Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

+30-vuotiaat naiset tunnetteko itsenne vanhaksi?

Vierailija
03.03.2018 |

Itsestäni välillä tuntuu. Olen 33-vuotias nainen ja esim. deitti-ilmoituksia katsellessa moni mies on laittanut että etsii naista 20-35-vuotiaista vaikka itse he ovat yli 30-vuotiaita ainakin jotkut jopa +40 ja silti etsivät noin nuorta ja minä olen tuon ikähaarukan vanhemmasta päästä.
Myös saa aina lukea kuin yksi jos toinenkin julkkimies on löytynyt parikymppisen tyttöystävän ja mies itse on joku 36-vuotias. Löytyykö vielä miehiä jotka eivät säikähdä omanikäistä tai suht samanikäistä naista?
En haluaisi mitään 45-50-vuotiaita mihiä vielä katsella:/

Kommentit (52)

Vierailija
1/52 |
03.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totahan se vähän on

Vierailija
2/52 |
03.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika moni mies tuota ikärasismia harrastaa. Huomattu on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/52 |
03.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopeta, hullu, hanki toinen harrastus sinä "nainen".

Vierailija
4/52 |
03.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä siinä sinulle se ongelma sitten on? Sinähän olet vielä tuossa ikäryhmässä. Haittaako se että mies olisi tyytyväinen myös nuorempaan vai mikä?

Vierailija
5/52 |
03.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tunne itseäni vanhaksi.

Vierailija
6/52 |
03.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ethän sä enää mikään ihan nuori tyttönen ole joten miksi pitäisi tuntua siltä.

Vierailija
7/52 |
03.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otsikko oli kiinnostava. Intro taas sitä samaa vanhaa.

Olen 35 ja ikä vähän tuntuu. Elämäntapoja alan juuri petrata. Alko pois ja salia tilalle. Energisyyttä toivoisin lisää, että vanhenisi mahdollisimman terveenä.

Deitti-ilmoitusten miehet ei kiinnosta pätkääkään. Olen naimisissa ja, jos ero tulisi, en etsisi enää ainakaan aktiivisesti mitään uutta.

Vierailija
8/52 |
03.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tunne itseäni vanhaksi myöskään.

Vierailija
9/52 |
03.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 37 mutta tunnen itseni melkein aina todella nuoreksi (näytän myös nuoremmalta ja minulla on nuorempi mies). En siis tunne vanhaksi mutta lasten takia koitan kovasti esittää aikuista!

Vierailija
10/52 |
03.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kovaa vakuuttelua naisilta etteivät muka ole vanhoja vaikka parhaat vuodet jo takana päin

Vierailija
11/52 |
03.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen aina seurustellut suurin piirtein ikäiseni kanssa. Jos sinkkuuntuisin ja ryhtyisin nettideittailemaan, laittaisin ikähaarukaksi aivan samoin. Eli kyllä minulle ikäseni tai joitain vuosia vanhempi kävisi, mutta en minä raakaisi joukosta 10 vuotta nuorempaakaan pelkän iän vuoksi. 

Te naiset tulkitsette väärin tätä asiaa. Eri asia sitten hilpeät "hopeaketut", jotka haaveilevat sukupolven nuoremmista naisista.

Vierailija
12/52 |
03.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saahan ne miehet aina yrittää sitä ainakin 10v. nuorempaa eri asia sitten kuinka todennäköistä on että saavat.

Vierailija
13/52 |
03.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lopeta, hullu, hanki toinen harrastus sinä "nainen".

Mikäs sinua harmittaa? Arka aihe kenties?

Vierailija
14/52 |
03.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ehkä kannata kauheasti välittää niistä deittipalstojen miesten kriteereistä. Jo senkin takia että siellä ei kyllä mikään miesten eliittti istu:D

Vierailija
15/52 |
03.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielummin hoikka ja viisi vuotta vanhempi kuin tuhti ja viisi vuotta nuorempi.

Vierailija
16/52 |
03.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kohta 55, ja muuten en tunne itseäni vanhaksi (ihan yhtä kakara kuin aina), mutta kai se on uskottava että työnantajien silmissä olen jo ikäloppu. Eläkettä odotellessa siis.

Vierailija
17/52 |
03.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa varmaan katsoa miestä muualtakin kuin netistä voit yllättyä.

Vierailija
18/52 |
03.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tunne oloani vanhaksi, tunnen oloni aikuiseksi. Minusta on ihanaa kuulua siihen yleiseen "aikuiset" massaan sen sijaan että olisin joku pikkutyttö, jota ei oteta vakavasti tai kuunnella.

Vierailija
19/52 |
03.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mielummin hoikka ja viisi vuotta vanhempi kuin tuhti ja viisi vuotta nuorempi.

Niin tähänkin on pitänyt keksiä tälläinen vertailu koska jos molemmat on laihoja niin nuori voittaa aina.

Vierailija
20/52 |
03.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse etsin 30-40v haarukalla, mutta ei ole kyllä löytynyt vielä nyt parin vuoden aikana. Tuntuu ettei teitä naisia ole kyllä vapaina tässä ikäryhmässä tai ainakaan joille tavis ulkonäkö kelpaisi miehessä.

M35

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi yhdeksän