+30-vuotiaat naiset tunnetteko itsenne vanhaksi?
Itsestäni välillä tuntuu. Olen 33-vuotias nainen ja esim. deitti-ilmoituksia katsellessa moni mies on laittanut että etsii naista 20-35-vuotiaista vaikka itse he ovat yli 30-vuotiaita ainakin jotkut jopa +40 ja silti etsivät noin nuorta ja minä olen tuon ikähaarukan vanhemmasta päästä.
Myös saa aina lukea kuin yksi jos toinenkin julkkimies on löytynyt parikymppisen tyttöystävän ja mies itse on joku 36-vuotias. Löytyykö vielä miehiä jotka eivät säikähdä omanikäistä tai suht samanikäistä naista?
En haluaisi mitään 45-50-vuotiaita mihiä vielä katsella:/
Kommentit (52)
Aika moni mies tuota ikärasismia harrastaa. Huomattu on.
Lopeta, hullu, hanki toinen harrastus sinä "nainen".
Mikä siinä sinulle se ongelma sitten on? Sinähän olet vielä tuossa ikäryhmässä. Haittaako se että mies olisi tyytyväinen myös nuorempaan vai mikä?
No ethän sä enää mikään ihan nuori tyttönen ole joten miksi pitäisi tuntua siltä.
Otsikko oli kiinnostava. Intro taas sitä samaa vanhaa.
Olen 35 ja ikä vähän tuntuu. Elämäntapoja alan juuri petrata. Alko pois ja salia tilalle. Energisyyttä toivoisin lisää, että vanhenisi mahdollisimman terveenä.
Deitti-ilmoitusten miehet ei kiinnosta pätkääkään. Olen naimisissa ja, jos ero tulisi, en etsisi enää ainakaan aktiivisesti mitään uutta.
En tunne itseäni vanhaksi myöskään.
Olen 37 mutta tunnen itseni melkein aina todella nuoreksi (näytän myös nuoremmalta ja minulla on nuorempi mies). En siis tunne vanhaksi mutta lasten takia koitan kovasti esittää aikuista!
Kovaa vakuuttelua naisilta etteivät muka ole vanhoja vaikka parhaat vuodet jo takana päin
Minä olen aina seurustellut suurin piirtein ikäiseni kanssa. Jos sinkkuuntuisin ja ryhtyisin nettideittailemaan, laittaisin ikähaarukaksi aivan samoin. Eli kyllä minulle ikäseni tai joitain vuosia vanhempi kävisi, mutta en minä raakaisi joukosta 10 vuotta nuorempaakaan pelkän iän vuoksi.
Te naiset tulkitsette väärin tätä asiaa. Eri asia sitten hilpeät "hopeaketut", jotka haaveilevat sukupolven nuoremmista naisista.
Saahan ne miehet aina yrittää sitä ainakin 10v. nuorempaa eri asia sitten kuinka todennäköistä on että saavat.
Vierailija kirjoitti:
Lopeta, hullu, hanki toinen harrastus sinä "nainen".
Mikäs sinua harmittaa? Arka aihe kenties?
Ei ehkä kannata kauheasti välittää niistä deittipalstojen miesten kriteereistä. Jo senkin takia että siellä ei kyllä mikään miesten eliittti istu:D
Mielummin hoikka ja viisi vuotta vanhempi kuin tuhti ja viisi vuotta nuorempi.
Olen kohta 55, ja muuten en tunne itseäni vanhaksi (ihan yhtä kakara kuin aina), mutta kai se on uskottava että työnantajien silmissä olen jo ikäloppu. Eläkettä odotellessa siis.
Kannattaa varmaan katsoa miestä muualtakin kuin netistä voit yllättyä.
En tunne oloani vanhaksi, tunnen oloni aikuiseksi. Minusta on ihanaa kuulua siihen yleiseen "aikuiset" massaan sen sijaan että olisin joku pikkutyttö, jota ei oteta vakavasti tai kuunnella.
Vierailija kirjoitti:
Mielummin hoikka ja viisi vuotta vanhempi kuin tuhti ja viisi vuotta nuorempi.
Niin tähänkin on pitänyt keksiä tälläinen vertailu koska jos molemmat on laihoja niin nuori voittaa aina.
Itse etsin 30-40v haarukalla, mutta ei ole kyllä löytynyt vielä nyt parin vuoden aikana. Tuntuu ettei teitä naisia ole kyllä vapaina tässä ikäryhmässä tai ainakaan joille tavis ulkonäkö kelpaisi miehessä.
M35
Totahan se vähän on