erikseen lupa siihen.

Vierailija
55/65 |
10.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiuksia nostattava vääryys tapahtunut AP:lle. Itkettää puolestasi. Rukoilen.

Vierailija
56/65 |
10.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ainakin 2004 testattiin.

Vierailija
57/65 |
10.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kai Hakkaraisen tasosia platonisia valehtelijoita suhteessa ole muita noin vakavassa asiassa. Paatuneinkin pelimies pystyy myöntämään jos on hivi.

Huono provo

Millainen on platoninen valehtelija?

Patologisen valehtelijan tiedän ja platonisen suhteen, mutta platoninen valehtelija on tuntematon. Sivistätkö meitä?

Platonisella valehtijalla on platoninen suhde valehtelunsa kohteeseen. Lisäksi hänen on huonot äidinkielen taidot. 😂

Vierailija
58/65 |
10.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos oikeasti on totta, niin rikosilmoitusta kehiin. Vaikka miten söisi estolääkitystä, kertomatta jättäminen + suojaamattoman seksin harrastaminen on rikos.

Ei ole, koska jos syö lääkkeet hyvin niin ei tartu.

Vierailija
59/65 |
11.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järkytyin.

Vierailija
60/65 |
11.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos miehellä on lääkitys niin HIV ei tartu, ei edes suojaamattomassa seksissä. Faktat kuntoon.

Siis ei tartu, mikäli lääke edelleen tehoaa kuten sen kuuluu. Se taas ei ole 100% varmaa aina.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi neljä