Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

+30-vuotiaat naiset tunnetteko itsenne vanhaksi?

Vierailija
03.03.2018 |

Itsestäni välillä tuntuu. Olen 33-vuotias nainen ja esim. deitti-ilmoituksia katsellessa moni mies on laittanut että etsii naista 20-35-vuotiaista vaikka itse he ovat yli 30-vuotiaita ainakin jotkut jopa +40 ja silti etsivät noin nuorta ja minä olen tuon ikähaarukan vanhemmasta päästä.
Myös saa aina lukea kuin yksi jos toinenkin julkkimies on löytynyt parikymppisen tyttöystävän ja mies itse on joku 36-vuotias. Löytyykö vielä miehiä jotka eivät säikähdä omanikäistä tai suht samanikäistä naista?
En haluaisi mitään 45-50-vuotiaita mihiä vielä katsella:/

Kommentit (52)

Vierailija
41/52 |
04.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni on täysin ymmärrettävää jos lapseton mies etsii nuorempaa kumppania. Miehellä on usein tarjota vakaa taloustilanne ja naisella taas hedelmällisyys. Sille ei vaan mitään voi että luonto on päättänyt ettei nainen 50v jälkeen enää lapsia hanki.

Vierailija
42/52 |
04.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on vanhempien ihmisen elämäntilanne; lapsi aikuistumassa, asuntolaina maksettu, downshiftaus edessä. Ollaan kohta 39 ja 40. Ei vanhoja silti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/52 |
04.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suoraan jos sanotaan niin nuoremmat on paremman näköisiä. Kolmekympin päällä alkaa ikä jo hiljalleen näkymään ja kilot kohoamaan. En kyllä silti parikymppistä huolisi vaan mieluummin omaikäinen kumppaniksi.

Vierailija
44/52 |
04.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tunnen. Olen 34-vuotias ja ikäiseni miehet katsovat vieläkin niitä 20-25-vuotiaita.

Höpöhöpö, itse esim etsin juuri sinun ikäistä naista. Teitä ei vaan löydy vapaina mistään ja jos löytyy niin vain alusvaatemallit kiinnostaa.

M35

Vierailija
45/52 |
04.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et kuulu enää miesten ideaali ikäryhmään mutta mitä sitten? Ei tarvitse miellyttää miehiä voit elää ihan itsellesikin.

Vierailija
46/52 |
04.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tunnen. Olen 34-vuotias ja ikäiseni miehet katsovat vieläkin niitä 20-25-vuotiaita.

Höpöhöpö, itse esim etsin juuri sinun ikäistä naista. Teitä ei vaan löydy vapaina mistään ja jos löytyy niin vain alusvaatemallit kiinnostaa.

M35

M35 on hyvä ja ottaa sen päänsä pois sieltä perseestä niin näkee ympärilleen vähän totuudenmukaisemmin:)

Vierailija
47/52 |
04.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

42: ihmiset elää nykyään niin pitkään, että ehditte toka kierroksen ottaa joka saralla!

Vierailija
48/52 |
04.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en todellakaan :D

Vierailija
49/52 |
04.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M35

M35 on hyvä ja ottaa sen päänsä pois sieltä perseestä niin näkee ympärilleen vähän totuudenmukaisemmin:)

No mitä siellä pitäisi sitten näkyä todenmukaisemmin?

M35

Vierailija
50/52 |
04.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

NN38 kirjoitti:

42: ihmiset elää nykyään niin pitkään, että ehditte toka kierroksen ottaa joka saralla!

:D Juu ei todellakaan oteta :D -42

Vierailija
51/52 |
04.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen itseni jo nyt vanhaksi vaikka ikää 25. Masennuksen ja huonon parisuhteen takia tuntuu että koko elämä ja nuoruus valunu viemäristä alas.

Vierailija
52/52 |
04.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tunne, olen 35. Paremmassa kunnossa olen kun ikinä, treenattu, lihaksikas ja timmi sekä kauniimpi kuin nuorempana:) elämä hymyilee!