Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

+30-vuotiaat naiset tunnetteko itsenne vanhaksi?

Vierailija
03.03.2018 |

Itsestäni välillä tuntuu. Olen 33-vuotias nainen ja esim. deitti-ilmoituksia katsellessa moni mies on laittanut että etsii naista 20-35-vuotiaista vaikka itse he ovat yli 30-vuotiaita ainakin jotkut jopa +40 ja silti etsivät noin nuorta ja minä olen tuon ikähaarukan vanhemmasta päästä.
Myös saa aina lukea kuin yksi jos toinenkin julkkimies on löytynyt parikymppisen tyttöystävän ja mies itse on joku 36-vuotias. Löytyykö vielä miehiä jotka eivät säikähdä omanikäistä tai suht samanikäistä naista?
En haluaisi mitään 45-50-vuotiaita mihiä vielä katsella:/

Kommentit (52)

Vierailija
21/52 |
03.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse etsin 30-40v haarukalla, mutta ei ole kyllä löytynyt vielä nyt parin vuoden aikana. Tuntuu ettei teitä naisia ole kyllä vapaina tässä ikäryhmässä tai ainakaan joille tavis ulkonäkö kelpaisi miehessä.

M35

Kyllä meitä on. Itselläni ei ainakaan ole mitään tiukkia kriteerejä ulkonäölle, luonne ratkaisee.

Vierailija
22/52 |
03.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsestäni välillä tuntuu. Olen 33-vuotias nainen ja esim. deitti-ilmoituksia katsellessa moni mies on laittanut että etsii naista 20-35-vuotiaista vaikka itse he ovat yli 30-vuotiaita ainakin jotkut jopa +40 ja silti etsivät noin nuorta ja minä olen tuon ikähaarukan vanhemmasta päästä.

Myös saa aina lukea kuin yksi jos toinenkin julkkimies on löytynyt parikymppisen tyttöystävän ja mies itse on joku 36-vuotias. Löytyykö vielä miehiä jotka eivät säikähdä omanikäistä tai suht samanikäistä naista?

En tunne itseäni yhtään vanhaksi. Elämää toki nähnyt jo jonkin verran, mutta sehän on vaan hyvä asia, kun sitä kautta saa erilaisia näkökulmia asioihin. :)

Elä noita murehdi sillä löytyy kyllä monen ikäisiä miehiä joille ikäisemme käy oikein hyvin. Eikä ikää kannata pitää tärkeimpänä asiana. Itse löysin aikamoisen upeanoloisen miehen kun uskalsin hänen iästä huolimatta katsoa miten käy.

Deitti-ilmoituksiin kannattaa mielestäni laittaa iso ikähaitari ja jos joku kiinnostaa niin katsoa millainen hän on iästä riippumatta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/52 |
03.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No jos se kolmekymppinen mies ei halua heti alkaa miettimään lapsia, pakko katsella nuorempia.

Vierailija
24/52 |
04.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kovaa vakuuttelua naisilta etteivät muka ole vanhoja vaikka parhaat vuodet jo takana päin

Ei tässä mitkään parhaat vuodet ole takanapäin. Ei kolmekymppinen ole mitenkään kulahtanut jos ei ole elänyt hirmu epäterveellisesti. Itse näytän yhtä hyvältä kuin kaksikymppisenä, mitatkin suunilleen samoissa pysynyt.

Henkisellä puolella positiivista kehitystä korkeintaan vaikka parikymppisenäkin olin jo vastuullinen perheenäiti.

Näitä parhaita vuosia on vielä vaikka kuinka paljon edessä. Sinulle toki suotakoon vapaus omaan mielipiteeseesi vaikka omani onkin eriävä. :) Ei ole minulta pois jos jonkun mielestä 20 ikävuoden jälkeen kannattaa alkaa hautapaikkaa miettiä.

Vierailija
25/52 |
04.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kovaa vakuuttelua naisilta etteivät muka ole vanhoja vaikka parhaat vuodet jo takana päin

Minä olen 34-vuotias ja kyllä minä voin myöntää tuntevani itseni joskus jo vanhaksi. Ja totta sekin, että uskon elämäni parhaimpien vuosien olevan takana (sijoittuivat jonnekin parinkympin tienoille). Ei se minua haittaa, ei minun tarvitse tuntea itseäni ikuisesti nuoreksi.

Vierailija
26/52 |
04.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

60 v. enkä tunne itseäni vanhaksi. ;)

Vierailija
27/52 |
04.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan tuntenut itseäni vanhaksi missään muussa tilanteessa kuin katkerien naisvihaajamiesten joulukakku-juttuja kuunnellessa. He aloittivat tämän ryöpytyksen minulle kun olin 21. Eli silloin aloin olla "vanha".

Vierailija
28/52 |
04.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen 34-vuotias ja kyllä minä voin myöntää tuntevani itseni joskus jo vanhaksi. Ja totta sekin, että uskon elämäni parhaimpien vuosien olevan takana (sijoittuivat jonnekin parinkympin tienoille). Ei se minua haittaa, ei minun tarvitse tuntea itseäni ikuisesti nuoreksi.

Mitä elämän parhaat vuodet on sinulle? Itselleni jokainen päivä on elämän parasta aikaa.

