Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen lihaksikas ja iso. Vahvat käsivarret hauikset reidet ja pohkeet. Iso rintakehä. Mutta ei TODELLAKAAN sixpäkkiä :) Kauniit hoikat treenatut naiset tykkää. En ymmärrä.

Vierailija
03.03.2018 |

M39

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
04.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehen kuuluu olla kookas, sellainen karhumainen, isot käsivarret, isot reidet, kookas rintakehä, harteikas. Rasvaa saa olla, ja pitääkin olla. Sikspäkki on epämiellyttävä, jopa luotaantyöntävä. Matalan rasvaprosentin miehet on vastenmielisiä. 

Juuri näin. Minun mieheni on n. 190 cm ja ne hartiat ja käsivarret ovat jotain käsittämättömän seksikästä. Vatsaa kyllä löytyy, mutta se ei haittaa yhtään.

Kyllä. Minäkin tulen himokkaaksi heti kun näen miehen, jolla on sellaiset lihaksikkaan paksut isot käsivarret. Niissä on tietenkin rasvaa myös aika paljonkin sen lihaksen päällä, mutta niin turvallisen ja kutsuvat paksut, ah. Iskäpäkki noihin yhdistettynä on ihana <3 .

Vierailija
22/26 |
04.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä se johtuu kun mies on lihaksikas ja vuosia käynyt salilla mutta maha on iso pallo? Luulis liikuntaa harrastaneella olevan keskivartalo kunnossa vaikka ei sixpackia olisikaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
04.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä se johtuu kun mies on lihaksikas ja vuosia käynyt salilla mutta maha on iso pallo? Luulis liikuntaa harrastaneella olevan keskivartalo kunnossa vaikka ei sixpackia olisikaan.

Syö paljon ja osittain epäterveellisesti + kittaa kaljaa. Siitä tulee iso maha, vaikka kuinka treenaisi. Ja ehkä keskittyy vaan treenaamaan kaikkea muuta, kuin keskivartaloa.

Vierailija
24/26 |
04.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ei kiinnosta sixpackit yhtään. Mies on parhaimmillaan juurikin silloin, kun on leveät hartiat ja isot käsivarret ja kämmenet (iso syli) ja jalat ja pohkeet sopivat yläpäähän. Vatsakkuutta saa olla. Mikään ei ole parasta, kuin ratsastaa tällaisella miehellä. Tuntee itsensä jotenkin niin naiselliseksi ja pieneksi, aah.

Vierailija
25/26 |
04.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikään ei ole parasta, kuin ratsastaa tällaisella miehellä.

Jestas miten huonoa suomea.

Vierailija
26/26 |
04.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikka ulkonäkö saattaisi olla kuin suoraan unelmasta (itse tykkään ns. hyvällä maulla treenatuista ja lihaksikkaista miehistä, myös se brad bitt mallia fight club <3 ), harmillisesti vika voi löytyä henkilön luonteesta.. :<

Mikä on minusta surullista, itse en ole mitenkään kaunis nainen ja muoto kuin perunasäkillä, mutta olen kuullut paljon kehuja luonteestani, silti sinkkuna olen kun nykymaailma on niin ulkonäkökeskeinen.

Pakko myös sinkkuna kommentoida että nyt on aika kaksinaismoralista suosia itsestään huoltapitäviä miehiä, mutta itsekin myönnät ettette ole samassa liigassa. Itsekään en ole kovin kaunis ja siksi en todellakaan havittele komeimpia yksilöitä. Sinun tulisi itsekin pyrkiä samaan tasoon ja uskon ettei  mikään estä sinua. Itsekkin raahaudun liikuntatunneille ja pystyn pyöräilemään työmatkat. Terveelliset elämäntavat kaunistavat ja vähentävät sairauksia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme viisi