Miksi Saara ei ollut tyytyväinen biisi valintaan?
Kommentit (32)
Vierailija kirjoitti:
Vähän off topic, mutta näyttääpä Saara Queensin musiikkivideossa hyvältä noissa peruukeissa! Siinä blondissa peruukissa ja otsatukkaisessa peruukissa. Sen omat hiukset on niin älyttömän tylsät ja tyylittömät, että yllätyin miten paljon paremmalta voikaan näyttää pelkällä hiustyylin muutoksella.
Saaran tyyli on tosiaan vähän kulahtanut. Lyhyemmät hiukset voisi sopia. Nytnäyttää jo niin vanhenevalta päälle kolmekymppiseltä. Otsan rypyt voisi peittää vaikka otsatukalla.
Varmaan siksi, koska se on vaikein laulettava (sanoi niin). Varsinkin, kun samalla liikkuu.
Ja niin varmasti onkin. Ei ehkä sen suurempaa draamaa tästä saa revittyä.
Queens oli huonoin. Domino olisi ollut paras...Se oli ainoa joka vähän säväytti.
Queensin, koska kyseinen kappale on Saaralle No Fear part II.
Alkaa jo ärsyttää tuo "uliuli, olen lesbo ja kukaan ei tajuu mua"- hypetys. Asia on ymmärretty jo ajat sitten ja kohta perusheterot ovat se vähemmistö-ryhmä.
No, se ei Ile itse ollut tekemässä tätä joka voitti ja haluaisi laulaa omia huippusävellyksiä
Vierailija kirjoitti:
No, se ei Ile itse ollut tekemässä tätä joka voitti ja haluaisi laulaa omia huippusävellyksiä
Hänethän mainittiin jokaisessa biisissä tekijänä ensimmäisenä.
Todennäköisesti katsojille tulee mieleen Lordi. Kaikki naamio/fetissit on jo niiiiiin nähty. No Saarahan taisi sanoa jonkun lehden mukaan, ettei mitään väliä miten hän pärjää, tärkeintä on mennä pitämään hauskaa. Minkäs sille sitten voi. Hän ei pyrkinyt mukaan, hänet kutsuttiin 😇
Herra mun vereni tätä ämmää. Kuuntelin tuon jodlauksen, eikä Saaran ääni edes riittänyt sen esittämiseen, sortui välillä. Tästä Saara sai hyvän syyn sille, että ei tule pääsemään karsinnasta läpi; Suomen kansa on niin tyhmää hänen suuruutensa mielestä, että valitsivat sitten väärän laulun. Miksi se sitten esitti tällaisen paskan?
Vierailija kirjoitti:
Ei minä huomannut mitään haukkumista
En minäkään.
Mutta palstahullu on Jumala, joka tietä kaiken. Kuunnelkaamme auvoisina hänen viisauttaan.
Ihan hirveä meikki Monsterin livessä. Videon meikki oli paljon parempi.
Queens oli ilmeisesti ainoa noista kappaleista joka saaralla oli Ylelle tarjota jo etukäteen. Muut oli sitten kiireellä väsättyjä muiden toimesta vissiin aika isolla rahalla.
Queens oli siis ainoa saaran kappale siinä mielessä.
Ja nyt se taas meni puihin.
Levyllähän näitä saaran kappaleita tulee vissiin olemaan enemmän ja Queens antaa esimakua ettei menestys tule olemaan huikea.
Saaralle alkaa valjeta realismit.