Kaksikymppisenä opiskelin ja vietin huoletonta elämää. Kolmekymppisenä menin naimisiin, etenin uran huipulle ja sain lapset. Nyt nelikymppisenä muutamme perheen kanssa ulkomaille. Viisikymppisenä lapset muuttavat kotoa ja me jäämme eläkkeelle. Jokaiseen vuosikymmeneen kuuluu jotain uutta ja innostavaa.

Vierailija
29/52 |
04.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä elämän parhaat vuodet on sinulle? Itselleni jokainen päivä on elämän parasta aikaa.

Kaksikymppisenä opiskelin ja vietin huoletonta elämää. Kolmekymppisenä menin naimisiin, etenin uran huipulle ja sain lapset. Nyt nelikymppisenä muutamme perheen kanssa ulkomaille. Viisikymppisenä lapset muuttavat kotoa ja me jäämme eläkkeelle. Jokaiseen vuosikymmeneen kuuluu jotain uutta ja innostavaa.

Ehkä joo jos elämä menee normaalin kaavan mukaan, mutta jos nyt vaikka miehesi kuolisi, sinä saisit potkut etkä uutta työtä ja lapsesi alkaisi käyttää vaikka huumeita niin et taatusti eläisi elämäsi parasta aikaa.

Vierailija
30/52 |
04.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut deitti-ilmot ei kyllä vaikuta mun käsitykseen omasta iästäni, enemmän se että kroppa vaatii jatkuvasti parempaa huoltoa jotta olo olisi hyvä. En oo sinkku, mutta kai mun tämän palstan mukaan pitäisi olla jo hautaamassa itseäni häpeästä siitä huolimatta, köyttää miestäni kotiin jottei hän hyppäisi nuoremman matkaan jamitänäitänyoli.

Miksi sinua kiinnostaisi mitä ajattelee joku tuntematon mies, joka vieläpä itse haikailee tyttöjen perään? Kannattaa jättää omaan arvoonsa ihmiset, joiden kanssa arvot ja intressit ei selkeestikään kohtaa, kyllä sitä muitakin on :)

Vierailija
31/52 |
04.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sun kannattaisi tehdä asialle jotain, jos et ole tyytyväinen elämääsi. Oletko masentunut? Itse olen saman ikäinen ja jokainen päivä on uusi seikkailu. Elämässä on paljon sellaista hyvää mitä ei parikymppisenä ollut: rahaa tehdä mitä haluaa (kohtuuden rajoissa), pitkä seurustelusuhde, mielenkiintoinen työ... Päihittää penninvenyttämisen opiskelijasolussa, sinkkuuden ja kokeisiin pänttäämisen 1-0! Oli parikymppisenäkin kivaa, mutta nyt on eri tavalla kivaa.

Vierailija
32/52 |
04.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti elämän parhaat vuodet ei ole takana, mutta huolettomimmat varmasti on.

Tunnen ajoittain itseni vanhaksi.

Usealla tuntuu olevan nuori mies, mutta en usko, että ne mua katselee.

Olen 32.

Vierailija
33/52 |
04.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen itseni vanhaksi jo nyt, ikää 24v.

Vierailija
34/52 |
04.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä joo jos elämä menee normaalin kaavan mukaan, mutta jos nyt vaikka miehesi kuolisi, sinä saisit potkut etkä uutta työtä ja lapsesi alkaisi käyttää vaikka huumeita niin et taatusti eläisi elämäsi parasta aikaa.

Tuolla ei olisi iän kanssa mitään tekemistä eikä liity siihen, että olen yli 35-vuotias. Mutta, jos et uskalla tehdä asioita, koska ”mitä jos”, niin siinähän tuhlaat omaa elämääsi.

Vierailija
35/52 |
04.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tunne, mutta en nyt enää ihan nuoreksikaan.

N40

Vierailija
36/52 |
04.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti elämän parhaat vuodet ei ole takana, mutta huolettomimmat varmasti on.

Tunnen ajoittain itseni vanhaksi.

Usealla tuntuu olevan nuori mies, mutta en usko, että ne mua katselee.

Olen 32.

Huolia voi olla minkä ikäisenä tahansa. Monet nuoret ovat masentuneita, raha-asiat pielessä, sydän särkynyt ym. Ei se ikää katso!

Vierailija
37/52 |
04.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen. Olen 34-vuotias ja ikäiseni miehet katsovat vieläkin niitä 20-25-vuotiaita.

Vierailija
38/52 |
04.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä nuoruuden ylistämisen ja tavoittelun aikakaudella täytyy sanoa että kyllä näin +30v. naisena välillä tulee paineita. Onneksi minulla on kuitenkin hyvä mies joka arvostaa minua tälläisenä kuin olen, mutta eihän sitä ikinä tiedä jos hänkin minut vaihtaa joskus nuorempaan.

Vierailija
39/52 |
04.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen itseni jo dinosaurukseksi.

n26

Vierailija
40/52 |
04.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mies ja olen itsekin laittanut nettideitti-ilmoitukseen ikävälin 20-34v. itse olen 34-vuotias mies.

Ihan suoraan sanottunu ideaali olisi kaksikymppinen nainen monestakin syystä, yksi syy on että en halua kiirehtiä lasten tekemisessä. Kelpuutan toki myös 30-vuotiaat jos muuten kaikki natsaa. Ei tuossa mun mielestä mitään outoa ole.