Ahdistuin, kun eräs ihminen otti minuun yhteyttä
Eli isäni vaimo. Hän on käytännössä tunkenut minun ja isäni väleihin, eikä mulla ole hänelle mitään sanottavaa. En tajua, miksi se ihminen luulee, että mulle on okei, että keskustelen mistään asioista isän kanssa hänen kuultensa. Isäni ei kykene enää omatoimisesti olemaan minuun yhteydessä. Isä asuu hoivakodissa. Isä olisi voinut pyytää hoivakodin henkilökuntaa olemaan minuun yhteydessä. Nyt en tiedä, mitä asia koskee, mutta mulla on vahvoja epäilyksiä. Eli epäilen isän edunvalvonnan pyytäneen isää kysymään mielipidettäni johonkin :(
Kommentit (45)
No niin, päästiinhän siihen Äitiin taas.
Vierailija kirjoitti:
No niin, päästiinhän siihen Äitiin taas.
Juu, mutta minua ei ahdistaisi tämä asia, ellei nuo kolme viimeisintä viestiäni sisältöineen olisi tapahtunut.
Koska silloin minä tuntisin nollaa huolta siitä, että mulle ei sopinut se, miten joku toinen oli ajatellut.
En tajua, mikä siinä ahdistaa, vaikka en tod aio toimia siten kuin tämä toinen henkilö oli ajatellut tai haluaa. Kai se on joku ristiriita sen suhteen, että miksi se ei mulle sovi? Vaikka siis on aivan selvää, etten tunne minkäänlaista halua, enkä tarvetta ottaa vaimoa mukaan asiaan omalta kohdaltani, vaan päinvastoin se on täysin EI.
Äitini ei haluaisi, että saisin tehdä mitään niin kuin MÄ haluan.